Ik weet niet waarom ik nog kijk hoor man man man wat saai
Voor wie moet Sylvia kiezen?
- Tjeerd
- Samé
- Matthijs
- Joris
0 stemmers
Zo triest hoe die kerels dit als een wedstrijd spelen en beetje sneu erom heen draaien als het over kinderwens gaat “ja nee als het goed zit komt het” of “ik vind het niet erg om binnenkort kinderen te krijgen” (niet erg )
Same had inhoudelijk zeker een goed punt, die vragen zijn zo oppervlakkig en minstens al 3 x besproken. Maar goed, het hele programma is oppervlakkig.
And also: heftige dingen uit je leven vertellen of een gedicht voorlezen is niet hetzelfde als de diepte in gaan.
Sylvia gaat echt zo van een koude kermis thuiskomen. Ik denk dat zij helemaal verliefd is straks maar dat het niet wederzijds is. Al die mannen praten naar haar mond
Oh en nog 2 afleveringen te gaan en er is nog niet eens gezoend.
Ik stond echt perplex toen ik het Amerikaanse seizoen met Becky keek. Serieus met vijf mannen in 1 aflevering.
Misschien vind jij ook dat ie een boevenkop heeft.
Nee ik bedoelde het als grapje, hij zei zelf tegen de moeder en zus dat mensen van hem vonden dat ie een boevenkop heeft😅
Dat doen de Duitse prinsessen ook! Gewoon op 1 Cocktail Party, 4 of 5 na elkaar
Ik snap eigenlijk best wel goed dat Sylvia niet “maar zo” met man(nen) gaat zoenen oid, zeker gezien haar verleden. Zoals ze zelf ook al in de aflevering zei, houdt ze fysiek contact erg op afstand. Eigenlijk vind ik het best leuk om te zien dat ze zich focust op het innerlijk van de mannen. Wel minder leuk voor de sensatie tv natuurlijk, maar dan kijk ik wel naar tempa
Maar waarom zijn alle gesprekken dan zo inhoudloos?
En ze hoeft niet te neuken op tv, maar gewoon iets meer fysiek contact lijkt me niet heel raar
Ja geen idee hoor, is ook niet mijn manier van “de diepte ingaan”. Maar schijnbaar is het voor haar wel voldoende.
Ik kan me er in ieder geval wel in inleven, dat als je in het verleden te maken hebt gehad met (fysieke) agressie, je daarin nu erg terughoudend bent. Vind t echt wel heftig wat ze heeft meegemaakt
Ik denk eigenlijk vooral dat Sylvia het tegenhoudt
Ik vond zijn gedrag en vooral haar reactie daarop heel opvallend. Ze heeft verteld over haar verleden met relaties waarin ze het niet bijzonder goed had. Je zou denken dat zij meteen zoiets zou hebben van laat maar zodra iemand zich autoritair gedraagt. Maar ze wil hem toch beter leren kennen. Ik zeg niet dat Same zich ook zo zou opstellen als de ex waar ze over vertelde, ik verbaas me erover dat ze op de een of andere manier gevoelig is voor dat autoritaire.
Verder vind ik alleen Joris een potentiële kandidaat. Maar ik vraag me af in hoeverre hij haar leuk vindt. Anderzijds is het misschien ook wel slimmer om er enigszins nuchter in te staan en eventueel in nl samen verder te kijken
Precies dit viel mij ook op inderdaad. Ze beweegt heel erg richting hem door nu te zeggen dat hij haar geprikkeld heeft met die opmerking en dat ze hem nog beter wil leren kennen nu. Ik zou het gezonder vinden als ze zou uitleggen waarom hij een wat oppervlakkigere vraag kreeg dan de rest en het daar dan bij te laten. Vind dat ze helemaal geen excuus hoefde te maken naar hem toe, maar dat doet ze wel en dan ook nog op een vrij nederige manier… Daar bovenop dan ook dat ze hem nóg meer tegemoet komt door deze situatie te zien als een moment waarop hij haar triggerde en dat het haar echt aan het denken gezet heeft etc. en ze hem nu beter wil leren kennen en ook meteen die eerste roos gaf als een soort extra bevestiging nog ofzo.
Haha wat een analyses.
Sylvia houdt gewoon van een man die een beetje tegengas geeft en Samé werd helemaal rood toen hij commentaar op de vraag uitte. Is niet per se dagelijkse kost voor hem denk ik maar meer frustratie dat hij na 3 weken nog geen 1 op 1 date heeft gehad. Ik vind zijn openheid tot nu toe wel mooi en vind het nog veel te vroeg om het nu al ‘autoritair’ te noemen.
Dat had ie ook anders kunnen uiten. Bij mij gingen de nekharen meteen overeind staan. En niet zo zeer álleen door zijn houding, maar de gehele dynamiek tussen die 2
Vraag me ook af waarom we in vredesnaam elke keer de beroepen van de jongens in beeld zien als er toch nooit over gesproken wordt. Er zitten best leuke beroepen tussen maar we weten er niks over, zo saai.
Al mis ik de gesprekken over reisafstanden dan weer niet. Dat zal volgende aflevering wel komen.
Iets anders, ik kwam gisteren terecht op de insta van Niek (seizoen Gaby) en die is nu zo’n leuk setje met Joan (Love Island, toen met Mert)
@Neusklem kan dat mijn radar niet goed afgesteld staat hoor, ik zag het echt anders. Ben erg benieuwd hoe het gaat ontwikkelen.
Ik weet nog dat ik hem het hele seizoen vreselijk vond maar dat dat in de laatste aflevering ineens helemaal omdraaide.
Zo’n verrassing zit er nu ook niet in vrees ik.
Edit: als je in dit topic zoekt op Niek dan zie je bovenaan echt hilarisch commentaar op Niek, iedereen walgde van hem, en helemaal onderaan is iedereen een beetje verliefd op hem
De enige guy die ook nog maar een beetje oprecht is en tenminste zegt wat 'ie denkt.
Ja de productie probeert er nog een beetje sensa uit te halen, omdat we als kijkers eigenlijk elke week naar dezelfde aflevering kijken.
Ook die ‘Zou jij verliefd op mij kunnen worden?’ heb ik al 100x gehoord