The Bachelorette / Prince Charming

Is miss gewoon m’n eigen invulling omdat dat wel echt z’n type lijkt te zijn :see_no_evil:

1 like

Josephine lijkt me niet langer dan 1.60 cm dus nee ik denk dat totaal niet juist. Heb bij Paul ook niet echt het gevoel dat hij een specifiek type heeft. Bij Rien wel.

Ik vind Rien vreselijk. Maar Paul klinkt als Thierry Baudet met een onbedwingbare voortplantingsdrang en dat vind ik nog vreselijker.

16 likes

Hahaha, zo mee eens, Paul klinkt voor mij qua klankkleur stem precies als Thierry idd.
Maar ik lees hier meerdere keren dat hij zuid limburgs klinkt. Maar dat hoor ik totaal niet. Alleen misschien als hij het woord “flirten” uitspreekt. Echt “fleeeeeeeewrte”

6 likes

Haha ja maar dat maakt het nog erger, dat je hoort dat hij zich dit accent heeft aangeleerd

3 likes

Ben eindelijk bij met kijken. Eline haar haar is nog net zo dood en droog als in Hollands next Top Model destijds

4 likes

Omg daaaaar ken ik haar van! Zo dramatisch was ze daar hahahaha

Verder vind ik Beate echt als twee druppels water lijken op Djamilla van de housewives of Amsterdam. Hadden echt zussen kunnen zijn.

6 likes

Yvonne C heeft (oke ik ben niet verrast) zo’n onaardige analyse van Paul online geslingerd. Hij zou Oelanda bewust zoveel aandacht geven juist omdat ze er het minst leukuitziet. Hij is helemaal out of her league maar dit doet hij bewust om de veel knappere meiden gretiger te maken. Kort samengevat.
BAH!
Ik vind het ook totaal niet waar, maar ook; gétver, wat een nare boodschap over een andere vrouw die jou of een ander echt helemaal niets verkeerd heeft gedaan. :nauseated_face:

3 likes

Ja die vond ik ook vrij heftig. En ze doet net alsof Oelinda een soort Karbonkel is terwijl dat ook gewoon een knappe meid is. Hopelijk trekt ze het zich niet teveel aan…

6 likes

Huhhh wat gek ook! Ik vind oelinda juist de knapste, en met het interessantste beroep.

Wat voor beroep doet ze?

Ik moet zeggen dat ik die twee helemaal niet echt bij elkaar vind passen op romantisch vlak. Was ook echt wel verbaast dat Paul zo enthousiast over haar was/is. Maargoed ik ken beide mensen niet dus in hoeverre kan je dat eigenlijk inschatten. Vind haar in gedrag ook wel wat minder leuk overkomen door hoe ze doet.

Even die video van Yvonne bekeken en vond het inderdaad ook heel lullig hoe ze haar zo duidelijk neerzet als ‘de lelijkste’. Ten eerste is dat voor elke persoon verschillend en ten tweede is het super naar om zo openlijk over iemand te zeggen en te doen alsof dat de reden is dat hij interesse in haar heeft. Wtf.

1 like

Ze is schrijfster en ze is nacht burgemeester van Groningen geweest.
Ze lijkt me tussen alle bikinimerk eigenaresses in ieder geval wel de slimste

1 like

Ja en Paul is toch advocaat!!! Dan ben je iig ook intelligent (al komt hij niet zo over maar ok)

Ik vind eigenlijk elke vrouw te leuk voor hem en ik vind het ook heel raar dat hij heeft gezegd dat Oelinda de lelijkste is wth

Dat heeft hij niet gezegd?

1 like

Oh het zijn de woorden van Yvonne? Zo las ik de post in eerste instantie niet. Dan snap ik helemaal niet waarom dit hier gedeeld wordt want wat boeit haar mening nou @Beutyschooldropout

Omdat hier dingen over de Bachelor besproken worden?

Ik vind het ook te bizar voor woorden dat je dit online slingert. Zo absurd onnodig onaardig.

1 like

Je vindt het zo onaardig dat ze dit online slingert dat je het maar al te graag nog even benoemd dus?

Haha wat?

Los van deze hele Oelinda theorie, krijg ik bij Paul wel een beetje Thomas-vibes. Op televisie de ideale schoonzoon uithangen maar in the end gewoon een lopende rode vlag blijken :triangular_flag_on_post:

11 likes

Ik zal voor mezelf spreken;

Hier geef ik graag een tegengeluid

1 like