The Bachelorette / Prince Charming

Nee ik ook niet! Misschien omdat hij toch wat onverschillig was over een kinderwens? Zo van, oh als mijn partner al een kind heeft hoef ik er niet meer over na te denken, prima. Maar ja, wat voor (vader)rol zou zo iemand dan spelen? Lijkt me niet echt een match dan.

3 likes

Ja, denk het wel idd. Maar omdat ie tijdens ‘de date’ zei dat hij zijn mening zo belangrijk vond etc dacht ik eerst van ooh jij zit hem dus wel zitten anders maakt die mening ook niks uit?

Ik vind vooralsnog Joey, Theo en Cyrano het leukst. Ben benieuwd verder.

1 like

Ik ook! Maar Joep ook! En die Rajeen vind ik ook wel cute.

3 likes

Oh dit is echt mijn nieuwe BEC nu Jordie weg is

1 like

Ah ja? Omdat hij een beetje too much is?

Ik stan de prins met Joep! Theo is ook lief en die wat rustige en serieuze jongen die me wat doet denken aan Marcel uit het vorige seizoen, maar minder awkward. Edo lijkt me ook echt een schat!
Maar die twee nieuwe jongens komen heel onsympathiek over, vraag me af wat dit weer is

1 like

Ik ben ook team Joep! Zag ook echt wel chemie tijdens hun date. Joey vind ik ook lief.

Ik trek het haar en de tanden van Theo niet zo goed haha. Cyrano is denk ik te heftig, heb het gevoel dat hij veel dominanter is dan hij nu nog heeft laten zien.

5 likes

Jaaa Joep ook! Vond t wel leuk dat ze elkaar nog kenden ondanks dat het al 15 jaar geleden is en ze leken wel van elkaar onder de indruk. Edo vind ik ook een schatje maar zie denk ik (nog) niet echt een match.

1 like

Ik ben ook #teamjoep. En wat is Cyrano een vreselijk charismatische man zeg, daar komt echt een verschijning binnen als hij een ruimte in loopt

Waarom doen ze constant verkleedpartijtjes

Hahah die Griekse avond. Hoe ze daar allemaal klaar zaten :rofl:

Ik ben wel benieuwd hoeveel ceremonies (en activiteiten) Theo nu gaat missen nu hij in quarantaine zit (minstens 5 dagen denk ik)

En hopelijk heeft hij niemand aangestoken

Ik vind het tot nu toe nog wel saai, hopelijk wordt het volgende week leuker (zag wel al tranen dus yes)

2 likes

Die Jeremy maakt op mij niet echt een goede eerste indruk. Bij de Prince geloof ik wel. Ik vind hem wat arrogant overkomen maar ben bang dat ie wel ver gaat komen.

Ik vind het zo sneu om te horen dat bij zoveel (van die) mannen, ze niet door hun familie geaccepteerd worden vanwege hun geaardheid :pensive:

1 like

Ik wil meer actie!!

2 likes

Ja de voice-over zegt dat 'ie corona heeft maar de Prins wilde 'm er nog wel graag bijhouden zei die bij de ceremonie

1 like

Echt he? Ik ben starstruck by Cyrano. :star_struck:

Vinden jullie Joey ook zoveel lijken op Marcel van seizoen 2?

13 likes

Ja!! Dit viel mij ook al op. Niet 1-op-1 qua gezicht ofzo maar wel zijn mimiek en bewegingen

5 likes

Lekker om dit programma weer te hebben om bij te chillen. Maar ik vind de prince echt een beetje cringy. Lelijke kledingkeuze steeds en ik vind hem een beetje nikszeggend steeds in contact met de mannen. En vind het irritant dat hij Diego heet maar zo’n Hollands hoofd heeft

4 likes