The Bachelorette / Prince Charming

Inside information over de afloop (niet lezen als je geen spoilers wil lezen!)

Het wordt Joris (thank god), maar Syl heeft er moeite mee dat ze niet meteen out in de open samen kunnen zijn door de programma. Daardoor gaan ze uit elkaar en is ook de releasedatum van het programma verder naar voren geplaatst. Ik weet niet of het nog goed is gekomen maar hier in Breda staat hij wel bekend als een vrouwenverslinder :upside_down_face:.

8 likes

Waar staat dit?

2 likes

Uit betrouwbare bron vernomen :upside_down_face:

3 likes

Zodat de kans groter was dat ze het samen zouden redden?

2 likes

Als je ver terug gaat op insta heeft Joris nog allemaal foto’s met haar, en daar is hij echt een… Jeroen. Hij ziet er dan echt direct saai en suf uit, en al zn charme vervalt haha.

3 likes

Ha ja inderdaad zeg, met z’n stekeltjes. Met dat haar is ook de sufheid eraf geschoren!

3 likes

Ik dacht dat je met ‘haar’ naar een vrouw verwees, dus ik kijken op z’n profiel en begreep er niks van haha. Ben het er overigens wel mee eens dat het nu een stuk leuker staat zo zonder!!

15 likes

Ik vind het zo grappig dat Sylvia zó anders is in deze serie dan ik had verwacht. Echt zo diepgaand maar dan wel op een soort Viva / Flair niveau haha :smile:

Kan dat woord, en elke andere variant, echt niet meer horen na dit programma :face_vomiting:

3 likes

Even samen de diepte in gaan dan misschien?

1 like

vooral géén Temptation kijken dan “diepere connecties"

1 like

De connectie aan gaan :cry:

3 likes

Ik vind dat Syl hier als een winnaar uitkomt!

2 likes

Wat ik heel irritant begin te vinden aan hoe Sylvia praat is dat ze het regisseurtrucje ‘herhaal de vraag in je antwoord’ echt tot in den treure toepast haha. In elk gesprek met Monica is het van: ‘nou syl hoe voel je je?’ ‘Nou, hoe ik me nu voel is blablabla’. Ik snap dat dat makkelijker editten is voor de programmamakers maar de gesprekken worden er zo nep van

2 likes

Byeeeee Tjeerd :wave:t3:

9 likes
Samenvatting

Die kop van Joris dat Tjeerd zonder roos aankwam :joy:

4 likes

Maatjeeeee

3 likes

Ik trok dat moment met die kaarten echt totaal niet. Net een horrorfilm waar ik mijn ogen dicht wilde doen.

16 likes
spoil

Kaarten??? Ik ben nog bezig maar word het nog meer cringe dan dat moment aan tafel fittie tussen Tjeerd en Samee en Syl weer huilen
Ik kan het niet aan

2 likes

Wow Sylvia vindt echt elke cheesy cringewaardige manipulatieve handeling of opmerking geweldig en een teken dat iemand voor haar gaat.

Samenvatting

Die vreselijke actie van Tjeerd met dat kaartspel bijvoorbeeld. Was echt lullig naar de rest toe. Maar ook dat nieuwe halve gedicht van Samé.

Vond trouwens dat Tjeerd niet echt emotioneel reageerde toen hij eruit moest. Ook op momenten dat hij zijn gevoelens deelde had ik steeds het gevoel dat hij vooral haar probeerde te overtuigen, maar het zelf niet zo voelde. Kan natuurlijk zijn manier zijn om met emoties om te gaan, maar ik vond het wel opvallend.

Ik vind Joris die moeite heeft met het tonen van gevoelens oprechter overkomen.

14 likes