The Bachelorette / Prince Charming

Ja dit idee kreeg ik ook een beetje bij haar besluit, maar vind haar blik ook wel lastig te peilen. Leek een beetje zelfvoldaan toen ze weg ging ofzo, maar misschien vond ze het gewoon echt geen match.

4 likes

Ik vond haar ook iets te oud voor deze jongen? Zag later dat ze pas 31 is.

2 likes

Ja ze komt heel zelfvoldaan maar tegelijkertijd ook mega onzeker over. Voel 1 en al ongemak bij haar.

6 likes

Ik vind Beate juist wel authentiek haarzelf, ze denkt niet na over “hoe kom ik over op tv als ik dit zeg”. Ze zegt het gewoon :joy:

(En als ik haar was zou ik alleen nog maar zwart dragen, echt prachtig bij haar :star_struck:)

5 likes

Echt? Ik vind haar echt passen in het rijtje van Isabel, Eline, Milan, Shalini (en Veerte), van die nobody’s waarvan ik denk hoezo zitten jullie er nog in. Er is overduidelijk geen klik

En Rowan vind ik wel leuk maar zij wordt zo hard gefriendzoned heb ik het idee

4 likes

Met wie denken jullie dat Paul aan het zoenen was in het water? Ik had het idee dat het Rowan was?

Heeft Shalini überhaupt al een date gehad?

Ik had het idee dat Paul met iemand met donker haar zoende

2 likes

Eline denk ik

1 like

Denk ik ook, omdat hij later door Josephine en Eline op het matje leek te zijn geroepen (ze zaten met z’n 3en te praten en Josephine leek nogal geïrriteerd).

1 like

Oh ik dacht Roos. Nou ja lang en blond in ieder geval.

3 likes

Hoe kan je nou zien of ze lang is of ze in het water zijn?

Is miss gewoon m’n eigen invulling omdat dat wel echt z’n type lijkt te zijn :see_no_evil:

1 like

Josephine lijkt me niet langer dan 1.60 cm dus nee ik denk dat totaal niet juist. Heb bij Paul ook niet echt het gevoel dat hij een specifiek type heeft. Bij Rien wel.

Ik vind Rien vreselijk. Maar Paul klinkt als Thierry Baudet met een onbedwingbare voortplantingsdrang en dat vind ik nog vreselijker.

16 likes

Hahaha, zo mee eens, Paul klinkt voor mij qua klankkleur stem precies als Thierry idd.
Maar ik lees hier meerdere keren dat hij zuid limburgs klinkt. Maar dat hoor ik totaal niet. Alleen misschien als hij het woord “flirten” uitspreekt. Echt “fleeeeeeeewrte”

6 likes

Haha ja maar dat maakt het nog erger, dat je hoort dat hij zich dit accent heeft aangeleerd

3 likes

Ben eindelijk bij met kijken. Eline haar haar is nog net zo dood en droog als in Hollands next Top Model destijds

4 likes

Omg daaaaar ken ik haar van! Zo dramatisch was ze daar hahahaha

Verder vind ik Beate echt als twee druppels water lijken op Djamilla van de housewives of Amsterdam. Hadden echt zussen kunnen zijn.

6 likes

Yvonne C heeft (oke ik ben niet verrast) zo’n onaardige analyse van Paul online geslingerd. Hij zou Oelanda bewust zoveel aandacht geven juist omdat ze er het minst leukuitziet. Hij is helemaal out of her league maar dit doet hij bewust om de veel knappere meiden gretiger te maken. Kort samengevat.
BAH!
Ik vind het ook totaal niet waar, maar ook; gétver, wat een nare boodschap over een andere vrouw die jou of een ander echt helemaal niets verkeerd heeft gedaan. :nauseated_face:

3 likes

Ja die vond ik ook vrij heftig. En ze doet net alsof Oelinda een soort Karbonkel is terwijl dat ook gewoon een knappe meid is. Hopelijk trekt ze het zich niet teveel aan…

6 likes