The Bachelorette / Prince Charming

Ze dacht dat ze gebakken zat met die witte roos en dat de bachelor wel naar haar toe komt :crazy_face:

3 likes

Nouu haha dit viel me ook op, moest er elke keer van lachen als ze in beeld kwam met zo’n gezicht: :face_with_raised_eyebrow::unamused:
Die zwarte jurk deed heel veel met haar looks, in t shot over de volgende aflevering is ze volledig in het roze flink aan het rattelen tegen hem en vind ik het plots een heel ander type lijken.

8 likes

Het valt me nu ook ook. Kijk nu aflevering 2.

Omg ik kan Rien gewoon niet uitstaan haha. Hij wil vast alleen tantra seks in de bergen van Ibiza tussen zn opgeladen stenen.

En die Rowan is een pick me girl. En Beate had beter die blauwe jurk niet aan kunnen trekken :grimacing:

7 likes

Is dit die meid die zei dat elke vrouw manipuleert oid? Vond dat zo’n rare uitspraak.

2 likes

Die Rowan :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: wat een irritante meid zeg. ‘Ik ben echt een flirt hi ha ho’ nee je bent wanhopig en opdringerig

9 likes

Hahaha
Ik ook, bijna dagelijks als ik mijn boodschappen bij de appie doe en het bloemenschap voorbij loop

————————————

Die Cailtin;
Zij is toch niet pas 31jr oud?

1 like

Nouja hoop niet dat ik iemand beledig maar ik vond haar de typische luidruchtige meid met chronisch hese stem die onder de rivieren woont. En dan overal heeeel “spontaan” hard lachend bovenuit wil komen. @kleinmeisje ja die

3 likes

Ik cringe al bij die eerste date met Oelinda: ‘I’m a weirdo’ :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:
Omdat ze zingt in de supermarkt. Gelukkig zei Paul daarna dat hij dat niet echt raar vindt hahaha

3 likes

Ik kan er echt niet over uit dat die Paul in allerlei artikelen (bijv. bij Linda) een “topadvocaat” wordt genoemd.
Hij was blijkbaar nog gewoon bezig met zijn beroepsopleiding (of had deze net afgerond). Dan mag je jezelf wel advocaat noemen. Maar hij werkte gewoon bij een middelgroot advocatenkantoor, dan ben je toch niet ineens topadvocaat :laughing:

1 like

Schijnt dat ie die opleiding niet heeft afgerond en nu ergens als jurist werkt :no_mouth:

5 likes

Die ceremonie duurde altijd al zo lang en nu helemaal :weary:

3 likes

Haha die Tatum ook die zei: ‘ik geloof in non-monogamie voor mannen, ja die hebben nu eenmaal dat jacht-instinct’. En toen nog ‘ik ben super open minded’, klinkt meer alsof je in 1830 leeft schat

13 likes

Ja ik vond het gewoon bijna naar om aan te horen. Echt extreem ouderwets, al ziet zij dat denk ik juist als openminded.

Ben wel benieuwd wanneer het program is opgenomen. Vorig jaar september was Beate nog aan het lunchen met haar schoonmoeder (bron: haar Tiktok)

Edit; januari zie ik op Mo haar insta.

1 like

Tjsah denk gewoon afgelopen zomer 2023.

1 like

Tsjah dan januari ofzo aangezien monica vertelde dat ze er een maand moest zitten.

Het is ook gewoon een ontwikkelingsland he (jaha eiland) , zanzibar, dat lijkt ook iedereen te vergeten. Dit is even om dat er alleen maar geweldige beelden worden geshowd.

2 likes

Nee, maar wanneer het opgenomen is. Nou iemand een idee?

1 like

Ja, dat zie ik nu, in de edit.

2 likes

Monica heeft in haar podcast meerdere keren verteld over dat ze in januari een paar weken weg was voor werk

Hoe ga je nou weer van afgelopen zomer oh nee dan toch januari :joy:

2 likes

Afgelopen zomer was Rien ook nog samen met zijn ex Vivian Hoorn dus dat zou heel gek zijn als de opnames toen al waren.