The Bachelorette / Prince Charming

Ik heb trouwens wel het idee dat de productie redelijk actief bezig is om drama te creëren (tussen de dames), gevoelsmatig meer dan voorgaande jaren. Bv met die volleybal opdracht met die verschrikkelijke manier van teams samenstellen, maar ook de verschillende manieren van rozen ceremonies, of dan bijvoorbeeld dat dan op de pool party ter plekke een meisje wordt weggestuurd of dat de mannen elkaars vrouwen rozen kunnen geven.

6 likes

Dat idee kreeg ik ook! Daar is meer gebeurd dan alleen zoenen haha

13 likes

Ja hij zie wel ‘intiem geweest’ ipv gezoend inderdaad. Dat is wel verdacht haha

4 likes

https://vm.tiktok.com/ZIJnCAwNL/

1 like

Jaaa zo ongemakkelijk en hij zei dat hij het ook helemaal niet verwacht had, dus echt niet alleen een zoen.

Je hoort het trouwens ook ZO erg als hij weer eens (teveel) heeft gedronken. Zijn probeert op een bepaalde manier te praten en dan is dat helemaal weg en is hij lomp aan het brallen :joy::joy:

7 likes

Dat viel mij ook op haha, begrijp meteen wat je bedoeld

2 likes

Om eerlijk te zijn had ik eerst ook echt geen idee dat zij altijd zo’n tasje meebrengt met diabetesspullen.

Ja op zich logisch dat je altijd dingen bij hebt als je ergens naartoe gaat, maar ze gingen volleyballen op het strand voor de villa en ze had een niet-sportief roze pakje aan en een clutch bij zich? Dat is toch geen sportoutfit?

Andere meiden met diabetes die ik ken als ze gaan sporten hebben gewoon sportkleding aan en hebben hun emergency-kit in hun tas in de kleedkamer liggen. Als de sensor gaat piepen (of op hun telefoon) dan pakken ze wat ze nodig hebben aan suiker of insuline, daar hoeven ze geen roze clutch voor op het sportveld bij zich te dragen.

Ik vind deze TikTok ook echt weer typisch Beate waarin de wereld om haar draait en iedereen om haar heen is dom en snapt er niks van. Hoe moet de buitenwereld weten dat het voor haar diabetesspullen is?

Ik snap eigenlijk wel dat als je insuline bij je moet dragen je dat liever op een glam manier doet dan met een emergency kit…

11 likes

Ja maar niet als je gaat sporten??

Misschien heeft ze geen andere tasjes en wil ze het gewoon graag altijd bij zich hebben en ja wat maakt het eigenlijk ook uit, als zij zich er maar prettig bij voelt

1 like

Ik vind het ook wel weer leuk dat ze er iets positiefs van maakt en het in een roze tasje doet.

10 likes

Ik ga er even vanuit dat jij net als ik geen diabetes hebt, sorry als dat een verkeerde aanname van me is, maar wat hebben wij daar nu van te vinden? @Luzarl zegt het eigenlijk het best; laat haar gewoon.

4 likes

Ik heb inderdaad geen diabetes en ze moet lekker zelf weten wat voor tas ze meeneemt inderdaad (een roze clutch nmsmvpe), maar mijn issue met die TikTok die gedeeld werd is dat zij zo uit de hoogte doet alsof iedereen achterlijk is dat we niet weten dat de roze clutch die ze mee had met sporten op het strand niet is om er glam uit te zien, maar voor haar spullen.

1 like

Maar ze doet toch niet alsof iedereen achterlijk is? Ze zegt alleen dat het een beetje gek is dat een journalist die eerder een artikel heeft gemaakt over haar diabetes, nu grappig gaat doen over haar tasje. Dus volgens mij hoeft niemand zich aangesproken te voelen behalve die journalist.

2 likes

Omg Paul met Roos hahaha hij loerde echt zoooo obvious naar haar borsten. Je ziet wel duidelijk wie hij ‘lekker’ vindt en wie hij echt leuk vindt. Hij is ook duidelijk fan van grote borsten lol

6 likes

Je kunt zeggen wat je wil over Beate (ik zou er denk ik geen vriendinnen mee worden), maar ze staat wel voor wat ze vindt, door de competitie te verlaten omdat deze manier niet bij haar past. Ipv aan te gaan passen om maar leuk gevonden te worden.

12 likes

Ik denk dus dat zij totaal niet tegen afwijzing kan en er ook absoluut niet mee kan omgaan. Dus haar enige redding was om er maar zelf eruit te stappen. Wat een vreemde vrouw.

Verder bij die Rien heb ik het gevoel dat hij nogal graag de vrouwen die Paul leuk vindt, ook maar snel een roos geeft en een date.

13 likes

Paul, never skip legday honey.

9 likes

Als je moest kiezen, met wie zou je dan liever een date hebben?

• Rien
  • Paul

0 stemmers

1 like

Ik had niet verwacht dat Caitlin eruit zou gaan al.

3 likes