Naja zal wel weer niet, wat je in dat vooruitblik ziet zal wel weer zo gemonteerd zijn
Maar natuurlijk zijn ze niet meer samen
Is toch ook al uitgelekt?
Ik vind ze wel echt onwijs leuk samen, dus hoop dat de roddels niet kloppen
Tjeerd reageert op de Insta van Joris dat ie hoopt dat ze gelukkig zijn en blijven… Maar de reünie is natuurlijk al opgenomen. Doet ie nou alsof of is ie daadwerkelijk zo naief om te spoileren?
en Shaka plaatst dit ; Ik weet dat jullie nog hele mooie dingen samen gaan meemaken. u both
en eeen anderee kandidaat dit; Heel veel geluk samen
Vanaf de rode loper was er al chemie tussen jullie, dat voelde je in de villa al maar op tv zag je het nog beter!
Ah ik vond Sylvia zo lief ongemakkelijk nadat ze koos voor Joris. Hij wilde haar uiteraard kussen en je zag dat ze zich licht oncomfortabel voelde… later kuste ze hem juist toen de camera ver weg stond.
Ik hoop echt dat ze nog samen zijn!
Haha ik precies 0 chemie gezien eigenlijk, bij niemand overigens
Bij vorige seizoenen zag je in de finale al overduidelijk twee verliefde mensen staan. Nu totaaaal niet, ze leken eerder gewoon een stel vrienden, vond 't best ongemakkelijk om naar te kijken vooral ook met die (eerste??) kus
Haha ja, bij Prince Charming was in de reünie de vraag: is er sex geweest op de 24h date.
Hier is de vraag: hebben jullie gezoend op de 24h date.
Zal toch wel…
Ik dacht trouwens dat hij kapitein was van een vrachtschip oid, maar hij vaart in van die plezierjachten…
Soort van Below Deck?
Op insta en TT komen nu allerlei voorbeelden naar voren van Samé en zijn toxicheid richting andere meiden. Not surprised.
En Joris heeft ook mee gedaan aan first dates en had toen een date met Julia Mekkes. Dit valt me ergens toch een beetje tegen van Joris ofzo
Hoezo?
Omdat je wel regelmatig ziet dat bepaalde types die graag wat bekendheid willen verschaffen aan verschillende programma’s meedoen zoals first dates en the bachelorette. En ik had Joris niet onder deze groep geschaard
Grote kans dat hij benaderd is door de makers van The Bachelorette, die scouten zelf ook wel bij andere programma’s
Wat wordt er precies gezegd over Samé dan?
Dat hij bijvoorbeeld meiden stalkt door ze heeeel veel berichten te sturen (als ze bv niet reageren).
Matthijs heeft ook meegedaan aan Temptation als verleider vorig seizoen
Daar wordt ook censuur gepleegd. Tv is tv.
Ik vind Joris een type dat eigenlijk zelf The Bachelor had willen zijn. En toen heeft 'ie toch maar Ja gezegd op dit. En toen zag hij dat Monica Geuze presenteerde. En toen bleek zij net vrijgezel te zijn. En toen dacht ie Kut.
Goed punt! Zo had ik het nog niet bekeken! Ik ga er altijd automatisch vanuit dat iedereen zichzelf opgeeft maar een groot gedeelte wordt ook gevraagd inderdaad
Eigenlijk ook wel jammer dat ze dit doen, want je vindt toch juist sneller een klik als iemand zich aanmeldt vanuit eigen interesse?