The Bachelorette / Prince Charming

Ahh ik vind ze wel heel schattig samen. Diego leek ook veel meer ontspannen tijdens de tweede date

3 likes

Snapte wel dat Joey een beetje over die zuigzoen viel. Ik geloof meteen dat Cyrano dat echt opzettelijk heeft gedaan.

2 likes

Dat denk ik ook! Even dat terrein afbakenen zeg maar…

2 likes

Hahaha ja beste scène van de hele serie!

Ahhh ze zijn zo lief samen :smiling_face_with_three_hearts: ook echt leuk dat Diego direct zo duidelijk is over zijn gevoel.

2 likes

Precies. Even zonder het aan elkaar te hoeven vertellen (dat was hun afspraak toch?) dat er wel meer gebeurd is dan alleen een (tong)zoen. Denk ook dat t Cyrano is waarmee hij seks heeft gehad. Gezien die hele vibe in de kamer toen ze weer terug waren van het diner, hoe Cyrano op hem af kwam enz

Toen het tussen hen ook ging over dat ruzie maken, dat Diego juist conflict mijdend is en Cyrano juist door wil gaan tot hij zn gelijk heeft… toen dacht ik al dit gaat zoo niet matchen dan

4 likes

Zo dit was echt het saaiste seizoen ooit

Ik vond beide dates op sommige punten trouwens echt ongemakkelijk

5 likes

Noh, ik wil het niet geloven hoor met Cyrano.
De dag erna spreekt hij zo liefdevol over Joey… kan bijna niet.
Al geloof ik wel dat het eerder lust was bij Cyrano en liefde bij Joey.

Hoop ook dat ze nog samen zijn.

Vind Marvin en Ferdi ook nog steeds zo cute.

Ja ik vond het ook tering saai maar ja heb nu wel de was gedaan

Wie offert zich op voor de reünie

De finale was heel saai maar ik ben blij met de winnaar! Waarom hebben ze alweer Carlo gevraagd voor de presentatie? Heeft ie een contract voor alle realityseries of zo

4 likes

Ik vond het geen spectaculaire finale (door diego’s uitspraken tijdens de date kon je het ook wel raden), maar ik vond het wel heel lief hoe ze op elkaar reageerden op het einde en wat ze zeiden❤️ Zeer benieuwd naar volgende week!

3 likes

Het klinkt toch kut voor de ‘winnaar’ om te horen dat diego na ‘heeeeel lang nadenken’ toch niet voor Cyrano heeft gekozen. Klinkt dan toch niet echt als een hele overtuigende beslissing? Niet alsof Diego echt met volle overtuiging voor Joey gaat.

7 likes

Ja dat denk ik ook altijd! Misschien moeten ze het gewoon spannend maken? Hij had het al over verliefdheid gehad tijdens de date dus zo spannend zou het niet hoeven zijn lijkt me.

2 likes

Schattig filmpje net na de finale!

6 likes

Ahh wat een schatjes :smiling_face_with_three_hearts: Zo lief samen. Hoop dat ze nog steeds gelukkig zijn! Ferdi en Marvin 2.0 :heart_eyes:

4 likes

Weten jullie of en wanneer de reünie erop komt? Is toch meestal op woensdag? Of ben ik nu in de war haha

1 like

Donderdag :grin: Dus nog eeeeeven geduld haha

2 likes

Ik heb er zin in! Wat denken jullie; zijn ze nog samen?

Ik hoop het wel. Vond ze er echt wel leuk uitzien samen.
Ik hoop gewoon nog op een Marcin en Ferdy :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik hoop het ook! Ik gun het ze allebei ook :+1:t2:

4 likes