Hij staat online!
Heb door het eerste deel/geleuter heen geskipt zooo cute ik werd er helemaal blij van!!
Haha ja ik heb ook veel overgeslagen
Ik heb ook bijna alles doorgespoeld, zo saai haha. Wilde even de uitkomst zien!
Ik heb sowieso dit hele seizoen doorgespoeld. Aflevering 1, toen een stuk van de laatste aflevering en vanochtend door naar het laatste deel van de reunie :’). Is dat nou wel of niet waar dat als je tijdens de reunie nog bij elkaar bent je daarna sowieso nog een half jaar bij samen moet zijn voor de media? Dat was toen zo’n vage roddel bij Merel en Thomas. En toevallig dumpte hij haar na dat halfjaar.
Kan ik hier nou uit opmaken dat ze nog samen zijn?!!!?! Als het zo saai is, hoef ik de reunie niet te kijken maar ben wel heel benieuwd
Jep en ze wilt kinderen met hem. Ze hadden besloten om wel allebei in hetzelfde land te gaan wonen. Ik kon niet opmaken welk land dat dan zal zijn. Ben wel blij voor haar, ze lijkt echt op haar gemak bij die Joris.
Ik vind het echt bizar dat die opnames meer dan een half jaar geleden zijn. Daar moeten ze echt wat aan doen.
Je moet wel heel sterk in je schoenen staan als je dat geheim houden allemaal vol moet houden.
Aaah zo leuk! Dacht echt even dat ze het niet gered hadden. Ze zien er echt verliefd uit.
Wat mega cute Ga ‘t laatste stukje nog wel even terugkijken
Ah zo’n leuk einde en wel echt kut dat ze met kerst direct een vliegtuig terug moest nemen Je moet het ook zo lang nog geheim houden zeg
Ik heb ook al gekeken, kon me niet inhouden, maar idd ook alleen even het laatste deel haha
Ik dacht ook echt dat het gestrand was hoor, hoe ze het inleidden en ik dacht dat Joris dus zei dat hij haar na dat terugvlief debacle haar niet meer had gezien… dus ik was helemaal sad.
Maar ik vind het ook wel heftig dat het bijna niet gewerkt heeft omdat ze er zo lang over moeten doen om het op tv te krijgen, en de boete zal wel echt heel hoog zijn als ze dan ook weer all the way back vliegt omdat iemand haar had gesnapt.
Ik vind het echt heel leuk dat ze nog samen zijn! Had idd echt in het tussenstuk dat ik dacht zo jammer als het stukloopt door die geheimhouding.
Aaah ik ben ook blij, had het niet verwacht! Prachtig stel zo.
Vind het wel jammer dat we er niet achter zijn gekomen wat er nou met Samé aan de hand is. Daar is iets mee aan de hand, er moet iets gebeurd zijn voor mijn gevoel, zo geheimzinnig. Ik las ergens dat hij de enige man is die op Instagram niet door Sylvia wordt gevolgd (zo triest dit altijd haha)
Edit: vind het ook echt mooi dat Joris bleef doorzetten en Sylvia’s muurtje weer omver wierp. Een echte man en dat verdient ze
Hij komt nogal veel in de Juice Channels voor op het moment, dus misschien daardoor?
Ik vond 'm wel redelijk sympathiek in de reünie-aflevering, en volgens mij wilde hij Sylvia oprecht. Dan snap ik wel dat je daar soms met een zuur gezicht zit. Liever dat dan dat vage gedoe van Samé.
In welke juice channels? Heb echt nog nooit iets over hem voorbij zien komen…
Juichechannel, dat hij in mega veel DMs zit. Voor, tijdens en na De Bachelorette.
Had ik ook helemaal gemist! Blehh echt teleurgesteld in hem.
Aaaaah ik vind het zo leuk!!
Het voorstukje van vorige week gaf wel een vertekend beeld, alsof er van alles besproken zou worden. Maar dat is natuurlijk altijd zo…