The Bachelorette / Prince Charming

Het lijkt wel heel hard te gaan dit seizoen. Leuk dat Theo erweer bij is. De afvallers vond ik niet heel verrassend.

Ah zo oke hahaha

Ja dit! Het is nèt begonnen en er zijn er nog maar 3 over?

2 likes

Maar Diego zoent toch terug?? Echt wat een hork

En Cyrano ook

Ik ben voor Theo.

2 likes

Nee niet perse! Toen waren ze echt nog kinderen en was Joep nog niet uit de kast! Was wel echt anders dan bij jeremy bijvoorbeeld

Ik vind het trouwens echt stom dat ze het continu over de prins hebben, :roll_eyes: hij heeft gewoon een naam

Ik heb trouwens echt een flex, ik heb destijds de voorstelling gezien waar Diego en Joep in zaten hahahah

11 likes

Dit programma haha zoveel drama om een KUSJE! Dat woord (en “momentje”) kan ik niet meer horen trouwens.

4 likes

Volgende week lijkt echt juicy te worden! Ik ben team Joey.

2 likes

Ik moet de aflevering nog zien :shushing_face:
Maar het zou toch wat zijn als Joey en Cyrano beide in de finale staan :sweat_smile:

Wel logisch toch? De aflevering staat er al op, en ook al gezien…

Samenvatting

Ik vond Theo bij het afscheid wel heel cute. Ik mis bij Joey een beetje humor ofzo? Je ziet hem bijna nooit lachen…
Ja of bij een ‘trek maar niet te hard aan mijn vinger’- grap.

Maar toch denk ik dat Joey wel de beste match is, maar dat Diego voor Cyrano kiest.

2 likes

Theo was zo schattig tijdens het dansen en bij het einde. Cyrano vind ik steeds minder oprecht overkomen. Ik denk dat Joey beter bij Diego zou passen

7 likes

Ik ben benieuwd wie Diego volgende week gaat kiezen. Ik gok Joey.

Samenvatting

Ahh Theo :pleading_face: hij heeft niet echt meer een oprechte kans gekregen vind ik, Joey en Cyrano hadden allebei een veel meer romantische date dan hij. Had hem sowieso nog wel een extra date gegund

7 likes

Ja mee eens… Maar ik denk sowieso dat hij niet echt meer een gelijke kans had nadat hij 5 dagen in quarantaine zat en die anderen al echt iets hadden opgebouwd.

5 likes

Ik had ook echt meer Theo willen zien! Hij was ook zo blij dat de date goed was gegaan.

2 februari begint the bachelorette, wat vinden jullie van de kandidaten?

4 likes

Omg ik “ken” een van de deelnemers van vroeger. Vind Sylvia echt zooo geen type voor hem. Maar ja, ze schrijven zich toch in zonder vooraf te weten voor wie ze meedoen? Desalniettemin ga ik 100% kijken want ik ken hem dus alleen als klein jongetje en hij heeft wel een glow-up meegemaakt. Ik zie af en toe zijn socials voorbij komen maar verder volg / spreek ik hem echt niet. Zou niet eens weten of hij mij nog herinnert.

Vind het wel leuk dat het veel verschillende types (lijken te) zijn! Grote range in leeftijden ook, daar ben ik wel benieuwd naar haha

1 like

Wie??

Dacht even dat de broer van Monica Geuze meedoet, ook nog dezelfde naam :scream:

En wat een leeftijd verschillen zeg. Zo benieuwd!

2 likes

Sneu dat Theo geen eerlijkere kans heeft gehad, de andere twee dates waren inderdaad veeeel intiemer. Vind de afleveringen nu wel veel leuker om te kijken nu er zoveel mannen uit zijn.

2 likes

Wel benieuwd wie zij uiteindelijk gaat kiezen, want inderdaad een brede leeftijdsrange