Jeetje wat laat hij zichzelf kennen zeg dan. Wat een afknapper.
Ja lol, nu flink aan bak met zijn playback carriere op Tiktok; Mooood 🤪 #mood2023 #fyp #viralvideo | TikTok
Chris Berendse en Jakop hebben meegedaan aan Eating With My Ex. Heeft hier iemand dit gezien? Ben erg benieuwd maar wil er geen Discovery+ voor aanschaffen.
Was echt saai
Geen juice ook. Ja hij (Jakop) heeft gezoend met Scott en Casper maar dat wisten we al
Vandaag is de bruiloft van Marvin en Ferdi. Ze hebben er iig goed weer bij!
Ahh wat prachtig zijn ze! Zo leuk!
https://www.instagram.com/p/CtwZXrWoo96/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
advocaat en vastgoedondernemer🤢
Vivian en hij zijn nog helemaal niet zo lang uit elkaar toch? Een half jaar ofzo? Vind ik ook wel wat van als je dan na een half jaar meedoet aan zo’n programma
Die beschrijvingen zijn ook echt
Syl & Joris zijn uit elkaar
Echt jammer maar ik geloof wel dat ze het geprobeerd hebben.
Hoewel ik vaak wel kan smullen van de juicechannels (oke biecht) vind ik dat ze Syl en Joris echt teveel op de huid hebben gezeten en vind ik het vervelend voor ze dat er zo lang gespeculeerd is.
Ja eens!! Ook omdat zij wel echt iets.samen wilde opbouwen en niet een of ander influencer/-stelletje-to-be ambieerde
Mijn leven is compleet want ik ken de Bachelor (van studie) Ik ga weer een Videoland abonnement afsluiten alleen hiervoor, genieten.
In het echt is hij trouwens een prima gast maar ben benieuwd hoe hij op tv overkomt. Had trouwens nooit verwacht dat hij zich zou opgeven voor dit soort programma’s
Welke van de twee?
Paul
Wow ik ken zowaar 1 van de meiden die aan de bachelor meedoet. Niet heel goed haha, maar alsnog grappig om haar dan opeens in zo’n programma te zien
ik ook!
Voor de geïnteresseerden, de lijst:
wel weer veel cliché’s: wereldreizigers, meisjes die van het platteland naar amsterdam zijn verhuisd, een oude ziel, etc.
wel weer zin in, ben wel benieuwd naar de opzet want ze komen allemaal voor allebei blijkbaar?
Lol die Debora
'Zelf komt ze uit een klein dorp, waar ze een opvallende verschijning is"
Ze is blond?
Ik vind wel dat een concept the bachelorette hierdoor een beetje verloren gaat. Het is eigenlijk gewoon een grote datingshow, omdat je je niet bewust voor iemand opgeeft, en er 2 deelnemers zijn waarin je de keuze redelijk vrij houd ( dus na kennismaking etc) voor wie je gaat.