Oh, wat vind ik dit leeeeeeeuk. Hopelijk blijft het lang goed, wat een heerlijk stel.
Ik vind Sylvia ook heel leuk reageren op hem! Heel puur
Er is idd wel wat gebeurd met Same, dat laat hij op verschillende manieren en plekken merken. Laatst zag ik, ben ff de naam kwijt, een aflevering met een man en vrouw waar als die afvallers langs komen (lekker cryptisch) en daar zei hij ook dat er wat was gebeurd oid. En tijdens deze terugblik weer.
Beetje jammer
Rumag
Je moet wat doen om relevant te blijven
Wat was gebeurd op welk gebied, met Sylvia?
In die aflevering hierboven van Fawry zegt ze dat hij elke avond live ging op TikTok en daar bepaalde uitspraken heeft gedaan. Wat precies weet ik ook niet. Klinkt als iemand die niet tegen z’n verlies kan
Jeetje wat laat hij zichzelf kennen zeg dan. Wat een afknapper.
Ja lol, nu flink aan bak met zijn playback carriere op Tiktok; Mooood 🤪 #mood2023 #fyp #viralvideo | TikTok
Chris Berendse en Jakop hebben meegedaan aan Eating With My Ex. Heeft hier iemand dit gezien? Ben erg benieuwd maar wil er geen Discovery+ voor aanschaffen.
Was echt saai
Geen juice ook. Ja hij (Jakop) heeft gezoend met Scott en Casper maar dat wisten we al
Vandaag is de bruiloft van Marvin en Ferdi. Ze hebben er iig goed weer bij!
Ahh wat prachtig zijn ze! Zo leuk!
https://www.instagram.com/p/CtwZXrWoo96/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
advocaat en vastgoedondernemer🤢
Vivian en hij zijn nog helemaal niet zo lang uit elkaar toch? Een half jaar ofzo? Vind ik ook wel wat van als je dan na een half jaar meedoet aan zo’n programma
Die beschrijvingen zijn ook echt
Syl & Joris zijn uit elkaar
Echt jammer maar ik geloof wel dat ze het geprobeerd hebben.
Hoewel ik vaak wel kan smullen van de juicechannels (oke biecht) vind ik dat ze Syl en Joris echt teveel op de huid hebben gezeten en vind ik het vervelend voor ze dat er zo lang gespeculeerd is.
Ja eens!! Ook omdat zij wel echt iets.samen wilde opbouwen en niet een of ander influencer/-stelletje-to-be ambieerde