Ja omdat @Trenchcoat dat zei, maar die berichten staan er niet meer
Het leek wel alsof Paul tijdens de speeddate in de eerste aflevering na een tijdje dronken of flink aangeschoten was. Hij zat na de wijn ook ineens aan de koffie en water?
Ik heb nu de eerste 2 afleveringen gezien maar ik ben nog niet echt invested. Beide mannen spreken me niet echt aan en door de hoeveelheid vrouwen kan ik het ook allemaal niet erg goed bijhouden ofzo
Ik twijfel nog of ik door ga kijken, ik neig nu naar het aan me voorbij te laten gaan
Ik vind deze opzet ook een stuk minder leuk. De bachelor was altijd al wat meer ‘high-class’ dan andere reality, maar dit voelt wel heel gepolijst en gescript. Die eerste ontmoetingen voelden ook onnatuurlijk en gehaast. Geef mij maar de rode loper waar iedereen een awkward lange aanloop moet nemen
Jaaaaa heerlijk. Dit cringe fest miste ik ook!! En rare opzet ook met die rozen van op=op.
Lolll, moest gniffelen om de column van Doortje.
https://www.instagram.com/p/C4a99oeI9XG/?igsh=YXZoeG16bW5kZnFy
Ja wat een houding zeg. Ze komt echt needy over. Zij schenkt wijn in voor Paul en hij zegt “dankjewel Beate”. Gewoon heel normaal, en zij reageert bitchy met “ok”. Heel vreemd.
Hahahah ik hoop echt dat Beate er lang in blijft. Die meid is echt craaaaaazy en toxic en ze had eigenlijk die zwarte jurk aan moeten laten want ik vind haar er verder uit zien als een moeke op de huishoudbeurs
Beate dacht dat ze naar de première van Barbie ging ipv op een sportieve date.
Haha inderdaad, dat tasje ook
Ja zij is echt craycray
Zal het geen actrice zijn om het een beetje sappiger te maken? Hele tijd ligt de nadruk ook op haar…
Edit: o Nee laatmaar, haar insta gaat wel way back ook
Is dat tasje niet voor een insulinepomp ofzo, omdat ze diabetes heeft?
Die kan je gewoon in je broekzak doen of aan je bh hangen
Hoe ze tijdens die cocktailparty zo dramatisch op die tafel zit in haar eentje… echt zo’n schreeuw om aandacht
Ja en na de rozenceremonie zag je ook alle meiden elkaar omhelzen en Beate had echt 0 connectie met de rest van de meiden
Ik vind Paul eigenlijk wel leuk! Hij heeft een wat moelijke manier van praten; corpsbal maastrechs. Hij komt intelligent over vind ik
Volgens mij vindt Mo Beate ook maar niks. “en terwijl Beate blijf zitten mokken…”
Ik was bij deze aflevering ook wel positief verrast ineens!
‘altijd alles samen doen’