“Straight to heavan” hahahaha dat heeft toch echt een heel hoog “no ragrets”-gehalte
Haha wat een gelul ook over die wild rose, ‘ik had m niet gebruikt hoor’. Hou toch op.
Hahaha ja eerst lillek achter Tjeerd zijn rug lullen en zodra hij terug is ‘maatje maatje’ 🫠
Ik vind hem ook niet sympathiek. Ik heb ook vooral het idee dat hij er voor de winst en de fame is
vind hem gewoon echt zo’n thomas stuktv
Ja echt zon saaie Nederlandse man
nee juist hEeL AvOnTuUrLiJk
Ik vind Sylvia echt een schat, maar zie bij geen van de mannen echt chemie. Ze houdt ze ook wel op afstand heb ik het idee. Weinig
En sorry, heel lief dat ze ontroerd is door “je ogen stralen als duizend sterren in de hemel” en “een zee van inspiratiebron”, maar mijn god wat een cringey woordenkots.
Volgens mij was Samé zelf ook verbaasd dat Sylvia zo goed ging op dat gedicht.
Ben benieuwd waar hij volgende week zo geïrriteerd over gaat doen. Kwam best dominant over in het fragment.
Wow die zus van Sylvia lijkt echt enorm veel op Rachel Hazes (maar dan de frissere versie zeg maar)
Ja dat zag er uit als Ben ook wel benieuwd of er een goede reden was.
Nou ik vond dat hij zei dat zijn vrouw wel goed moest kunnen koken en daarom wilde weten of syl dat een beetje kon ook
Zijn reactie komt ook echt over als een sneue man die veeeel te snel op zijn pik getrapt is, heel benieuwd waarover dat gaat.
Ik hoop dat ze daar nu echt op afknapt want ze heeft genoeg te dealen gehad met nare dominante mannen. Ok eerst het hele fragment maar eens zien maar het zag er niet fijn uit.
En idd die opmerking over het koken. Die was ik vergeten. Vond ik ook niet ok.
Ik vind die vooruitblikken altijd zwaar dramatisch. Net als dat ‘ruzietje’ tussen de mannen, vond ik ook erg aangedikt.
Dat van het koken vatte ik meer op als: ik vind het wel relaxt als mijn partner kan koken (ik vind dat ook aantrekkelijker dan iemand die net een ei kan bakken). Verder ben ik niet team Same ofzo al komt ie wel van een cultuur waarin mannen dominant zijn, maar dat hoeft niet zoveel te zeggen.
Ik dacht dat het kwam door de vraag op het kaartje “zou je zonder dit programma ook voor mij zijn gegaan?” of iets in die trant
Ik had trouwens niet verwacht dat Sylvia Tjeerd een soort van zou afwijzen tijdens die 1 op 1 date, ze viel tot nu toe wel voor die gladde praatjes en acties van Tjeerd
Ja en ook gelijk zeggen 'dat is het lot, het is voorbestemd ’ pfff. Terwijl Syl gewoon wilde zeggen: ik hou je er waarschijnlijk in, want ik ik vind je interessant en wil nog met je op één op één date.
Ik geloof dat Syl er wel gevoelig voor is helaas.
Ik verbaasde me er een beetje over dat ze content was met het antwoord van Tjeerd omtrent het toekomstperspectief. Op geen enkele manier kwam het in hem op om over kinderen te beginnen, terwijl zij dat graag én relatief snel wil
Tjeerd begon goed, maar gaat beetje naast zijn schoenen lopen. Het kan toch echt alleen maar Joris zijn… ik zie in de rest zo geen match.