er gaat een tiktok filter de ronde waarbij de finalisten gekozen worden voor beide heren. Dat is allemaal niet zo boeiend, maar ga niet naar de reacties want daar wordt gespoilerd wat er op de juice kanalen is gezegd wat betreft de winnares(sen)
Ik vind dit seizoen echt 10 keer beter dan de vorige paar waar echt alléén maar over “connectie” werd gesproken en waar je op valt/wat ze zoeken in een partner, blabla.
Heb wel het gevoel dat dit seizoen dieper gaat (in hoeverre dit programma überhaupt diepgang heeft)
Ben trouwens benieuwd wat jullie vinden van die opmerking van Amber.
Dat wanneer een man, of in haar geval dus Rien, de dag ervoor met Femke zoent, en zij daarna, zij het gevoel heeft dat ze eigenlijk gezoend heeft met Femke. Ik kan me daar echt totaal niet in vinden. Snap dat het het niet classy of een raar idee vind, maar die uitspraak vind ik echt nergens op slaan. En het dan nog meermaals benoemen ook.
Ik vond ook dat die meiden niet zo aardig reageerden op Eline, hij zoende haar. En de date was leuk, wat had ze dan moeten doen? Hem wegdrukken? En op Josephine die zelf het initiatief nam wordt dan weer niks over gezegd. Lekker hypocriet.
Verder vind ik het bijna creepy hoe die Femke Rien zo leuk vindt, ook met dat briefje
En Shalini heeft idd echt 0.0 kans gekregen en verdient veel beter.
Vind het elke keer zo ongemakkelijk als Femke een brief heeft geschreven en Rien die gaat (moet?) voorlezen voor haar neus. En zij zit dan ook altijd mega ongeinteresseerd te kijken? Geef die brief lekker met ‘m mee naar huis
Denk eerder dat de productie dit graag wilde, want zij zei nog van je mag hem ook meenemen
Ik heb echt het idee dat Paul en Rien elkaar haten
Of vooral Paul Rien
Die doen na afloop niet gezellig een biertje met elkaar denk ik
Oef, Roos gaat denk ik de 1 op 1 date van Oelinda met Paul kapen
Vond het ook een vreemde opmerking en enorm overdreven. Dit is De Bachelor, alles draait om verleiden en verleid worden. Hoort een beetje gezoen ook bij. Als die mannen nou met meerdere vrouwen het bed induiken vind ik het wat anders.
Nee. Paul maakte bij Eline op de boot hem ook belachelijk over dat hij ‘al iets voelt of er helemaal voor gaat’ ofzo. Ben wel benieuwd hoe dat gaat achter de schermen
Afl 7
In dat ‘volgende week’ stukje zegt Josephine dat ze het vervelend vindt dat Paul haar steeds ondeugend noemt enzo. Hoop echt dat ze dat ook tegen hem gaat zeggen, vind dat ook zulke domme uitspraken. Alsof ze een soort lustopwekkend object is.
@Monster hahaha ja ik krijg ook het idee dat Paul Rien totaal niet mag
Ja daarom ook de (moet?)
Sowieso snap ik niet zo goed waarom zij meedoet. Ze gaf in het gesprek met Rien aan dat haar vader / familie haar het liefst met een moslim thuis ziet komen omdat je als vrouw heel goed behandeld wordt binnen het geloof. En ook dat haar familie niet altijd achter haar kledingkeuzes e.d. staat.
Zij bepaald natuurlijk zelf wat ze doet met haar leven en ik denk ook niet dat er echt serieuze relaties voortkomen uit dit programma. Maar met haar achtergrond is in mijn ogen de kans wel heel klein. Snap niet helemaal wat ze daar doet eigenlijk…
Verder vind ik de manier van praten van Paul steeds lachwekkender worden.
En een volwassen man met een parelketting is mijn ogen sowieso een
Maar vermakelijk is het wel dit seizoen.
Ik begin Rien steeds leuker te vinden en Paul steeds stommer haha, niet verwacht
Sorry las je post verkeerd! Dacht dat je bedoelde dat het van Femke moest, my bad
Wow ik had echt niet verwacht dat Rowan nu al van beide geen roos zou krijgen. Ik vind dat een leuke meid!
Paul gaat overduidelijk z’n lust achterna. Who’s next.
Haha ja Paul z’n opmerking vorige week dat hij vroeger voor de ‘lieve meisjes’ ging, maar nu wat meer pit zoekt klinkt voor mij ook als denken met je
Ja en Josephine wil hij volgens mij vooral heel graag neuken, of hij verder echt interesse heeft betwijfel ik hoor.
Aflevering 7
Ik snap niet dat Isabel de roos krijgt. Ik zie daar helemaal geen connectie.
En ik vind Rowan een leuke meid, jammer dat ze eruit is
Was dat niet al gebeurd op die 1-op-1 date bij hem thuis? Het werd een beetje vaag gehouden, maar het leek er wel sterk op.