The Bachelorette / Prince Charming

Ja ik ben het nu aan het bingen en ik vind haar ook echt heel lief en zorgzaam overkomen! Leuke vrouw

1 like

Joep was vandaan carnavallend verkleed als prins. Zou dit een hint zijn??? (Jk) Ik ben nog steeds #teamjoep hahaha

1 like

Het is wel een beetje ‘wie heeft het zieligste verhaal’ bij the Bachelorette.

12 likes

Dat vind ik bij Prince Charming nog erger, is net een soort groepsessie ofzo.

3 likes

Hahaha die preview met die gast die gaat zingen met een olifantenreet op de achtergrond. Ah man ik zou me zo ongemakkelijk voelen als ik Sylvia was.

8 likes

Hoop echt dat Rick er nu uitgaat

5 likes

Als er nog één iemand ‘de diepte ingaan’ zegt dan gooi ik mijn telefoon naar de tv.

Ik zou Joris wel een goede vinden voor Sylvia (want ik ken haar zo goed) met z’n nuchterheid maar misschien is hij niet spiritueel genoeg. Het zou zomaar Rick kunnen worden.

3 likes

Ik vind die Tjeerd dus echt een leukerd!

Vermoed dat hij, Matthijs of Joris gaat winnen. Giancarlo is ook wel een dropje, maar lijkt nog te jong ofzo.

2 likes

Hahahahaha ik ben daar nu doet me denken aan de spoken word les bij dreamschool

2 likes

Iedereen heeft een zielig verhaal en is zorgzaam. Altijd dezelfde “diepe” gesprekken :face_with_raised_eyebrow:

4 likes

Wie vind je het leukst?

• Joris
  • Matthijs
  • Tjeerd
  • Rick
  • Same
  • Shaka
  • Oscar
  • Melvin
  • Giancarlo

0 stemmers

Wie kiest Sylvia?

• Joris
  • Matthijs
  • Tjeerd
  • Rick
  • Same
  • Shaka
  • Oscar
  • Melvin
  • Giancarlo

0 stemmers

Ik vind dat proactief afstappen sowieso heel cringe, die gesprekken zijn zo slap. Maar dan val je wel een beetje weg idd.

6 likes

Rick die vertelt dat hij het etentje de uitgelezen kans vindt om zijn levensverhaal te vertellen :nauseated_face: Vind hem zo verwaand overkomen, blegh

Heb echt in een week de Duitse princess charming (met ondertiteling) gebinged. Was echt heerlijk, zoveel drama en liefde. Nu zoeken naar seizoen 2.

Voor de liefhebbers:
Afl 1-5
Afl 6-10

4 likes

Ja dat wordt volgens mij altijd gedaan

2 likes
nieuwste aflevering

Herhaal mezelf maar weer

12 likes

miss voor de kijkcijfers? Ik begrijp dr ook niets van, maar liever Rick dan Othman. :laughing:

1 like

Vooral irritant dat ze steeds de diepte in willen. Als voor ekke keer dat ze diepte zeggen een euro krijg, ben ik na 1 aflevering al miljonair :expressionless:

8 likes

Ik moest wel lachen om Shaka tijdens de date: het lijkt wel jurassic park hier.

2 likes