Ik ga er even vanuit dat jij net als ik geen diabetes hebt, sorry als dat een verkeerde aanname van me is, maar wat hebben wij daar nu van te vinden? @Luzarl zegt het eigenlijk het best; laat haar gewoon.
Ik heb inderdaad geen diabetes en ze moet lekker zelf weten wat voor tas ze meeneemt inderdaad (een roze clutch nmsmvpe), maar mijn issue met die TikTok die gedeeld werd is dat zij zo uit de hoogte doet alsof iedereen achterlijk is dat we niet weten dat de roze clutch die ze mee had met sporten op het strand niet is om er glam uit te zien, maar voor haar spullen.
Maar ze doet toch niet alsof iedereen achterlijk is? Ze zegt alleen dat het een beetje gek is dat een journalist die eerder een artikel heeft gemaakt over haar diabetes, nu grappig gaat doen over haar tasje. Dus volgens mij hoeft niemand zich aangesproken te voelen behalve die journalist.
Omg Paul met Roos hahaha hij loerde echt zoooo obvious naar haar borsten. Je ziet wel duidelijk wie hij ‘lekker’ vindt en wie hij echt leuk vindt. Hij is ook duidelijk fan van grote borsten lol
Je kunt zeggen wat je wil over Beate (ik zou er denk ik geen vriendinnen mee worden), maar ze staat wel voor wat ze vindt, door de competitie te verlaten omdat deze manier niet bij haar past. Ipv aan te gaan passen om maar leuk gevonden te worden.
Ik denk dus dat zij totaal niet tegen afwijzing kan en er ook absoluut niet mee kan omgaan. Dus haar enige redding was om er maar zelf eruit te stappen. Wat een vreemde vrouw.
Verder bij die Rien heb ik het gevoel dat hij nogal graag de vrouwen die Paul leuk vindt, ook maar snel een roos geeft en een date.
Paul, never skip legday honey.
Als je moest kiezen, met wie zou je dan liever een date hebben?
- Rien
- Paul
0 stemmers
Ik had niet verwacht dat Caitlin eruit zou gaan al.
Ja dit idee kreeg ik ook een beetje bij haar besluit, maar vind haar blik ook wel lastig te peilen. Leek een beetje zelfvoldaan toen ze weg ging ofzo, maar misschien vond ze het gewoon echt geen match.
Ik vond haar ook iets te oud voor deze jongen? Zag later dat ze pas 31 is.
Ja ze komt heel zelfvoldaan maar tegelijkertijd ook mega onzeker over. Voel 1 en al ongemak bij haar.
Ik vind Beate juist wel authentiek haarzelf, ze denkt niet na over “hoe kom ik over op tv als ik dit zeg”. Ze zegt het gewoon
(En als ik haar was zou ik alleen nog maar zwart dragen, echt prachtig bij haar )
Echt? Ik vind haar echt passen in het rijtje van Isabel, Eline, Milan, Shalini (en Veerte), van die nobody’s waarvan ik denk hoezo zitten jullie er nog in. Er is overduidelijk geen klik
En Rowan vind ik wel leuk maar zij wordt zo hard gefriendzoned heb ik het idee
Met wie denken jullie dat Paul aan het zoenen was in het water? Ik had het idee dat het Rowan was?
Heeft Shalini überhaupt al een date gehad?
Ik had het idee dat Paul met iemand met donker haar zoende
Eline denk ik
Denk ik ook, omdat hij later door Josephine en Eline op het matje leek te zijn geroepen (ze zaten met z’n 3en te praten en Josephine leek nogal geïrriteerd).
Oh ik dacht Roos. Nou ja lang en blond in ieder geval.
Hoe kan je nou zien of ze lang is of ze in het water zijn?