The Bachelorette / Prince Charming

Heel benieuwd naar de volgende afleveringen dan, want ik zie het op dit moment nog niet.

3 likes

Hahaha deze aflevering was echt intens met al die cringe gedichten, maar blijkbaar vindt Sylvia dat helemaal geweldig??? :woozy_face:

En dat gesprek tussen Shaka en Sylvia was zo ongemakkelijk om naar te kijken. Waar zie jij jezelf over 5 jaar en toen begon Sylvia wat te vertellen over haar droomhuis, ‘oh ja leuk’, begon 'ie gelijk met z’n volgende sollicitatievraag. En snap ook niet wat die Giancarlo er nog doet, ook al zo ongemakkelijk en hij zegt niets?

Wel zin in dat er volgende week wat drama komt onderling want tot nu toe is het maar matig

9 likes

Aaaaaaaaah ja vreselijk. Bij die olifanten-ontbijt-date vroeg ze ook aan Shaka of hij voor haar wilde zingen toch. Vind ik ook ZOOOO cringe maar toen dacht ik oh ja shit ze heeft hier zelf om gevraagd. Schijnbaar gaat ze lekker op dat soort cringe-praktijken :sob:

5 likes

Het wordt wel tijd voor wat actie nu hoor :yawning_face:

Hoe de cocktailparty had moeten gaan:

Matthijs neemt Sylvia mee

Matthijs: ‘dit is de eerste keer dat je ik apart neem op de cocktailparty’

Syl: ‘ja! Jij nam me nooit mee’

Matthijs: ‘… maar nu had ik een reden. Ik was namelijk iets vergeten tijdens onze date en daar baal ik toch wel van…’

Buigt naar Syl toe en zoent haar.

Maar serieus. Waarom wordt er niet gekust?!

8 likes

Vind het ook maar een brave boel allemaal. Al die mannen zijn vrienden en ze nemen nauwelijks initiatief bij Sylvia.

2 likes

Maar werd er in de vorige seizoenen wel veel gekust dan? Ik kijk voor het eerst een seizoen van dit format. En welk seizoen zouden jullie aanraden om te bingen waar wel veel actie is?

Ik tip de Belgische variant met Fabrizio :joy:

18 likes

Hahaha de Amerikaanse met Arie Luyendijk. Nog nooit zoveel drama gezien.

1 like

Ik heb gewoon niet het idee dat dé man er tussen zit.

4 likes

Jezus wat een gezeik om die wild rose. Get over it man.

9 likes

Hahahahaha inderdaad small dick energy all the way

6 likes

Maar echt, iedereen zou deze date gejat hebben denk ik.

1 like

Of zou het gewoon door de productie zijn opgezet omdat het zo saai is :woozy_face::yawning_face:

1 like

Eigenlijk had ik met die zus ook meer juice verwacht, maar eigenlijk niks.

2 likes

Nee die had er net zo goed niet kunnen zijn? :joy:

4 likes

Dat moment dat Giancarlo en Oscar nog samen bij ‘t kampvuur zaten is echt het meest romantische moment dat we tot nu toe hebben gezien :joy:

20 likes

Ohnee Tjeerd zei ‘ciao ciao’ :expressionless:

1 like

Sylvia begon er zelf ook over. Dat is toch ook het spel? Raar hoor.

Giancarlo is weer lekker naar z’n moeder toe. Hij kwam op mij over als een moederskindje. Vind dat persoonlijk niet heel aantrekkelijk in een man.

4 likes

Ja wst had hij dan met die witte roos moeten doen? Op zn nachtkastje laten staan? :sweat_smile:
Echt een stelletje zeikerds die mannen, heel onaantrekkelijk.

6 likes