The Bachelorette / Prince Charming

Ik vind die vooruitblikken altijd zwaar dramatisch. Net als dat ‘ruzietje’ tussen de mannen, vond ik ook erg aangedikt.

Dat van het koken vatte ik meer op als: ik vind het wel relaxt als mijn partner kan koken (ik vind dat ook aantrekkelijker dan iemand die net een ei kan bakken). Verder ben ik niet team Same ofzo :sweat_smile: al komt ie wel van een cultuur waarin mannen dominant zijn, maar dat hoeft niet zoveel te zeggen.

1 like

Ik dacht dat het kwam door de vraag op het kaartje “zou je zonder dit programma ook voor mij zijn gegaan?” of iets in die trant

2 likes

Ik had trouwens niet verwacht dat Sylvia Tjeerd een soort van zou afwijzen tijdens die 1 op 1 date, ze viel tot nu toe wel voor die gladde praatjes en acties van Tjeerd

1 like

Ja en ook gelijk zeggen 'dat is het lot, het is voorbestemd ’ pfff. Terwijl Syl gewoon wilde zeggen: ik hou je er waarschijnlijk in, want ik ik vind je interessant en wil nog met je op één op één date.
Ik geloof dat Syl er wel gevoelig voor is helaas.

3 likes

Ik verbaasde me er een beetje over dat ze content was met het antwoord van Tjeerd omtrent het toekomstperspectief. Op geen enkele manier kwam het in hem op om over kinderen te beginnen, terwijl zij dat graag én relatief snel wil

5 likes

Tjeerd begon goed, maar gaat beetje naast zijn schoenen lopen. Het kan toch echt alleen maar Joris zijn… ik zie in de rest zo geen match.

6 likes

Ik weet niet waarom ik nog kijk hoor man man man wat saai

4 likes

Voor wie moet Sylvia kiezen?

• Tjeerd
  • Samé
  • Matthijs
  • Joris

0 stemmers

Zo triest hoe die kerels dit als een wedstrijd spelen en beetje sneu erom heen draaien als het over kinderwens gaat “ja nee als het goed zit komt het” of “ik vind het niet erg om binnenkort kinderen te krijgen” (niet erg :dotted_line_face: )

Same had inhoudelijk zeker een goed punt, die vragen zijn zo oppervlakkig en minstens al 3 x besproken. Maar goed, het hele programma is oppervlakkig.

And also: heftige dingen uit je leven vertellen of een gedicht voorlezen is niet hetzelfde als de diepte in gaan. :man_facepalming:

16 likes

Sylvia gaat echt zo van een koude kermis thuiskomen. Ik denk dat zij helemaal verliefd is straks maar dat het niet wederzijds is. Al die mannen praten naar haar mond :yawning_face:

Oh en nog 2 afleveringen te gaan en er is nog niet eens gezoend.

10 likes

Ik stond echt perplex toen ik het Amerikaanse seizoen met Becky keek. Serieus met vijf mannen in 1 aflevering.

1 like

Misschien vind jij ook dat ie een boevenkop heeft.

1 like

Nee ik bedoelde het als grapje, hij zei zelf tegen de moeder en zus dat mensen van hem vonden dat ie een boevenkop heeft😅

5 likes

Dat doen de Duitse prinsessen ook! Gewoon op 1 Cocktail Party, 4 of 5 na elkaar

1 like

Ik snap eigenlijk best wel goed dat Sylvia niet “maar zo” met man(nen) gaat zoenen oid, zeker gezien haar verleden. Zoals ze zelf ook al in de aflevering zei, houdt ze fysiek contact erg op afstand. Eigenlijk vind ik het best leuk om te zien dat ze zich focust op het innerlijk van de mannen. Wel minder leuk voor de sensatie tv natuurlijk, maar dan kijk ik wel naar tempa

13 likes

Maar waarom zijn alle gesprekken dan zo inhoudloos?

En ze hoeft niet te neuken op tv, maar gewoon iets meer fysiek contact lijkt me niet heel raar

5 likes

Ja geen idee hoor, is ook niet mijn manier van “de diepte ingaan”. Maar schijnbaar is het voor haar wel voldoende.

Ik kan me er in ieder geval wel in inleven, dat als je in het verleden te maken hebt gehad met (fysieke) agressie, je daarin nu erg terughoudend bent. Vind t echt wel heftig wat ze heeft meegemaakt

2 likes

Ik denk eigenlijk vooral dat Sylvia het tegenhoudt

Ik vond zijn gedrag en vooral haar reactie daarop heel opvallend. Ze heeft verteld over haar verleden met relaties waarin ze het niet bijzonder goed had. Je zou denken dat zij meteen zoiets zou hebben van laat maar zodra iemand zich autoritair gedraagt. Maar ze wil hem toch beter leren kennen. Ik zeg niet dat Same zich ook zo zou opstellen als de ex waar ze over vertelde, ik verbaas me erover dat ze op de een of andere manier gevoelig is voor dat autoritaire.

Verder vind ik alleen Joris een potentiële kandidaat. Maar ik vraag me af in hoeverre hij haar leuk vindt. Anderzijds is het misschien ook wel slimmer om er enigszins nuchter in te staan en eventueel in nl samen verder te kijken

4 likes

Precies dit viel mij ook op inderdaad. Ze beweegt heel erg richting hem door nu te zeggen dat hij haar geprikkeld heeft met die opmerking en dat ze hem nog beter wil leren kennen nu. Ik zou het gezonder vinden als ze zou uitleggen waarom hij een wat oppervlakkigere vraag kreeg dan de rest en het daar dan bij te laten. Vind dat ze helemaal geen excuus hoefde te maken naar hem toe, maar dat doet ze wel en dan ook nog op een vrij nederige manier… Daar bovenop dan ook dat ze hem nóg meer tegemoet komt door deze situatie te zien als een moment waarop hij haar triggerde en dat het haar echt aan het denken gezet heeft etc. en ze hem nu beter wil leren kennen en ook meteen die eerste roos gaf als een soort extra bevestiging nog ofzo.

8 likes