Haha ja zij is zo gullible.
Ik twijfel steeds of zij wel zo gullible is of dat mijn radiozender op een andere frequentie staat en zij een hele andere laag informatie binnen krijgt… zeker in die gesprekken met Same en dat Matthijs hele boekwerken vertelt met zn ogen
maar wij zien ook maar een heel klein deel van wat er allemaal echt gebeurt + daarbij is echt 80% van wat we zien ook nog scripted natuurlijk
Ik ben ook wel verbaasd hoe snel Sylvia onder de indruk is van bepaalde acties/woorden. Ik vind Tjeerd altijd zo emotieloos en ingestudeerd overkomen, maar zij raakt er dan emotioneel van?
Sylvia en Tjeerd zagen er samen wel uit als een heel mooi koppel toen ze voor dat open haard stonden
Haha ja ik dacht nog even dat er gezoend ging worden
Ik snap nog steeds niet dat Samé zo ver gekomen is, ze hebben elkaar nauwelijks 1 op 1 gezien
Vanwege dat GeDiChT
Oehoeh net in de trein naar werk gekeken, heel blij met de uitkomst! Hoop echt dat ze nog steeds samen zijn
Haha Monica: “Joris omdat je het zo leuk vindt om over je gevoel te praten dacht ik ik kom even bij je langs”
99% van wat ze zegt is mega gescript dus ik kan niet zeggen dat ze het fantastisch doet ofzo maar ik vind het toch wel heel leuk om haar te zien in dit programma!
Weeeer een gedicht. Rot oooop.
Aah ik heb de finale gekeken, leuk wel! In totaal denk ik drie afleveringen gezien maar heb het gevoel dat ik in de tussentijd weinig heb gemist hoop dat het nog steeds goed met ze gaat samen! weet niet of dit met spoilers moet nou
Hahaha was Joris nu dronken bij zijn allerlaatste “dagboek” camera momentje?
Hahah ik dacht precies dat!!
Wat een verschil in dates haha
Dit seizoen was zo saaaai beter is er wat drama bij de reunie ajb
Ik heb doorgespoeld naar het einde, want de ongemakkelijkheid werd me teveel. Ik hoop voor Sylvia dat ze nog samen zijn. Echt een leuke/lieve vrouw
Haha ja die had wat gedronken geloof ik
Haha, heb echt het compleet het tegenovergestelde, vind haar de meest saaie en ongeïnteresseerde presentatrice OOIT. Erger me elke keer als ze aan het woord is
Hahha ja ik vind haar ook zooo saai en gescript. Zelfs vragen waarvan ik denk: nou die had je echt soort van ‘spontaan’ kunnen stellen komen er nog uit alsof ze een lijstje afwerkt. Presenteren kan ze prima maar zodra er iets van interviews of interactie is: nee.
Ik vond trouwens Sylvia er fantastisch uitzien het hele seizoen, ik vond alleen de finale jurk wat goedkoop ogen eigenlijk