The Bachelorette / Prince Charming

Sylvia wordt met de aflevering leuker! Ze hebben een leuke Bachelorette gekozen.

4 likes

Wat zie jij in al die andere mannen

9 likes

Los van of ik de mannen wel/niet leuk vind, ik zie er niet perse DE partner voor Sylvia tussen zitten somehow

2 likes

Ik vind vooral Joris heeel aangenaam :smirk:

1 like

Ik vond het zo mooi dat Sylvia zichtbaar genoot van het liedje wat voor haar gezongen werd, waarna al die andere boys als een soort van boyband opeens heel erg mee gingen staan doen om indruk te maken op Sylvia. Behalve Joris, die stond er wat awkward bij en had zichtbaar (& begrijpelijk) overduidelijk geen zin in die poppenkast

4 likes

Joris kwam mij ook zo bekend voor, maar hij heeft dus ook meegedaan aan first dates

2 likes

Ja ik ben het nu aan het bingen en ik vind haar ook echt heel lief en zorgzaam overkomen! Leuke vrouw

1 like

Joep was vandaan carnavallend verkleed als prins. Zou dit een hint zijn??? (Jk) Ik ben nog steeds #teamjoep hahaha

1 like

Het is wel een beetje ‘wie heeft het zieligste verhaal’ bij the Bachelorette.

12 likes

Dat vind ik bij Prince Charming nog erger, is net een soort groepsessie ofzo.

3 likes

Hahaha die preview met die gast die gaat zingen met een olifantenreet op de achtergrond. Ah man ik zou me zo ongemakkelijk voelen als ik Sylvia was.

8 likes

Hoop echt dat Rick er nu uitgaat

5 likes

Als er nog één iemand ‘de diepte ingaan’ zegt dan gooi ik mijn telefoon naar de tv.

Ik zou Joris wel een goede vinden voor Sylvia (want ik ken haar zo goed) met z’n nuchterheid maar misschien is hij niet spiritueel genoeg. Het zou zomaar Rick kunnen worden.

3 likes

Ik vind die Tjeerd dus echt een leukerd!

Vermoed dat hij, Matthijs of Joris gaat winnen. Giancarlo is ook wel een dropje, maar lijkt nog te jong ofzo.

2 likes

Hahahahaha ik ben daar nu doet me denken aan de spoken word les bij dreamschool

2 likes

Iedereen heeft een zielig verhaal en is zorgzaam. Altijd dezelfde “diepe” gesprekken :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Wie vind je het leukst?

• Joris
  • Matthijs
  • Tjeerd
  • Rick
  • Same
  • Shaka
  • Oscar
  • Melvin
  • Giancarlo

0 stemmers

Wie kiest Sylvia?

• Joris
  • Matthijs
  • Tjeerd
  • Rick
  • Same
  • Shaka
  • Oscar
  • Melvin
  • Giancarlo

0 stemmers

Ik vind dat proactief afstappen sowieso heel cringe, die gesprekken zijn zo slap. Maar dan val je wel een beetje weg idd.

6 likes

Rick die vertelt dat hij het etentje de uitgelezen kans vindt om zijn levensverhaal te vertellen :nauseated_face: Vind hem zo verwaand overkomen, blegh