Wel heel grappig om Monica blij over het strand van Zanzibar te zien lopen als je de podcast hebt geluisterd waarin ze het beschrijft als een hel-hol met overal beestjes
Hahaha maar echt
Dit dacht ik ook echt direct haha
Ja ze noemde Zanzibar letterlijk vloeibare stront in de podcast
Ik vind beide mannen niet zo leuk….
Ik zie vooral rien met een mega redflag
Rien die woont op Ibiza, die werkt “in het vastgoed”, hand door z’n lange haar en zwemt in de blote kont. Tja call me provinciaaltje maar ik trek deze man echt zo slecht.
Oh God is z’n stenen aan het opladen in het maanlicht. Give me a break
Dit wordt een seizoen vol BEC’s
Naast Rien lijkt Paul echt een catch haha, maar hij is ook best wel fout en glad denk ik. Wel grappig dat die laatste meid van Rien in het voorfilmpje van aflevering 2 al zei dat ze Paul knapper vindt, vind hem ook veel beter bij haar passen.
Dat haar van Rien ook als ie het los heeft, sorry maar is toch een grote pluizenbol? Niet echt sexy
Rien vind ik totaal niet oprecht overkomen En de meid die hij de witte roos heeft gegeven lijkt het allermeest op zijn ex.
Paul vind ik wel schattig hoe hij zo onder de indruk is van sommige meiden.
Omg Rien, ik had geen tijd om alle 2 de afleveringen te kijken maar ik weetniet of ik het nog ga kijken. Die Paul vind ik wel oke. Bij Rien passen ook alleen maar heel specifieke personen. Z’n gebit vind ik ook een afknapper.
Ook bijzonder dat Paul met die ene meid buiten op straat stond en een stukje door de stad liep (waarmee hij de chocola uitwisselde).
Stone Town is echt super islamitisch en daar kun je als vrouw echt niet zo bloot over straat. Vind dat echt ongepast dat ze dan zo op straat gaan filmen.
Die Beate heeft echt een resting bitch face de hele tijd
Omg wat kijkt zij intens ik werd er bang van. Maar denk dat het de zenuwen waren.
En heeft een van die meiden nou een hele slechte neuscorrectie gehad?
Oh en Yvette heeft twee keer meegedaan aan lang leve de liefde, daar leek ze me ook al aandachtsgeil.
Rien is gewoon camerageil. Hij zat ooit ook al in zo’n modellen programma. Models in Cape Town ofzo.
Deborah lijkt heel erg op Rianne Meijer.
Beate gaat mijn bec worden dit seizoen.
Dat zou zooooo weird zijn als Rien met de Rianne Meijer dupe zou gaan
(Rianne en Viviane zijn goede vriendinnen)
Ja die Beate leek echt zowat een paniekaanval te krijgen. Kwam zo zo nerveus over, Paul had het over haar mooie ogen. Ik zag alleen maar pure angst en paniek in haar blik. Ik vond dat dus niet een resting bitch face maar iemand die van binnen keihard gilt haha
Ik bedoel in aflevering 2, dan zit ze er de hele tijd met zo’n grafkop bij