Zou wel het een en ander verklaren. Aangezien ze niet meer echt op elkaar insta zijn. Maar die liefde is dan wel snel bekoeld.
Moest hier ook aan denken, maar vond ze bij de reünie wel verliefd overkomen. Dan ben je wel een goede acteur.
Aaah mijn wereld stort echt wel een beetje in als het zó nep is…
Inderdaad, 2 juni nog een post bij merel met Thomas en reageerde hij ook op. Lijkt me toch sterk dat hij al zo snel een nieuwe vriendin heeft? Die overigens ook twee dochters heeft…past niet zo bij Thomas. Maarja wie ben ik.
In een interview op Slam heeft Thomas gezegd dat hij en merel elkaar nog steeds zien. Hij noemt het nog wel ‘daten’ maar dat het voorbij is lijkt dus niet te kloppen.
Ik las ergens aangezien het elke keer flopte het dus geloofwaardiger moest worden. En ze daarom iig 6 maanden moesten samenblijven. Wie tekent voor zoiets ik vond ze idd ook vrij verliefd overkomen tijdens de reunie. Misschien zijn ze gewoon maar fwb ofzo nu. Maar je zou wel zeggen na al die maanden weet je toch of je wel of niet exclusief wil zijn. Want dat hele programma wordt er keihard voor uitgemolken. Nou, ze zijn niet exclusief, ze hebben geen relatie en waarschijnlijk zijn ze ook nooit echt een exclusief koppel geweest. Lijkt mij dan. En die zogeheten nieuwe vriendin van Thomas lijkt mij ook niet zijn vriendin.
Ach wat een verdriet, arme Merel
Ow God, ze heeft ook stories geplaatst waar ze emotioneel en real aanwezig is
Vind het zo naar voor haar. Zijn statement vind ik nogal ‘koeltjes’ naar haar toe.
Wat een sukkel die Thomas, bah. Arme Merel, liefdesverdriet is kut en laat staan dat dan ‘half’ Nederland er ook wat van wil vinden en weten.
Vind het ook wel raar. Tijdens de reünie waren ze nog helemaal verliefd en een maand later is de liefde van zijn kant alweer bekoelt. Vraag me af hoe oprecht het van zijn kant dan was.
Heb wel te doen met Merel. Ze lijkt me een hele leuke meid met een heel fijn leven voor zich. Ze moet zich lekker richten op afstuderen en die leuke man gaat zij echt wel vinden.
Jezus wat moet het naar zijn om in die situatie te zitten. Dan denk je dat je ergens aan werkt met zn tweeen, zie je hem tongen op een filmpje op een juicekanaal. Liefdesverdriet is zo kut en op deze manier alleen nog maar meer. Tyfusthomas
Welk juice kanaal, wat een lul
Hoe ik het heb begrepen is dat Yvonne een filmpje had gepost van Thomas die met een ander tongde. Toen had Merel haar post geplaatst en daar reageert Thomas weer op in zn stories
Euh ja daar hebben meer juicekanalen last van geloof ik, weet ff niet meer wat dat was. Bedreigingen of zo? Idk.
Ooooh ik vroeg me al af waarom je zo’n waarschuwing kreeg bij haar post
Thank god dat de juice kanalen opeens privé zijn. Nu verspil ik geen uren meer aan onzin
Huh een doodnormale story waar merel een stukje geschreven toelichting geeft wordt afgeschermd als zijnde gevoelige inhoud
Juicekanalen zeggen dat ze prive zijn omdat er volgers voor ze gekocht werden. Dit hebben iig juicechannel en lifeofyvonne gepost
Maar ze zaten dus in een break? Waarschijnlijk dacht Thomas dus dat hij daarom wel met andere meiden kon gaan? Of begrijp ik het verkeerd?
Het was toch sws steeds de vraag of ze wel echt samen waren?