Ik vond z’n korte jeans en ongestreken t shirt erboven ook niet leuk staan.
Tot nu toe is het maar saaaaai. Heb niet het idee dat iemand echt bij hem past.
Ik heb altijd het idee dat de mannen (ook als ze meedoen bij the bachelorette) redelijk gestuurd worden in wat ze aan moeten trekken qua kleding. Het is me namelijk opgevallen dat datgene wat zij aan hebben in de afleveringen (ook tijdens de casual momentjes) vaak niet overeen komt met bv hun insta.
Ik heb ook een beetje het idee dat dit bij diego gaande is en hij daarom steeds een beetje de plank mis slaat ofzo
Ik kijk nu voor het eerst naar Diego zijn Insta maar hij heeft niet echt een uitgesproken kledingstijl en naar mijn idee juist precies hetzelfde als tijdens de afleveringen? Gewoon casual of sportkleding en veel witte singlets.
Ik vind Joey steeds leuker worden, maar Cyrano wel steeds schijnheiliger ofzo? Denk dat die twee ver gaan komen en hoop dat Joey wint.
Joep is echt heet
Ik zag jordie net in de first dates aflevering van vandaag
Dit denk ik ook! Maar ik denk dat het bij cyrano vooral fysieke aantrekkingskracht is en de dominantie die cyrano uit straalt.
Ik moet zeggen dat ik het gesprek tussen cyrano en rajeen erg verfrissend vond voor “reality tv”. Het werd niet een of andere trashy soap scène. Of ik Cyrano helemaal geloof en oprecht vind in zijn verhaal over dat het goed is dat hem soms een spiegel wordt voorbehouden, weet ik niet zo goed. Ik krijg bij cyrano heel erg het idee dat hij heel goed weet wat mensen willen horen. Heel sociaal wenselijk
Ik zou het trouwens ook wel leuk vinden als er een vrouwelijke variant kwam van prince charming. Ben wel benieuwd wat voor dynamiek dat met zich meebrengt
Heel verfrissend was dat gesprek he! Het zijn ook allemaal erg intelligente mannen, goede praters en daarom merk ik dat ik graag naar dit seizoen kijk. Geen onnodig drama en sensatie. Ik vind Joey erg leuk, hoewel ik ook steeds meer sympathie voor Rajeen krijg. En Edo, wat een schat is dat toch
Hoop trouwens wel dat Theo snel uit isolatie mag. Wil wel meer van hem zien, zo schattig (en zielig) hoe hij steeds op dat balkon staat
Ik vind Joey op tv ook leuk maar ben op hem afgeknapt omdat hij VVD’er is
Echt met alles eens wat je zegt haha @kleinmeisje
Ik moet zeggen dat ik mijn mening in positieve zin heb moeten aanpassen over Rajeen!! Hij heeft echt goede analyses en kan goed reflecteren op zichzelf. Hij kwam op mij oppervlakkiger over in de eerste afleveringen!
Wie denken jullie dat er gaat winnen?
- Rajeen
- Joey
- Joep
- Cyrano
- Edo
- Theo
0 stemmers
Ik vind Diego zo saai. Echt slaapverwekkend
Vertelde hij dit?
In de eerste aflevering iets met dat ‘ie in de politiek zit
Maar hij is wijkraadlid in Rotterdam namens de VVD en daarvoor ook raadslid ergens anders en medewerker in Rotterdam en de Tweede Kamer. Op z’n Insta staan nog wel wat overblijfselen
Ja echt bijzonder hoe hij op alles een correct antwoord weet te geven
Vooral grappig als die mannen een foute flirterige opmerking maken haha en hij dan iets reageert van ‘goed om te horen’
Ja en met die correcte antwoorden zet hij soms kandidaten ook wel een beetje op een verkeerd been vind ik! Ik snapte bijvoorbeeld bij Edo best dat hij even dacht “da fuq” toen hij zijn feedback kreeg bij de rozen ceremonie
Ja, dat ook. En hij komt niet spontaan over. Beetje timide, maar misschien komt dat ook door de onnatuurlijke setting
Ik ben benieuwd of Cyrano en Joey nog steeds vrienden zijn
Theo heeft nu ook soort van “geluk” dat hij er 5 dagen niet bij is geweest. Dat is ook de enige reden dat hij door is volgens mij. Er moest nog iemand blijven…
Echt shocking de ceremonie!
Wow inderdaad shocking! Ben heeeel benieuwd naar volgende week
Spoiler op juichechannels;
Het blijkt dat Cyrano meerderde keren is gespot bij een voorstelling van de Prins de laatste tijd. Aan de ene kant denk ik okee te opvallend maar het zou ook iets kunnen betekenen?
Vond het absoluut niet shocking
Zag bij dat kampvuur al dat hij z’n ogen zo lang open hield tijdens die kus met Rajeen, was idd totaal misplaatst zo met die guys daarachter
En met Joep was het natuurlijk al eerder vriendschappelijk dus die zag ik ook wel aankomen
Wat ik shocking vond was de hoeveelheid mannen die weg moesten in 1 keer. Niet wie weg moesten, want dat deze personen over zouden blijven zag je denk ik ook wel van mijlenver aankomen haha.