Ik hoop het niet
Ik hoop vooral veel Juice!!!
En we kunnen direct door met de bachelorette, morgen ook de 1e aflevering
Ik vrees van niet…
Ik heb maar weinig voorbij zien komen überhaupt! Vaak merk je gaandeweg wel of er veel juice is of niet. Via Social Media enzo. Ik vrees dat de reünie net zo saai gaat zijn als het seizoen zelf. Daarom hoop ik ook op een happy end, dan is het iig nog een feel good einde.
Spoiler over de uitkomst!
Samenvatting
Ooohhh Diego doet even een Marvintje!!
Wel leuk, hoop voor beide dat het iets wordt
Spoiler
Bij Marvin had ik het nog aan zien komen, maar bij deze was ik echt verrast. Alsnog leuk voor ze, hoop dat het goed afloopt.
Ooh ik vond dit juist mega voorspelbaar. Had echt wel verwacht dat Cyrano hem weer zou appen, vond hem echt schijnheilig worden en idd toch nog even proberen. Ik werd elke aflevering steeds minder fan van hem haha. Maar zou het fijn vinden voor ze als het wat wordt. Maar vind het heel jammer dat het niks is geworden tussen Joey en Diego.
Uitkomst Prince Charming
Haha yes ik vond (als een van de weinigen geloof ik? Er was laatst een vernietigende poll hier ) Cyrano leuker. Hoop dat ze iets duurzaams gaan opbouwen. En mooi dat Joey er zo fijn mee om lijkt te gaan
Ik kijk nu The Bachelorette maar wat praat Sylvia binnensmonds en onzeker in die eerste interview stukjes. Zo irritant om naar te kijken
haha same here hoor. Ik vond dat er veel meer een romantische (en ook wel flirterige) vibe tussen Cyrano en Diego hing. Ben benieuwd hoe het nu afloopt tussen die twee
Die vibe voelde ik ook! En ik vond het daardoor best een dooddoener dat hij zei van, er is nog niks, misschien zijn we gewoon vrienden. Zou ik als Diego echt niet leuk vinden!
Ja die vond ik ook tegen vallen nu bij de reünie. Krijg ik meteen red flag bindingsangst ideeën bij. Bij Joey trouwens ook want die leek helemaal verliefd al tijdens programma, dan is Diego all in en dan krabbelt hij ineens terug…
Spoiler afl 2 bachelorette
zo blij dat die otman eruit is pff, wat een mannetje. Zat er wel aan te komen met hoe hij neergezet werd en die stukjes dat hij zei Ik weet 100% zeker dat ik een roos krijg. Maar toch zat ik aan het eind van asjeblieft gooi hem eruit.
Haha Diego die helemaal een schort aan doet om een borrelplank te maken met een stuk kaas, druiven en nootjes
Samenvatting
Ik had ook wel met Diego te doen, die was echt verliefd bleek wel. Het viel me wel tegen van Joey! Al is het wel fijn dat ie eerlijk is geweest
Prince Charming
Ahh echt zo jammer dat het niks is geworden met Joey! Ik krijg verder echt de kriebels van die reünie afleveringen, zoooo ongemakkelijk allemaal.
Ja he, mega ongemakkelijk!
Spoilers uitslag prince
Ja dit heb ik ook heel sterk… om toch even zijn laatste dominantie plasje eroverheen te doen.
Ik vond het wel zielig voor Diego hoe het met Joey is verlopen
En joep&jordyzag ik ook totaaaaal niet aankomen.
Al met al vond ik het een vrij saaie reünie. Ik heb misschien 2 of 3x zo gezeten “ “, maar veel terugblikken en standaard sentimenteel gedoe wat er tijdens de afleveringen ook al hadden gezien. Ik zag de opmerking over penis vergroting en verdikking niet aankomen ook haha
Same, ik vind ze ook veel beter bij elkaar passen. Snap echt niet dat de rest dat niet ziet. Snap dat je niet van dominante types kan houden, maar achterbaks en schijnheilig vind ik hem ook echt niet
Samenvatting
Ik vond hem ook wel sympathiek. Ik dacht vooral aan Diego te zien dat ie echt voor Joey viel, dus dan is het wel sneu voor hem dat het zo loopt.
Nou ik was way too invested, ik kan weer door met mijn leven😂