The Bachelorette / Prince Charming

Oh ik vind hem juist een beetje dommig overkomen

Echt n simpele vent

5 likes

Ja simpel en SAAI, echt 0 procent humor :sleeping:

5 likes

Denk dat Beate zelf ook niet zo blij is met haar deelname, er staaf ook niks op haar instagram erover vermeld. En bijv. Bij Jip wel. Maarja ik zou me zelf ook kapot schamen als ik zo op videoland sta en heel nederland dat kan zien.

Die meid van vorig jaar die elke seconde aangreep om over zichzelf te lullen en haar suffe deename aan misverkiezingen vind ik misschien nog minder erg.

2 likes

Niemand zit nog op insta
Haar TikTok is wel actief

1 like

Hahaha ja volgens mij was ze ook een beetje dronken in dat stuk dat ze het had over special treatment
En idd @Beutyschooldropout je hoort zo goed dat hij Limburgs is maar het verdoezelt met een kak accent :joy: moet zo lachen als er dan ineens een zangerige zin uitkomt

3 likes

Eh?

Bestwel actief toch. Maar yikes, ik wil op beide niet lol

2 likes

Wat praat Paul irritant 🫠

2 likes

Mo lijkt wel een postcode loterij miljoenenjacht vrouwtje met die gouden jurk :sparkles:

4 likes

Beate reageert op tiktok regelmatig op mensen die haar nadoen

Ja en ze doet zichzelf ook na haha

Al snap ik het wel als copingmechanisme. Beter dit, dan jezelf gaan verdedigen. Dan krijg je alleen maar meer haat

2 likes

Rien vind ik echt een oppervlakkig leeghoofd zeg, wat komt daar níks uit :rofl:

8 likes

Haha ja mooi dat Paul ook helemaal klaar is met al die dooddoeners over “ik hou van reizen” zoals al die meiden elk seizoen weer verkondigen :joy:

9 likes

Wat wordt er beweerd op de juicekanalen?

Paul valt me idd ook alles mee!

Yvette doet me aan iemand denken maar ik kon het niet plaatsen, maar ik weet het: ze heeft wat weg van Mascha (beautygloss)

2 likes

Wat wordt er gezegd idd over hem?
Ik vind hem namelijk wel echt gespeeld over komen :sweat_smile:

1 like

Dat hij geen advocaat is dacht ik? Terwijl hij zegt van wel.

4 likes

Hij zegt toch zelf “ik werk als advocaat” ipv “ik ben advocaat”? Mja ik vind hem ook heel leuk ik wil er zo een

2 likes

Aflevering 4 rozenceremonie

Hoe raar dat Beate nu een roos krijgt van Rien? Ik vind het wel leuk want hoop op drama!!

6 likes

Ik heb hetzelfde met Yvette, ik weet zeker dat ze van een ander programma ook is maar ik kom er maar niet op

1 like

Lang leve de liefde heeft ze 2x aan meegedaan

Ooooh dat zou het wel kunnen zijn ja thnx

1 like