Zo, tijd voor af 5! Heeft iemand al gekeken?
Rien zn haar doet me als het los zit de hele tijd hier aan denken
Paul ging er wel vol voor in dat zwembad! Hij at haar bijna op haha. Ik vind Rien en Femke wel schattig. Ik vind het ook leuk om te zien dat hij haar telkens blijft opzoeken ondanks dat zij het minste aandacht vraagt.
Wat me wel opviel is dat rien volgens mij wel echt een ‘jager’ is, dat over die benen van Femke en dat likken van die vinger. Ik vind Paul wat rustiger overkomen
Oké edit: nee ik vond die opmerking over die rode bikini ook wel spice van Paul
Ja love it, beter dan no kiss thomas
Ik ben het nu aan het kijken en door jouw opmerking zie ik alleen nog dit plaatje bij Rien…
Maar er is dus geneukt bij Paul en Josephine? Zou ze daar zijn blijven slapen, want ze hebben niet laten zien dat ze thuis kwam? Ben ook benieuwd hoe de rest daarop heeft gereageerd.
Oh en die Oelinda vind ik onsympathiek, echt een mean girl. Snap ook niet wat er tussen haar en Paul is, ik zie het niet.
Oh ik dacht meer gezoend?
Oh nou uit hoe het eraan toeging in het zwembad, en hoe Paul erover praatte de dag erna, kleine oogjes, en dat we Josephine niet thuis hebben zien komen heb ik deze conclusie getrokken haha.
Ja, ik vind Oelinda ook niet zo leuk overkomen. Krijg ook een beetje not like other girls vibes van haar, aslof ze zich verheven voelt.
Ik heb trouwens wel het idee dat de productie redelijk actief bezig is om drama te creëren (tussen de dames), gevoelsmatig meer dan voorgaande jaren. Bv met die volleybal opdracht met die verschrikkelijke manier van teams samenstellen, maar ook de verschillende manieren van rozen ceremonies, of dan bijvoorbeeld dat dan op de pool party ter plekke een meisje wordt weggestuurd of dat de mannen elkaars vrouwen rozen kunnen geven.
Dat idee kreeg ik ook! Daar is meer gebeurd dan alleen zoenen haha
Ja hij zie wel ‘intiem geweest’ ipv gezoend inderdaad. Dat is wel verdacht haha
Jaaa zo ongemakkelijk en hij zei dat hij het ook helemaal niet verwacht had, dus echt niet alleen een zoen.
Je hoort het trouwens ook ZO erg als hij weer eens (teveel) heeft gedronken. Zijn probeert op een bepaalde manier te praten en dan is dat helemaal weg en is hij lomp aan het brallen
Dat viel mij ook op haha, begrijp meteen wat je bedoeld
Om eerlijk te zijn had ik eerst ook echt geen idee dat zij altijd zo’n tasje meebrengt met diabetesspullen.
Ja op zich logisch dat je altijd dingen bij hebt als je ergens naartoe gaat, maar ze gingen volleyballen op het strand voor de villa en ze had een niet-sportief roze pakje aan en een clutch bij zich? Dat is toch geen sportoutfit?
Andere meiden met diabetes die ik ken als ze gaan sporten hebben gewoon sportkleding aan en hebben hun emergency-kit in hun tas in de kleedkamer liggen. Als de sensor gaat piepen (of op hun telefoon) dan pakken ze wat ze nodig hebben aan suiker of insuline, daar hoeven ze geen roze clutch voor op het sportveld bij zich te dragen.
Ik vind deze TikTok ook echt weer typisch Beate waarin de wereld om haar draait en iedereen om haar heen is dom en snapt er niks van. Hoe moet de buitenwereld weten dat het voor haar diabetesspullen is?
Ik snap eigenlijk wel dat als je insuline bij je moet dragen je dat liever op een glam manier doet dan met een emergency kit…
Ja maar niet als je gaat sporten??
Misschien heeft ze geen andere tasjes en wil ze het gewoon graag altijd bij zich hebben en ja wat maakt het eigenlijk ook uit, als zij zich er maar prettig bij voelt
Ik vind het ook wel weer leuk dat ze er iets positiefs van maakt en het in een roze tasje doet.