The Bachelorette / Prince Charming

Spoiler

Goh, niet verwacht dit maar eigenlijk hetzelfde als vorig jaar. The bachelor die er vol voor wil gaan en de gekozen persoon toch niet.
Denk ook dat je eigenlijk nog heel weinig van elkaar weet, ze zien elkaar daar maar zo kort en dan zo’n camera er bovenop.

1 like

Waarom praat iedereen nog in spoilers, de aflevering staat gewoon online en anders moet je dit topic niet openen toch

en anders er in ieder geval boven zetten waar het over gaat

7 likes

Ja dat dacht ik ook! het is een combi van seizoen 1 én seizoen 2.

2 likes

Wtf die aankomst van Malcolm bij the Bachelorette, wat een cringe :sweat_smile:

Edit: oh God ook nog iemand die gaat zingen. Ik kan dit niet aan hoor.

19 likes

zoooo inderdaad jemig hoe irritant was die Otman echt!
Ze heeft wat mij betreft goed gefilterd nu, ben benieuwd hoe de rest blijkt! Vond die kapitein leuk overkomen tijdens hun 1-op-1 date!

Vind dat Monica het leuk doet trouwens! Weet niet of het toen eigenlijk al uit was met Robert, in de vlogs had ze het soms best moeilijk in Zuid Afrika volgens mij.

3 likes

Ja ik kon dit bijna niet aanzien haha en wat een vreselijke cadeaus kreeg ze ook. Van mij mag Malcolm er sowieso wel snel uit.

8 likes

Godgod wat een figuren zitten etrtussen. En wat een pokerface heeft Sylvia. Ik had daar ogenrollend en zuchtend hebben gestaan.

7 likes

Dat shot ook dat ze met z’n 3-en met zware gewichten hun spieren aan het oppompen waren :confounded: Wat een figuren.

Hier zijn ze trouwens allemaal met een kort stukje en foto:

7 likes

Vreselijk ook als iemand altijd maar een hoed draagt, vind het zo aanstellerig :sweat_smile:

Matthijs en Joris zijn wel leuk.

2 likes

was wel onder de indruk van hoe goed Carlo het presenteerde! Hij wist de goede vragen de stellen en dramde niet eindeloos door

En sneu voor Diego, maar fijn dat het toch nog goed is gekomen!

3 likes

Haha er doet ook iemand mee die ik soort van “ken”

Maarten, maar die is al naar huis

Al die foute kerels. Zo zielig voor Syl, is ze nog niet eens van die crazy Incapablo uit Mexico af en dan dit.

De rode loper blijkt een grote rode vlag te zijn.

16 likes

Ik vind het ook wel heftig hoe ze ZO gefocust op uiterlijk zijn. Ik snap wel dat ze daar natuurlijk op geschreven hebben, maar 2 afleveringen lang is het alleen maar over uiterlijk gegaan. Weinig mannen zeiden iets in de trant van: “was gezellig kletsen”

11 likes

Hebben ze nu de jostiband langs Sylvia laten komen of zijn dit daadwerkelijk de mannen?

1 like

Ik vind Sylvia een toppertje, moet zo om haar lachen, dat ze ook zegt “dat was een dikke smakkerd” haha.
Love her.

Er zijn volgens mij maar 4 echte potentiele mannen, en volgens mij heeft ze die ook al wel gezien.
Ik vond haar met Joris wel echt leuk, ben benieuwd naar de rest.

5 likes

Ik vind het knap dat Sylvia nog 4 potentiële mannen ziet

9 likes

Ik heb het nog niet gezien, maar het is wel duidelijk dat ze niet genoeg aanmeldingen hadden. Wat een bijzondere figuren.

“In totaal heeft Rick acht relaties gehad en deze beëindigd omdat hij zijn roerige verleden nog niet goed had verwerkt.” :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

4 likes

Nou inderdaad! Die Stan ook, lijkt echt 20. Hoe is hij gecast?? Dag denk ik ook wel van enkele andere mannen. Dan kunnen ze beter minder mannen selecteren

1 like

Nou, viel mij ook op. Echt een beetje sneu, alsof er niets positiefs over haar innerlijk te melden is.

1 like

AFL 2: Hahaha was dit nou ook echt het mooiste levensmotto dat erbij zat?! :sweat_smile:

6 likes