The Bachelorette / Prince Charming

Mijn leven is compleet want ik ken de Bachelor (van studie) :raised_hands:t3: Ik ga weer een Videoland abonnement afsluiten alleen hiervoor, genieten.

In het echt is hij trouwens een prima gast maar ben benieuwd hoe hij op tv overkomt. Had trouwens nooit verwacht dat hij zich zou opgeven voor dit soort programma’s :sweat_smile:

4 likes

Welke van de twee?

2 likes

Paul

2 likes

Wow ik ken zowaar 1 van de meiden die aan de bachelor meedoet. Niet heel goed haha, maar alsnog grappig om haar dan opeens in zo’n programma te zien

1 like

ik ook!

1 like

Voor de geïnteresseerden, de lijst:

wel weer veel cliché’s: wereldreizigers, meisjes die van het platteland naar amsterdam zijn verhuisd, een oude ziel, etc.

wel weer zin in, ben wel benieuwd naar de opzet want ze komen allemaal voor allebei blijkbaar?

Lol die Debora

'Zelf komt ze uit een klein dorp, waar ze een opvallende verschijning is"

Ze is blond?

2 likes

Ik vind wel dat een concept the bachelorette hierdoor een beetje verloren gaat. Het is eigenlijk gewoon een grote datingshow, omdat je je niet bewust voor iemand opgeeft, en er 2 deelnemers zijn waarin je de keuze redelijk vrij houd ( dus na kennismaking etc) voor wie je gaat.

3 likes

ja erg zeldzame bloem die roos :joy:

3 likes

Zo heb ik een jongen in mijn insta die meerdere keren per week een print-screen in zijn stories post als het 11:11 is, vind ik ook altijd zo bijzonder

2 likes
Voor wie zou jij gaan?
  • Paul
  • Rien

0 stemmers

1 like

Voor Paul maar ik kan alleen zn naam niet goed uitspreken. Pauwl? Pal? Pol?

4 likes

He die Jip is toch een relatief ‘bekende’ instagrammer?

2 likes

Ah Eline die der dooie punten nie wou knippen.

6 likes

Grappig ik ken Isabel

2 likes

Ja klopt, heb haar ook een tijdje gevolgd!

Wat zien die extensions van Mo eruit zeg, echt zonde

2 likes

De eerste 2 afleveringen staan erop!

4 likes

Ughhh Bali en Ibiza, gevoelsmensen :roll_eyes: nu al zo veel cringe

24 likes

Hij laadt ook z’n stenen op in het maanlicht

Het is wel heel cringe ik ga het denk ik niet volhouden dit seizoen :joy: