The Bachelorette / Prince Charming

Samenvatting

Lol ja en toen hij zei vanwege haar humor dacht ik: oh dan is het vast niet Beate maar wel dus :sweat_smile:

7 likes

Ik denk echt dat de productie dit gestuurd heeft hahaha

20 likes

Ik ben benieuwd naar wat er met Jip is volgende week? Vind haar heel leuk!

Ik dank ze hartelijk love de drama

1 like

Haha Mo weer in de intro, “hier in het WONDERSCHONE Zanzibar”

3 likes

Ik vind haar echt irritant. Hoe ze daar ook iedere keer stond. Als een klein kind die haar zin niet kreeg. :joy:

5 likes

Wel bijzonder dat de witte roos chick van Rien geen rode roos kreeg

Ja, echt zo verwaand, die uitstraling. Ufff
Ik vind Paul trouwens wel een leuke man! Ik heb het gevoel dat de meeste meiden hem ook leuker vinden dan Rien.

Vind het wel jammer dat ze het nu met 2 bachelors tegelijk doen. Het is zo’n grote groep nu. Ik vond het vorig jaar leuker om te volgen en dan kan je het overzicht nog een beetje houden.

2 likes

Ik vond het wel leuk toen Paul aangaf dat iedereen van die standaard antwoorden gaf. Hij zoekt “diepgang” zonder dat tot nu toe continu te benoemen zoals bij andere seizoenen hahaha.

Rien vind ik helemaal niks. Zit weinig persoonlijkheid in heb ik het idee. Heeft ook helemaal nog niets boeiends te vertellen en dat droge lange haar van hem is echt lelijk. :see_no_evil:

18 likes

Nou vorig jaar was het vooral waar Thomas op zoek naar was: AVONTUUR mijn god zeg hoevaak dat woord wel niet is gevallen in dat seizoen :joy: en Rien heeft idd een goed voedend haarmasker nodig, of gewoon die droge dunne plukken eraf knippen. Maar dan is hij wel zn free spirit ibiza guy look kwijt natuurlijk.

3 likes

Wat ik alleen bij die vorige ceremonie niet zo goed snapte. Er waren maar 2 afvallers en wel een hoop meiden met dubbele rozen. Kregen ze dan gewoonweg meer rozen dan passend bij hun begin clubje?

3 likes

Ja dit begrijp ik ook niet helemaal, zeggen ze dan vooraf 'Hey doe mij er ff 4 extra vandaag".
Want je zou denken dat bij de eerste ceremonie ongeveer 8 vrouwen naar huis moesten. Ik dacht nog, gaat wel lekker rap zo.

3 likes

@Calypso :laughing:

12 likes

https://resty.store/

Is dit Beate? :rofl:

Zag een reclame voorbijkomen op Reddit en dacht meteen dat zij het was!

1 like

Als je wat verder naar beneden scrollt zie je ook haar tweekleurige oog, dus ik denk dat je gelijk hebt haha!

1 like

Het kan niet anders dan dat zij er door de productie in gehouden is

2 likes

100% :joy: goed voor de kijkcijfers, ook wel vermakelijk

4 likes

Ze heeft precies zo’n bitchy blik van die moeke’s die de real housewifes hebben tegen elkaar. Ik zou bang worden :joy:

1 like

Ik denk dat de girly girl method hem kan helpen!

Edit: curly girl!!

1 like

Girly girl? :woozy_face::rofl:

3 likes