Soort van Below Deck?
Op insta en TT komen nu allerlei voorbeelden naar voren van Samé en zijn toxicheid richting andere meiden. Not surprised.
En Joris heeft ook mee gedaan aan first dates en had toen een date met Julia Mekkes. Dit valt me ergens toch een beetje tegen van Joris ofzo
Hoezo?
Omdat je wel regelmatig ziet dat bepaalde types die graag wat bekendheid willen verschaffen aan verschillende programma’s meedoen zoals first dates en the bachelorette. En ik had Joris niet onder deze groep geschaard
Grote kans dat hij benaderd is door de makers van The Bachelorette, die scouten zelf ook wel bij andere programma’s
Wat wordt er precies gezegd over Samé dan?
Dat hij bijvoorbeeld meiden stalkt door ze heeeel veel berichten te sturen (als ze bv niet reageren).
Matthijs heeft ook meegedaan aan Temptation als verleider vorig seizoen
Daar wordt ook censuur gepleegd. Tv is tv.
Ik vind Joris een type dat eigenlijk zelf The Bachelor had willen zijn. En toen heeft 'ie toch maar Ja gezegd op dit. En toen zag hij dat Monica Geuze presenteerde. En toen bleek zij net vrijgezel te zijn. En toen dacht ie Kut.
Goed punt! Zo had ik het nog niet bekeken! Ik ga er altijd automatisch vanuit dat iedereen zichzelf opgeeft maar een groot gedeelte wordt ook gevraagd inderdaad
Eigenlijk ook wel jammer dat ze dit doen, want je vindt toch juist sneller een klik als iemand zich aanmeldt vanuit eigen interesse?
Hij staat online!
Heb door het eerste deel/geleuter heen geskipt zooo cute ik werd er helemaal blij van!!
Haha ja ik heb ook veel overgeslagen
Ik heb ook bijna alles doorgespoeld, zo saai haha. Wilde even de uitkomst zien!
Ik heb sowieso dit hele seizoen doorgespoeld. Aflevering 1, toen een stuk van de laatste aflevering en vanochtend door naar het laatste deel van de reunie :’). Is dat nou wel of niet waar dat als je tijdens de reunie nog bij elkaar bent je daarna sowieso nog een half jaar bij samen moet zijn voor de media? Dat was toen zo’n vage roddel bij Merel en Thomas. En toevallig dumpte hij haar na dat halfjaar.
Kan ik hier nou uit opmaken dat ze nog samen zijn?!!!?! Als het zo saai is, hoef ik de reunie niet te kijken maar ben wel heel benieuwd
Jep en ze wilt kinderen met hem. Ze hadden besloten om wel allebei in hetzelfde land te gaan wonen. Ik kon niet opmaken welk land dat dan zal zijn. Ben wel blij voor haar, ze lijkt echt op haar gemak bij die Joris.
Ik vind het echt bizar dat die opnames meer dan een half jaar geleden zijn. Daar moeten ze echt wat aan doen.
Je moet wel heel sterk in je schoenen staan als je dat geheim houden allemaal vol moet houden.