Nou, de vonken spatten er niet echt af…
Hele rare vibe inderdaad. Ik snapte ook wel waarom Rene zijn twijfels uitsprak
Het verklaart voor mij nu wel beter waar Joep eruit ging… daar werd tijdens het seizoen en tijdens de reünie niet echt bij stil gestaan.
Ik moest ook wel echt lachen j-ordinair, goed gevonden.
Ik zie nu dat Jordy Jordienair heet op insta🫠😅
Ik ben nu S3 The Bachelorette Australië aan het kijken, Sophie Monk doet mee (presentatrice van Love Island, Beauty & the Geek etc). Tot nu toe erg vermakelijk, volgens mij gaat er ook echt drama tussen de mannen komen
“Ja ik heb liever dat het goed gaat met anderen dan met mezelf. Zo zit ik gewoon in elkaar.”
Oe yess een nieuwe aflevering en ik heb tijd om te kijken!
Heb ik mijn tv verkeerd ingesteld of heeft iedereen een rood hoofd?
Dat seizoen is zoo leuk! Wel echt al een paar jaar oud helaas
Ik vind Sylvia sowieso erg leuk en lief overkomen. Ze zei in Special Forces VIPS dat ze minder vaak het typetje wil spelen maar meer zichzelf wil laten zien en volgens mij lukt dat in dit programma heel goed. Leuk mens!
Jaa is bij mij ook zo. Maar heb ook het idee dat een paar al verbrand zijn de eerste dagen😅
Allemaal dat olietje gebruikt. Bachelors klaar, bakken maar.
Ieeeeh krijg echt kriebels van die Mitchell
Die malcolm die geen roos kreeg was echt op z’n teentjes of ego getrapt. Zei toen hij afscheid nam alleen maar “Bedankt” en geen kus ofzo. Sneuhaas. Sowieso echt een jaloers typje. Dat heeft zij niet nodig na wat ze al mee heeft gemaakt met die mexicaan.
Malcolm staat ook al echt sinds jaar en dag op alle datingapps. Het zal na deze performance niet makkelijker voor hem gaan worden
Ik vond het ook irritant dat hij zichzelf steeds vergeleek met Shaka. Of dat hij het steeds over hem had
Ik vind hem een aliexpress versie van de broer van Maria Tailor.
Walgelijke natnek
Hij deed me een beetje denken aan louis litt maar louis vind ik wel leuk.
Ew en waarom ziet die malcolm er nog redelijk aardig uit op deze foto? In het programma trekt hij de hele tijd een arrogante chagrijnige kop.
Bahahahahaha
Hahahahaha
Ik zit nu terug te kijken en hij zegt nadat die 3 nieuwe mannen aan zijn gekomen tegen die mannen die er al waren ‘ja zeg, wij kennen elkaar al door en door…’ na 2 dagen hahaha, gast doe normaal
Die nieuwe guy ook die even dagboek style z’n ochtend ging vertellen
‘Ja ik stond om 7u op, toen ging ik mediteren en toen ging ik lekker ontbijten…’ oké boeiend?
En hij ging nog door dat hij al om 7!!! uur wakker was en Syl echt zo: niet zo aanstellen, ik was 5u wakker
Ik vind Sylvia wel echt een lieverd