Nee. Paul maakte bij Eline op de boot hem ook belachelijk over dat hij ‘al iets voelt of er helemaal voor gaat’ ofzo. Ben wel benieuwd hoe dat gaat achter de schermen
Afl 7
In dat ‘volgende week’ stukje zegt Josephine dat ze het vervelend vindt dat Paul haar steeds ondeugend noemt enzo. Hoop echt dat ze dat ook tegen hem gaat zeggen, vind dat ook zulke domme uitspraken. Alsof ze een soort lustopwekkend object is.
@Monster hahaha ja ik krijg ook het idee dat Paul Rien totaal niet mag
Ja daarom ook de (moet?)
Sowieso snap ik niet zo goed waarom zij meedoet. Ze gaf in het gesprek met Rien aan dat haar vader / familie haar het liefst met een moslim thuis ziet komen omdat je als vrouw heel goed behandeld wordt binnen het geloof. En ook dat haar familie niet altijd achter haar kledingkeuzes e.d. staat.
Zij bepaald natuurlijk zelf wat ze doet met haar leven en ik denk ook niet dat er echt serieuze relaties voortkomen uit dit programma. Maar met haar achtergrond is in mijn ogen de kans wel heel klein. Snap niet helemaal wat ze daar doet eigenlijk…
Verder vind ik de manier van praten van Paul steeds lachwekkender worden.
En een volwassen man met een parelketting is mijn ogen sowieso een
Maar vermakelijk is het wel dit seizoen.
Ik begin Rien steeds leuker te vinden en Paul steeds stommer haha, niet verwacht
Sorry las je post verkeerd! Dacht dat je bedoelde dat het van Femke moest, my bad
Wow ik had echt niet verwacht dat Rowan nu al van beide geen roos zou krijgen. Ik vind dat een leuke meid!
Paul gaat overduidelijk z’n lust achterna. Who’s next.
Haha ja Paul z’n opmerking vorige week dat hij vroeger voor de ‘lieve meisjes’ ging, maar nu wat meer pit zoekt klinkt voor mij ook als denken met je
Ja en Josephine wil hij volgens mij vooral heel graag neuken, of hij verder echt interesse heeft betwijfel ik hoor.
Aflevering 7
Ik snap niet dat Isabel de roos krijgt. Ik zie daar helemaal geen connectie.
En ik vind Rowan een leuke meid, jammer dat ze eruit is
Was dat niet al gebeurd op die 1-op-1 date bij hem thuis? Het werd een beetje vaag gehouden, maar het leek er wel sterk op.
Ik volg die Isabel op TikTok en ze zegt wel dat ze best veel met Rien gepraat heeft maar dat het gewoon allemaal niet uitgezonden is
aflevering 7
Ik vind Yvonne zo irritant, heb echt het gevoel alsof zij te hard de cool girl probeert te zijn. Zie ook totaal geen klik met Paul, dat is eerder een broer/zus ding. Ik vind hem echt een vieze vent trouwens, hoe ie over die vrouwen praat… hij doet zo hard zn best om op een bepaalde manier over te komen.
En dat gezeik over het zoenen jeetje mina wat een veroordeling van vrouwen richting andere vrouwen, was duidelijk dat ze een mening hadden over Eline (hier stond eerst Eveline ik vergeet haar elke keer). Yvonne ook weer “ja zou ik niet hebben gedaan” right
Ik vind Milan ook maar saai overkomen trouwens, vind haar niks voor beide mannen, te meegaand ofzo.
aflv 7
Ik vond het zo gek dat Rowan geen roos van Paul kreeg maar misschien was dat moment wat ze samen deelden ook wel het enige noemenswaardige
Afl 7
Vond Milan een beetje saai overkomen. Zat ook totaal geen humor ook in en de gesprekken vielen plat. Vond ze nou niet echt een klik hebben. Datzelfde heb ik eigenlijk ook met Femke. Ik denk dat Rien haar wel leuk vindt maar is dat wederzijds?
Vind het ergens raar dat Roos er nog in zit want die lijkt er nou ook niet echt plezier in te hebben. Je ziet haar amper met de mannen en toch krijgt ze een roos… en nu ook een me-time roos.
Jammer dat Rowan eruit is. Vond haar een van de leukste en normale meiden. Vond het ook best apart omdat ze een goede klik met Paul leek te hebben. En nu ze iets te dichtbij kwam bij zijn emoties ligt ze er ineens uit.
Ik denk dat ze beide Roos interessant vinden omdat ze heel “calm and collected” overkomt. En hoezo zit die Isabel er nog in?
Jammer idd van Rowan, ik dacht eerst dat zo’n type was die direct alle aandacht wil, maar ze lijkt me wel lief. Ze hebben haar beide gefriendzoned.
Ik vind Rien en Femke wel cute samen
Ik zag echt 0 chemie tussen Rien en Milan. De hele tijd ‘oh je ziet er mooi uit’ en ‘oh wat een mooie omgeving’.
Zou toch raar zijn als ze leuke gesprekken hadden en wij alleen maar saaiheid te zien kregen?
Dan. Paul. Ik zou dus helemaal in zijn ‘praatjes’ trappen. Zou het niet kunnen dat hij gewoon echt leuk is? Ik vind hem wel geïnteresseerd overkomen.
Het enige wat me (enorm) aan hem teleurstelde was de opmerking ‘dan krijgen we mooie kinderen’ en dat-ie ook amper zelfreflectie toen Eline hem daar op aansprak.
Had ook niet verwacht dat Rowan eruit zou gaan trouwens! Jammer… vond het ook zo jammer dat die Noor eruit ging, zij leek me ook zo leuk!
Haha same. Paul heeft ook een bepaalde manier van kijken een soort ‘ik ben sexy en zwoel’ blik. Vind hem steeds meer cringe eigenlijk. Ik heb niks met dat zweverige wat Rien leek te hebben maar eigenlijk zie je daar nog weinig van terug en lijkt hij meer zichzelf te zijn dan Paul. Alleen dat ‘hee lieverd’ bij iedereen is ook wel echt cringe
Ja ik vind hem ook nog steeds leuk!!