The Bachelorette / Prince Charming

Zal het geen actrice zijn om het een beetje sappiger te maken? Hele tijd ligt de nadruk ook op haar…

Edit: o Nee laatmaar, haar insta gaat wel way back ook

1 like

Is dat tasje niet voor een insulinepomp ofzo, omdat ze diabetes heeft?

7 likes

Die kan je gewoon in je broekzak doen of aan je bh hangen

2 likes

Hoe ze tijdens die cocktailparty zo dramatisch op die tafel zit in haar eentje… echt zo’n schreeuw om aandacht

6 likes

Ja en na de rozenceremonie zag je ook alle meiden elkaar omhelzen en Beate had echt 0 connectie met de rest van de meiden

1 like

Ik vind Paul eigenlijk wel leuk! Hij heeft een wat moelijke manier van praten; corpsbal maastrechs. Hij komt intelligent over vind ik :nerd_face:

12 likes

Volgens mij vindt Mo Beate ook maar niks. “en terwijl Beate blijf zitten mokken…” :sweat_smile:

7 likes

Ik was bij deze aflevering ook wel positief verrast ineens!

1 like

‘altijd alles samen doen’ :sob:

2 likes

Oh ik vind hem juist een beetje dommig overkomen

Echt n simpele vent

5 likes

Ja simpel en SAAI, echt 0 procent humor :sleeping:

5 likes

Denk dat Beate zelf ook niet zo blij is met haar deelname, er staaf ook niks op haar instagram erover vermeld. En bijv. Bij Jip wel. Maarja ik zou me zelf ook kapot schamen als ik zo op videoland sta en heel nederland dat kan zien.

Die meid van vorig jaar die elke seconde aangreep om over zichzelf te lullen en haar suffe deename aan misverkiezingen vind ik misschien nog minder erg.

2 likes

Niemand zit nog op insta
Haar TikTok is wel actief

1 like

Hahaha ja volgens mij was ze ook een beetje dronken in dat stuk dat ze het had over special treatment
En idd @Beutyschooldropout je hoort zo goed dat hij Limburgs is maar het verdoezelt met een kak accent :joy: moet zo lachen als er dan ineens een zangerige zin uitkomt

3 likes

Eh?

Bestwel actief toch. Maar yikes, ik wil op beide niet lol

2 likes

Wat praat Paul irritant 🫠

2 likes

Mo lijkt wel een postcode loterij miljoenenjacht vrouwtje met die gouden jurk :sparkles:

4 likes

Beate reageert op tiktok regelmatig op mensen die haar nadoen

Ja en ze doet zichzelf ook na haha

Al snap ik het wel als copingmechanisme. Beter dit, dan jezelf gaan verdedigen. Dan krijg je alleen maar meer haat

2 likes

Rien vind ik echt een oppervlakkig leeghoofd zeg, wat komt daar níks uit :rofl:

8 likes