The Bachelorette / Prince Charming

Eigenlijk had ik met die zus ook meer juice verwacht, maar eigenlijk niks.

2 likes

Nee die had er net zo goed niet kunnen zijn? :joy:

4 likes

Dat moment dat Giancarlo en Oscar nog samen bij ‘t kampvuur zaten is echt het meest romantische moment dat we tot nu toe hebben gezien :joy:

20 likes

Ohnee Tjeerd zei ‘ciao ciao’ :expressionless:

1 like

Sylvia begon er zelf ook over. Dat is toch ook het spel? Raar hoor.

Giancarlo is weer lekker naar z’n moeder toe. Hij kwam op mij over als een moederskindje. Vind dat persoonlijk niet heel aantrekkelijk in een man.

4 likes

Ja wst had hij dan met die witte roos moeten doen? Op zn nachtkastje laten staan? :sweat_smile:
Echt een stelletje zeikerds die mannen, heel onaantrekkelijk.

6 likes

“Straight to heavan” hahahaha dat heeft toch echt een heel hoog “no ragrets”-gehalte

11 likes

Haha wat een gelul ook over die wild rose, ‘ik had m niet gebruikt hoor’. Hou toch op.

5 likes

Hahaha ja eerst lillek achter Tjeerd zijn rug lullen en zodra hij terug is ‘maatje maatje’ 🫠

2 likes

Ik vind hem ook niet sympathiek. Ik heb ook vooral het idee dat hij er voor de winst en de fame is

1 like

vind hem gewoon echt zo’n thomas stuktv

15 likes

Ja echt zon saaie Nederlandse man

2 likes

nee juist hEeL AvOnTuUrLiJk

2 likes

Ik vind Sylvia echt een schat, maar zie bij geen van de mannen echt chemie. Ze houdt ze ook wel op afstand heb ik het idee. Weinig :fire::fire::fire:

En sorry, heel lief dat ze ontroerd is door “je ogen stralen als duizend sterren in de hemel” en “een zee van inspiratiebron”, maar mijn god wat een cringey woordenkots.

19 likes

Volgens mij was Samé zelf ook verbaasd dat Sylvia zo goed ging op dat gedicht.

11 likes

Ben benieuwd waar hij volgende week zo geïrriteerd over gaat doen. Kwam best dominant over in het fragment.

Wow die zus van Sylvia lijkt echt enorm veel op Rachel Hazes (maar dan de frissere versie zeg maar)

3 likes

Ja dat zag er uit als :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:Ben ook wel benieuwd of er een goede reden was.

3 likes

Nou ik vond dat hij zei dat zijn vrouw wel goed moest kunnen koken en daarom wilde weten of syl dat een beetje kon ook :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

Zijn reactie komt ook echt over als een sneue man die veeeel te snel op zijn pik getrapt is, heel benieuwd waarover dat gaat.

8 likes

Ik hoop dat ze daar nu echt op afknapt want ze heeft genoeg te dealen gehad met nare dominante mannen. Ok eerst het hele fragment maar eens zien maar het zag er niet fijn uit.

En idd die opmerking over het koken. Die was ik vergeten. Vond ik ook niet ok.

1 like