The Bachelorette / Prince Charming

is denk ik wel seizoensafhankelijk want ik vind dat je prince charming s2 en s3 ook totaal niet met elkaar kan vergelijken! Dat mannengedoe van the bachelorette herken ik dan weer wel bij zowel Gaby als Sylvia haha. Het is erg cringy maar dat maakt het juist voor mij wel vermakelijk

3 likes

Ik vind het juist zo cringy dat ik steeds de neiging had om door te spoelen :grimacing: maar ik ga het nog maar een poging geven haha

4 likes

Ik heb vandaag the bachelor Australie zitten bingen. Hier en daar wat doorgespoeld maar vermakelijk! En ik vond het een leuke bachelor (Matty)!

1 like

Ik kijk nu de nieuwe aflevering, wel weer leuk :smile:

Sorry maar waarom mag die Rick steeds door

9 likes

Misschien vindt ze die baard wel heel sexy.

Pffff Rick, ik word er zo moe van

4 likes

Ik vond Joris leuk totdat hij die uitspraak deed over vreemdgaan

En Giancarlo is wel cute maar lijkt mega onzeker?

6 likes

Ik vind z’n kapsel zo apart.

2 likes

Echt de neiging om geluid uit te zetten zodra Rick zijn mond open doet

2 likes

Extensions van Sil zijn wel lillek zeg

7 likes

Ik heb dit net gedaan, dat stukje tijdens de cocktailparty was echt te awkward voor me

3 likes

Ahw zo leuk, ze zijn opzoek naar een princess Charming!! Zin innnnnn

10 likes

Samé :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

4 likes

Hahaha ik ga stuk om dat die yogasessie van Rick wordt onderbroken door de rode envelop :joy:

3 likes

Net begonnen aan the bachelorrette, die Giancarlo is echt hottt

5 likes

Haha ik vind Giancarlo eruit zien als zo’n type waar alle tienermeisjes van droomden eind jaren 90, zo’n Peter Andre vibe heeft hij :laughing:

17 likes

Dat is toch gewoon het stijltje van het programma. Tony, Thomas en Gaby deden dat ook. Vond Gaby ook nog wel wat overdrevener en geacteerder dan Sylvia eigenlijk

4 likes

Bij de een valt het misschien meer op dan bij de ander. Het is ook echt zo’n ding dat je niet meer niet op kunt merken als je het een keer ziet

5 likes

Ik vind bijna alle mannen van Sylvia wel leuk, knap of sympathiek, behalve Rick. Wat ziet ze in hem😂 ik vind hem naar irritant

1 like