Ja en alsof daar ooit een negatief antwoord op zou komen. Dan ligt zo’n man er ook meteen uit. Dus aan zulke vragen heeft ze niks
Net alles bijgekeken. Ik vond Samé zijn opmerking over de vraag dus niet zo heftig, meer het idee idd dat het door de productie met de wisseling van beelden/muziekje heftiger werd neergezet. Vond zijn vraag ook vrij oppervlakkig ten opzichte van de rest. En idee dat hij haar echt serieus wil leren kennen.
Bij Matthijs en Same heb ik nog wel een oke gevoel, Joris lijkt me volwassen maar niet zo geïnteresseerd (kan ook weer zijn hoe de productie dat neerzet). Tjeerd vind ik zo vaag en niet leuk overkomen. Met die vraag ook hoe hij de toekomst ziet, meteen benoemen dat “hij snel over mensen heenloopt dus dat zij stevig in haar schoenen moet staan”. Ja, of je gaat aan jezelf werken om minder over anderen heen te lopen?
Ik vond de aflevering van vandaag wel interessant. Het begin was een beetje alsof je naar sollicitatiegesprekken keek, maar tijdens de boottocht zeiden de mannen toch wel dingen waarin je kon zien hoe ze zijn. Syl heeft de juiste keuze gemaakt denk ik. Ben zeer benieuwd naar wie er op de 24-uurs date mag. Ik zou voor Joris of Same gaan. Ik vind Tjeerd niet geduldig overkomen. Het komt ook meer over als een soort wedstrijd ofzo die hij graag wil winnen.
Ik heb vandaag weer veel doorgespoeld, want vond het te langdradig
Hallo huisgenoot Tjeerd🙋🏼♀️
Ik las ook bij Yvonne dat Tjeerd werkloos is en geen DJ is maar een keer ergens op een feestje heeft gedraaid
Vind Tjeerd echt helemaal niks maja ieder zn smaak.
Joris daarin tegen oefff
Toen hij die hairflip deed aan het begin ging ik hardop gillen
Van afschuw
Haha ik vond die woordjes zo typerend voor hoe hij er volgens mij instaat. Ik geloof hem niet en zie het niet.
Samé wordt echt elke aflevering leuker ik vind hem zó aantrekkelijk. Ik had ze al niet maar je kan nu echt geen twijfels meer hebben of hij wel een goed mens is. Hoop zo op de 24 uursdate voor hem
.
Joris is ook oprecht.
Ik ben alleen bang dat Sylvia zichzelf voor de gek houdt. Dat ze nu denkt dat het enige echt belangrijke is dat een man 1000% voor haar gaat maar dat ze daar uiteindelijk helemaal de kriebels van krijgt.
Maaaatje
Ik vind ze alle drie helemaal niks. Van geen van hun krijg ik het idee dat ze haar leuk vinden. Tjeerd wil winnen, Joris houdt zn kaarten veel te gesloten en heeft denk ik geen gevoelens voor haar en same is veel te veel met zichzelf bezig. Ze leven allemaal in hun eigen wereld en wie ze ook kiest, het hele kaartenhuis stort in elkaar zodra ze weer in nl zijn. Mathijs vond ik trouwens ook niet veel soeps.
Ja, echt jammer want vind Sylvia mega leuk en gun haar de wereld, maar denk dat je helemaal gelijk hebt hiermee.
Ben verder vooral verbaasd dat er maar niet getond wordt en merk dat ik het vrij treurig van mezelf vind dat ik daar niet aan kan wennen
“Zou je verliefd op mij kunnen worden”
Gewoon weer. Elke aflevering. Shut the fuck up.
En dat gemekker over dat gedicht van Same I CANT. Ze neemt m overal mee naartoe in haar tas zo mooi. Meid je tas ligt in de villa.
Ik denk wel dat hij gevoelens voor haar heeft, maar ik vond hem enorm struggelen in zijn gevoelens onder woorden brengen.
Maargoed, Joris vind ik woest aantrekkelijk en zijn humor vind ik geweldig dus ik ben gewoon een Joris fan-girl en wíl gewoon bepaalde dingen zien haha
Ik dacht ook: meid een paar van je mannen praten je naar de mond. Geloof niet alles wat ze zeggen.
Ja dat gedicht… pffff die was wel heel makkelijk
Ik denk dat dat ook geldt voor Sylvia, dat ze bepaalde dingen wil zien. Oh well, we zullen zien
Hahahah ik moet zo lachen om die dierbaren. Alleen mathijs en zn vriend lijken niet op elkaar maar álle drie de andere ‘koppels’ zijn gewoon lookalikes hahaha ik kom niet meer bij. 2 kale, 2 smooth boys en 2 student achtige types
Lol vind die van Matthijs nou niet bepaald een lookalike
Dat zegt ze ook niet!
Zo goeiemorgen