Ik vond Joris leuk totdat hij die uitspraak deed over vreemdgaan
En Giancarlo is wel cute maar lijkt mega onzeker?
Ik vond Joris leuk totdat hij die uitspraak deed over vreemdgaan
En Giancarlo is wel cute maar lijkt mega onzeker?
Ik vind z’n kapsel zo apart.
Echt de neiging om geluid uit te zetten zodra Rick zijn mond open doet
Extensions van Sil zijn wel lillek zeg
Ik heb dit net gedaan, dat stukje tijdens de cocktailparty was echt te awkward voor me
Ahw zo leuk, ze zijn opzoek naar een princess Charming!! Zin innnnnn
Samé
Hahaha ik ga stuk om dat die yogasessie van Rick wordt onderbroken door de rode envelop
Net begonnen aan the bachelorrette, die Giancarlo is echt hottt
Haha ik vind Giancarlo eruit zien als zo’n type waar alle tienermeisjes van droomden eind jaren 90, zo’n Peter Andre vibe heeft hij
Dat is toch gewoon het stijltje van het programma. Tony, Thomas en Gaby deden dat ook. Vond Gaby ook nog wel wat overdrevener en geacteerder dan Sylvia eigenlijk
Bij de een valt het misschien meer op dan bij de ander. Het is ook echt zo’n ding dat je niet meer niet op kunt merken als je het een keer ziet
Ik vind bijna alle mannen van Sylvia wel leuk, knap of sympathiek, behalve Rick. Wat ziet ze in hem😂 ik vind hem naar irritant
Sylvia wordt met de aflevering leuker! Ze hebben een leuke Bachelorette gekozen.
Wat zie jij in al die andere mannen
Los van of ik de mannen wel/niet leuk vind, ik zie er niet perse DE partner voor Sylvia tussen zitten somehow
Ik vind vooral Joris heeel aangenaam
Ik vond het zo mooi dat Sylvia zichtbaar genoot van het liedje wat voor haar gezongen werd, waarna al die andere boys als een soort van boyband opeens heel erg mee gingen staan doen om indruk te maken op Sylvia. Behalve Joris, die stond er wat awkward bij en had zichtbaar (& begrijpelijk) overduidelijk geen zin in die poppenkast
Wauw smaken verschillen
Ik vind Matthijs wel knap maar wel saaaai. En hij kwam me zo bekend voor maar hij heeft dus ook aan temptation meegedaan. En daar was ie ook zo SAAI.
Joris kwam mij ook zo bekend voor, maar hij heeft dus ook meegedaan aan first dates