The Bachelorette / Prince Charming

Oke lol ik heb blijkbaar niet opgelet had niet door dat er iets met kaarten gaande was

1 like

Ik vind hem echt zo vreselijk :nauseated_face:

2 likes

Deze spoiler gaat niet helemaal goed volgens mij :sweat_smile:

1 like

Ja naja eigenlijk hoeft het ook niet echt in een spoiler toch
Aflevering staat erop, als je nog niet gekeken hebt moet je niet lezen hier

5 likes
Samenvatting

Dat was bij het gezamenlijke moment aan tafel waarbij Tjeerd zei dat hij vond dat hij beter bij haar paste dan de rest. Hij legde toen naar eigen zeggen ‘al zijn kaarten op tafel’ en had daarvoor echt een kaartspel bij zich :nauseated_face:

5 likes

Haha thanks heb het aangepast. Is inderdaad misschien overbodig nu, maar ik klik zelf vaak per ongeluk op dit topic al voordat ik gekeken heb :drooling_face:

2 likes

Zo blij dat ik niet de enige ben. Vind hem echt :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

3 likes

Ik vind Samé wel leuk, behalve zijn cringe gedichten dan

Ben echt blij dat die twee Amsterdamse kakkers niet meer te zien zijn :wave: ugh wat een wanvertoning ook tijdens dat diner, echt een slechte acteur

7 likes

OMFG ROFL het blijft een auto-ongeluk waar je je ogen niet van kan houden

6 likes

Gaat denk ik ook niet meer gebeuren in de laatste aflevering anders hadden we dat al wel gezien :laughing: saaiii

Eens, maar zijn natuurlijk allemaal griezels
Merendeel is gevraagd om mee te doen
Syl wil zelf ook gewoon met haar kop op tv dit is toch niet serieus

1 like

Ja die ook maar die is nu lekker naar huis doeeeei

Maatje

3 likes

Die broek van tjeerd :nauseated_face:

4 likes

Ik vind idd die blik van tjeerd doodeng, vertrouw hem voor een enkele cent, zit geen enkele emotie achter

7 likes

Hoe ze ook exact elkaar kopieeren :confounded: zo puberaal

3 likes

haha ja so lame

4 likes

Ben ik de enige die steeds de sparks ziet tussen Tjeerd en zn “maatje”?

4 likes

Haha ja die knuffel duurde net even te lang en toen dacht ik: ze pakken elkaar :laughing:

Ik had dit topic al gelezen dus ik wist dat de kaarten zouden komen… maar zo tenenkrommend haha. Sylvia ook nog: echt prachtig daar hou ik wel van.

Ik vind het wel een beetje saai soms met alle “even de diepte ingaan”, cringe gedichten en gesprekken over hoe ze de diepte in zijn gegaan. Ik denk dat het Joris wordt, ik dacht idd ook dat ze gingen zoenen in het cocktail restaurant.

2 likes