Huhhh wat gek ook! Ik vind oelinda juist de knapste, en met het interessantste beroep.
Wat voor beroep doet ze?
Ik moet zeggen dat ik die twee helemaal niet echt bij elkaar vind passen op romantisch vlak. Was ook echt wel verbaast dat Paul zo enthousiast over haar was/is. Maargoed ik ken beide mensen niet dus in hoeverre kan je dat eigenlijk inschatten. Vind haar in gedrag ook wel wat minder leuk overkomen door hoe ze doet.
Even die video van Yvonne bekeken en vond het inderdaad ook heel lullig hoe ze haar zo duidelijk neerzet als ‘de lelijkste’. Ten eerste is dat voor elke persoon verschillend en ten tweede is het super naar om zo openlijk over iemand te zeggen en te doen alsof dat de reden is dat hij interesse in haar heeft. Wtf.
Ze is schrijfster en ze is nacht burgemeester van Groningen geweest.
Ze lijkt me tussen alle bikinimerk eigenaresses in ieder geval wel de slimste
Ja en Paul is toch advocaat!!! Dan ben je iig ook intelligent (al komt hij niet zo over maar ok)
Ik vind eigenlijk elke vrouw te leuk voor hem en ik vind het ook heel raar dat hij heeft gezegd dat Oelinda de lelijkste is wth
Dat heeft hij niet gezegd?
Oh het zijn de woorden van Yvonne? Zo las ik de post in eerste instantie niet. Dan snap ik helemaal niet waarom dit hier gedeeld wordt want wat boeit haar mening nou @Beutyschooldropout
Omdat hier dingen over de Bachelor besproken worden?
Ik vind het ook te bizar voor woorden dat je dit online slingert. Zo absurd onnodig onaardig.
Je vindt het zo onaardig dat ze dit online slingert dat je het maar al te graag nog even benoemd dus?
Haha wat?
Los van deze hele Oelinda theorie, krijg ik bij Paul wel een beetje Thomas-vibes. Op televisie de ideale schoonzoon uithangen maar in the end gewoon een lopende rode vlag blijken
Ik zal voor mezelf spreken;
Hier geef ik graag een tegengeluid
er gaat een tiktok filter de ronde waarbij de finalisten gekozen worden voor beide heren. Dat is allemaal niet zo boeiend, maar ga niet naar de reacties want daar wordt gespoilerd wat er op de juice kanalen is gezegd wat betreft de winnares(sen)
Ik vind dit seizoen echt 10 keer beter dan de vorige paar waar echt alléén maar over “connectie” werd gesproken en waar je op valt/wat ze zoeken in een partner, blabla.
Heb wel het gevoel dat dit seizoen dieper gaat (in hoeverre dit programma überhaupt diepgang heeft)
Ben trouwens benieuwd wat jullie vinden van die opmerking van Amber.
Dat wanneer een man, of in haar geval dus Rien, de dag ervoor met Femke zoent, en zij daarna, zij het gevoel heeft dat ze eigenlijk gezoend heeft met Femke. Ik kan me daar echt totaal niet in vinden. Snap dat het het niet classy of een raar idee vind, maar die uitspraak vind ik echt nergens op slaan. En het dan nog meermaals benoemen ook.
Ik vond ook dat die meiden niet zo aardig reageerden op Eline, hij zoende haar. En de date was leuk, wat had ze dan moeten doen? Hem wegdrukken? En op Josephine die zelf het initiatief nam wordt dan weer niks over gezegd. Lekker hypocriet.
Verder vind ik het bijna creepy hoe die Femke Rien zo leuk vindt, ook met dat briefje
En Shalini heeft idd echt 0.0 kans gekregen en verdient veel beter.
Vind het elke keer zo ongemakkelijk als Femke een brief heeft geschreven en Rien die gaat (moet?) voorlezen voor haar neus. En zij zit dan ook altijd mega ongeinteresseerd te kijken? Geef die brief lekker met ‘m mee naar huis
Denk eerder dat de productie dit graag wilde, want zij zei nog van je mag hem ook meenemen
Ik heb echt het idee dat Paul en Rien elkaar haten
Of vooral Paul Rien
Die doen na afloop niet gezellig een biertje met elkaar denk ik
Oef, Roos gaat denk ik de 1 op 1 date van Oelinda met Paul kapen
Vond het ook een vreemde opmerking en enorm overdreven. Dit is De Bachelor, alles draait om verleiden en verleid worden. Hoort een beetje gezoen ook bij. Als die mannen nou met meerdere vrouwen het bed induiken vind ik het wat anders.