Er schijnt al uitgelekt te zijn wie ze kiest.
Ahhh Theo, wel een voorspelbare uitkomst (wat dacht je na die Griekse dans terwijl de rest een intieme date had)
Ik geloof niet dat Cyrano oprecht is, hij speelt echt een spel. Joey is wel oprecht, maar een beetje té en ik vind hem zooooo saaiiii en humorloos
Wat een overdreven gedoe trouwens met ‘jullie gaan m’n zoontje ontmoeten’, vervolgens zitten ze op 100m afstand vanuit een tentje op 'm te creepen
Overigens snap ik wel dat ze niet gelijk z’n zoontje ontmoeten na 1 zoen, maar vond deze scene dus echt niets toevoegen. Ook met die vriend erbij die vervolgens een paar random niet boeiende vragen stelt bij 't water terwijl de rest een paar meter verder ligt. Echt raar
Ik zat echt heeeel lang te denken waar ik die Jordy van ken en opeens herinner ik me weer dat ik hem echt 200x op Tinder voorbij heb zien komen, 1-1,5 jaar geleden. En 200x is niet overdreven. Steeds een nieuw account om weer bovenop de stapel te komen. Ik heb hem toen eens geliked omdat ik helemaaal gek werd van hem en toen gooide hij gelijk in de eerste regel zijn insta zonder verdere tekst. En vervolgens nog 100x tegen gekomen want dan had hij zijn account weer verwijderd.
Man, wat zat hij in mijn irritatie haha. Echt zo’n typetje.
Haha ik heb Malcolm ook al 80x gezien op alle datingapps, maar goed, je moet wat. Wel benieuwd, ik word niet heel warm van het aanbod.
Niek (finalist seizoen Gaby) zet een trailer van the bachelorette online met de tekst: “eindelijk weer een echte editie. Ik ben benieuwd ”
Nu zoek ik er denk ik teveel achter, maar het voelt voor mij een beetje alsof hij een steek onder water geeft richting de prince-varianten.
Nee die gasten waren allemaal boos op Gaby toch, omdat ze niet ‘echt’ was? Tering wat laat je je kennen man, om hier jaren later nog iets over te posten. Zo treurig. Ik had ook niemand van hen willen hebben als ik Gaby was. Infantielen.
Owjoh dat is een hele andere invalshoek, niet perse minder zielig tho
Hoop dat Diego voor Joey kiest, blijf het idee houden dat Cyrano er niet helemaal serieus in staat. Vind hem ook niet zo sympathiek. Joey vind ik echt een fijne man en volgens mij kan je ook best met 'm lachen (maar wordt dat er al dan niet bewust uitgeknipt door de makers)
Ik ben zo blij dat meer mensen Cyrano niet echt vinden overkomen. Dacht al dat ik het me verbeelde maar krijg steeds meer een naar gevoel bij hem. Denk overigens wel dat Diego hem kiest.
Ik denk eigenlijk dat dit een veelvoorkomende mening is hoor!
Haha ja! Moest even goed kijken maar ‘t staat zelfs op zijn jasje
Alvast even een polletje voor morgen
Voor wie kiest Diego?
- Joey
- Cyrano
0 stemmers
Wie hoop je dat er wint?
- Joey
- Cyrano
0 stemmers
Op de een of andere manier kiezen Princes/Bachelors/Bachelorettes bijna nooit voor de publieksfavoriet dus het zal wel Cyrano worden
Ennn wat vinden we van de uitslag? Ben zo benieuwd naar de reunie aflevering. Leuk dat ie iemand heeft gekozen maar wil vooral weten hoe het dan nu gaat hahah.
Spoiler: iets wat gebeurt in de afl
Ben nog aan t kijken. Maar dat moment dat die condooms uit de koffer vallen bij het open doen. Hij is iig voorbereid
Ik kan niet wachten op volgende week, er is gesekst tijdens de dreamdate, maar met 1 van de 2, niet allebei. En de winnaar keek daar best wel zuur bij.
Edit: volgende week reünie
100% dan met Cyrano want hij heeft met niemand een nacht/bed gedeeld verder toch?
Ahh ik werd helemaal warm van hoe Diego over Joey sprak, en ook andersom hoe Joey zo verlegen en ongemakkelijk werd. Zo schattig. Ik vind ze echt zo leuk samen en ik hoop dat ze nog steeds bij elkaar zijn.
Ze hebben beide met Diego geslapen. Ik denk dat dit gewoon slim geknipt is, en dat het wel Joey is.
Ik vond Diego oprecht overkomen tijdens de laatste aflevering, en ben blij voor Joey. Hoop ook dat ze nog bij elkaar zijn.