Haha Diego die helemaal een schort aan doet om een borrelplank te maken met een stuk kaas, druiven en nootjes
Samenvatting
Ik had ook wel met Diego te doen, die was echt verliefd bleek wel. Het viel me wel tegen van Joey! Al is het wel fijn dat ie eerlijk is geweest
Prince Charming
Ahh echt zo jammer dat het niks is geworden met Joey! Ik krijg verder echt de kriebels van die reünie afleveringen, zoooo ongemakkelijk allemaal.
Ja he, mega ongemakkelijk!
Spoilers uitslag prince
Ja dit heb ik ook heel sterk… om toch even zijn laatste dominantie plasje eroverheen te doen.
Ik vond het wel zielig voor Diego hoe het met Joey is verlopen
En joep&jordyzag ik ook totaaaaal niet aankomen.
Al met al vond ik het een vrij saaie reünie. Ik heb misschien 2 of 3x zo gezeten “ “, maar veel terugblikken en standaard sentimenteel gedoe wat er tijdens de afleveringen ook al hadden gezien. Ik zag de opmerking over penis vergroting en verdikking niet aankomen ook haha
Samenvatting
Ik vond hem ook wel sympathiek. Ik dacht vooral aan Diego te zien dat ie echt voor Joey viel, dus dan is het wel sneu voor hem dat het zo loopt.
Nou ik was way too invested, ik kan weer door met mijn leven😂
Spoiler
Goh, niet verwacht dit maar eigenlijk hetzelfde als vorig jaar. The bachelor die er vol voor wil gaan en de gekozen persoon toch niet.
Denk ook dat je eigenlijk nog heel weinig van elkaar weet, ze zien elkaar daar maar zo kort en dan zo’n camera er bovenop.
Waarom praat iedereen nog in spoilers, de aflevering staat gewoon online en anders moet je dit topic niet openen toch
en anders er in ieder geval boven zetten waar het over gaat
Ja dat dacht ik ook! het is een combi van seizoen 1 én seizoen 2.
Wtf die aankomst van Malcolm bij the Bachelorette, wat een cringe
Edit: oh God ook nog iemand die gaat zingen. Ik kan dit niet aan hoor.
zoooo inderdaad jemig hoe irritant was die Otman echt!
Ze heeft wat mij betreft goed gefilterd nu, ben benieuwd hoe de rest blijkt! Vond die kapitein leuk overkomen tijdens hun 1-op-1 date!
Vind dat Monica het leuk doet trouwens! Weet niet of het toen eigenlijk al uit was met Robert, in de vlogs had ze het soms best moeilijk in Zuid Afrika volgens mij.
Ja ik kon dit bijna niet aanzien haha en wat een vreselijke cadeaus kreeg ze ook. Van mij mag Malcolm er sowieso wel snel uit.
Godgod wat een figuren zitten etrtussen. En wat een pokerface heeft Sylvia. Ik had daar ogenrollend en zuchtend hebben gestaan.
Dat shot ook dat ze met z’n 3-en met zware gewichten hun spieren aan het oppompen waren Wat een figuren.
Hier zijn ze trouwens allemaal met een kort stukje en foto:
Vreselijk ook als iemand altijd maar een hoed draagt, vind het zo aanstellerig
Matthijs en Joris zijn wel leuk.
was wel onder de indruk van hoe goed Carlo het presenteerde! Hij wist de goede vragen de stellen en dramde niet eindeloos door
En sneu voor Diego, maar fijn dat het toch nog goed is gekomen!
Haha er doet ook iemand mee die ik soort van “ken”
Maarten, maar die is al naar huis
Al die foute kerels. Zo zielig voor Syl, is ze nog niet eens van die crazy Incapablo uit Mexico af en dan dit.
De rode loper blijkt een grote rode vlag te zijn.
Ik vind het ook wel heftig hoe ze ZO gefocust op uiterlijk zijn. Ik snap wel dat ze daar natuurlijk op geschreven hebben, maar 2 afleveringen lang is het alleen maar over uiterlijk gegaan. Weinig mannen zeiden iets in de trant van: “was gezellig kletsen”