Eigenlijk had ik met die zus ook meer juice verwacht, maar eigenlijk niks.
Nee die had er net zo goed niet kunnen zijn?
Dat moment dat Giancarlo en Oscar nog samen bij ‘t kampvuur zaten is echt het meest romantische moment dat we tot nu toe hebben gezien
Ohnee Tjeerd zei ‘ciao ciao’
Sylvia begon er zelf ook over. Dat is toch ook het spel? Raar hoor.
Giancarlo is weer lekker naar z’n moeder toe. Hij kwam op mij over als een moederskindje. Vind dat persoonlijk niet heel aantrekkelijk in een man.
Ja wst had hij dan met die witte roos moeten doen? Op zn nachtkastje laten staan?
Echt een stelletje zeikerds die mannen, heel onaantrekkelijk.
“Straight to heavan” hahahaha dat heeft toch echt een heel hoog “no ragrets”-gehalte
Haha wat een gelul ook over die wild rose, ‘ik had m niet gebruikt hoor’. Hou toch op.
Hahaha ja eerst lillek achter Tjeerd zijn rug lullen en zodra hij terug is ‘maatje maatje’ 🫠
Ik vind hem ook niet sympathiek. Ik heb ook vooral het idee dat hij er voor de winst en de fame is
vind hem gewoon echt zo’n thomas stuktv
Ja echt zon saaie Nederlandse man
nee juist hEeL AvOnTuUrLiJk
Ik vind Sylvia echt een schat, maar zie bij geen van de mannen echt chemie. Ze houdt ze ook wel op afstand heb ik het idee. Weinig
En sorry, heel lief dat ze ontroerd is door “je ogen stralen als duizend sterren in de hemel” en “een zee van inspiratiebron”, maar mijn god wat een cringey woordenkots.
Volgens mij was Samé zelf ook verbaasd dat Sylvia zo goed ging op dat gedicht.
Ben benieuwd waar hij volgende week zo geïrriteerd over gaat doen. Kwam best dominant over in het fragment.
Wow die zus van Sylvia lijkt echt enorm veel op Rachel Hazes (maar dan de frissere versie zeg maar)
Ja dat zag er uit als Ben ook wel benieuwd of er een goede reden was.
Nou ik vond dat hij zei dat zijn vrouw wel goed moest kunnen koken en daarom wilde weten of syl dat een beetje kon ook
Zijn reactie komt ook echt over als een sneue man die veeeel te snel op zijn pik getrapt is, heel benieuwd waarover dat gaat.
Ik hoop dat ze daar nu echt op afknapt want ze heeft genoeg te dealen gehad met nare dominante mannen. Ok eerst het hele fragment maar eens zien maar het zag er niet fijn uit.
En idd die opmerking over het koken. Die was ik vergeten. Vond ik ook niet ok.