Dat eeuwige ‘schoonheid’ van Rick
Echt hé. Je kunt ook een goed drankspelletje doen op elke variatie van diepgang / diepte in gaan / diepe gesprekken
Word vooral ook niet goed van die onzekere tussenstukjes van de mannen die niet mee gaan op date. Dat geteut over waarom iemand wel of niet mee bla bla. Ze zitten zo lang met elkaar in zo’n huis dat ze toch hopelijk ook wel leuke of grappige gesprekken met elkaar hebben? Dan zie ik dat veel liever, dat je ze op die manier een beetje leert kennen
Ik vind die Shaka echt een rare snuiter. Hij wil zeker slapend rijk worden als huurbaas
Ze zei op het einde dat er wel gevoelens komen voor meerdere mannen en dat ze benieuwd is bij wie zich dat verder ontwikkeld.
Wie denken jullie dan?
Ik denk Tjeerd en Matthijs of Joris
Dat waren ook de 3 welke bij mij opkwamen! Ook omdat ze wel in die 2 teleurgesteld was & als tegenhanger tjeerd noemde
Sylvia kan toch zelf ook op mannen afstappen tijdens de cocktailparty. Ik vind het ook altijd mega ongemakkelijk om te zien. Zo geforceerd
Ik had het idee dat de glaasjes champagne Sylvia een beetje naar haar hoofd waren gestegen aan het einde van de aflevering. Ze leek echt dronken/aangeschoten
Die shots tussendoor zijn soms echt belachelijk, haha. Staan ze houthakkend in de zon over Sylvia’s date te praten
Ik heb bij Giancarlo altijd het idee dat hij highlights heeft laten zetten door middel van de badmutsmethode.
Ik vind al die gedichten echt intens hahah
Heb ik doorgespoeld, want ik vond het heel ongemakkelijk om te zien
Ik dacht op een gegeven moment wel even dat Matthijs en Sylvia zouden gaan zoenen. Ik zie het nog wel gebeuren
Een zee van inspiratiebron.
Ik denk dat het bij Syl wel scoort. Ik vond Matthijs wel leuk deze aflevering en Joris ook. Al denk ik nog steeds dat ze te nuchter zijn voor haar.
oh wauw die petrolkleurige jurk die Monica aanheeft als ze Sylvia aankondigt voor de cocktailparty. Echt prachtig.
Rozenceremonie
Hehe eindelijk Rick exit.
“Zooo mooi!!”
Edit: omg nog een gedicht
World sjeens wen ais miet
Edit 2: ik vind die shaka echt een leeghoofd kan hij er volgende keer uit aub
Kan iemand even spoilen wie eruit is? Kan pas morgen kijken
Jazekers
spoiler
Rick en Shaka woohoo
Ik ben wel heel benieuwd naar volgende week als er een fittie is tussen de mannen. Kan me voorstellen dat Tjeerd een beetje arrogant kan doen af en toe.
Voor dat het uitgezonden werd, was uitgelekt via zo’n Juicechannel wie er zou winnen. Ben benieuwd of het klopt. Degene is er nog wel in!
Joris!