Ik volg die Isabel op TikTok en ze zegt wel dat ze best veel met Rien gepraat heeft maar dat het gewoon allemaal niet uitgezonden is
aflevering 7
Ik vind Yvonne zo irritant, heb echt het gevoel alsof zij te hard de cool girl probeert te zijn. Zie ook totaal geen klik met Paul, dat is eerder een broer/zus ding. Ik vind hem echt een vieze vent trouwens, hoe ie over die vrouwen praat… hij doet zo hard zn best om op een bepaalde manier over te komen.
En dat gezeik over het zoenen jeetje mina wat een veroordeling van vrouwen richting andere vrouwen, was duidelijk dat ze een mening hadden over Eline (hier stond eerst Eveline ik vergeet haar elke keer). Yvonne ook weer “ja zou ik niet hebben gedaan” right
Ik vind Milan ook maar saai overkomen trouwens, vind haar niks voor beide mannen, te meegaand ofzo.
aflv 7
Ik vond het zo gek dat Rowan geen roos van Paul kreeg maar misschien was dat moment wat ze samen deelden ook wel het enige noemenswaardige
Afl 7
Vond Milan een beetje saai overkomen. Zat ook totaal geen humor ook in en de gesprekken vielen plat. Vond ze nou niet echt een klik hebben. Datzelfde heb ik eigenlijk ook met Femke. Ik denk dat Rien haar wel leuk vindt maar is dat wederzijds?
Vind het ergens raar dat Roos er nog in zit want die lijkt er nou ook niet echt plezier in te hebben. Je ziet haar amper met de mannen en toch krijgt ze een roos… en nu ook een me-time roos.
Jammer dat Rowan eruit is. Vond haar een van de leukste en normale meiden. Vond het ook best apart omdat ze een goede klik met Paul leek te hebben. En nu ze iets te dichtbij kwam bij zijn emoties ligt ze er ineens uit.
Ik denk dat ze beide Roos interessant vinden omdat ze heel “calm and collected” overkomt. En hoezo zit die Isabel er nog in?
Jammer idd van Rowan, ik dacht eerst dat zo’n type was die direct alle aandacht wil, maar ze lijkt me wel lief. Ze hebben haar beide gefriendzoned.
Ik vind Rien en Femke wel cute samen
Ik zag echt 0 chemie tussen Rien en Milan. De hele tijd ‘oh je ziet er mooi uit’ en ‘oh wat een mooie omgeving’.
Zou toch raar zijn als ze leuke gesprekken hadden en wij alleen maar saaiheid te zien kregen?
Dan. Paul. Ik zou dus helemaal in zijn ‘praatjes’ trappen. Zou het niet kunnen dat hij gewoon echt leuk is? Ik vind hem wel geïnteresseerd overkomen.
Het enige wat me (enorm) aan hem teleurstelde was de opmerking ‘dan krijgen we mooie kinderen’ en dat-ie ook amper zelfreflectie toen Eline hem daar op aansprak.
Had ook niet verwacht dat Rowan eruit zou gaan trouwens! Jammer… vond het ook zo jammer dat die Noor eruit ging, zij leek me ook zo leuk!
Haha same. Paul heeft ook een bepaalde manier van kijken een soort ‘ik ben sexy en zwoel’ blik. Vind hem steeds meer cringe eigenlijk. Ik heb niks met dat zweverige wat Rien leek te hebben maar eigenlijk zie je daar nog weinig van terug en lijkt hij meer zichzelf te zijn dan Paul. Alleen dat ‘hee lieverd’ bij iedereen is ook wel echt cringe
Ja ik vind hem ook nog steeds leuk!!
Oh had nog niet gereageerd maar ik denk van niet hoor. Dan zouden ze beiden hun eigen glazen ingooien en ik denk serieus dat een aantal meiden dan direct hun koffers hadden gepakt.
Pff wat doet iedereen moeilijk over dat zoenen. In de Amerikaanse versie van the bachelor zoenen bachelors/bacheloretes letterlijk met zowat alle kandidaten en ook gewoon in iedereens zicht. Hoort daar bij de zoektocht.
Hoi ik moet even iets kwijt. Ik ben nog maar bij aflevering 5 maar ik vind paul echt niet authentiek over komen. Zijn accent lijkt ook gewoon zo nep en aangeleerd. Maar denk dat je om jezelf aan te melden als bachelor ook wel een bepaald type moet zijn natuurlijk
Jaaa zo duidelijk jaloers van Yvonne en oelinda. Er was mogelijk gewoon een klik maar nee volgens hun was het gewoon alleen omdat Paul zich niet kon inhouden, want zij hebben natuurlijk een veeeel betere klik.
En Yvonne zou dat op de volgende date niet doen, vast niet nee.
Ik hoorde deeeeweeuwjzeeee afeueuwleuwveueeewring ook telkens dat accent van Paul enorm. Maar ik ken niet eens mensen uit Limburg haha maar de zangerige toon wat werd benoemd. Maarja boeiend, ik vind het wel grappig.
Ja wat onnodig hatelijk. Jemig je zit toch in de Bachelor; wat verwacht je dan. Ik zou dat juist een enorme turn off vinden als iemand naar me toekwam met zoiets. Vind dat Paul daar eigenlijk veel te sympathiek op reageerde.
Dat aangeleerde accent heeft bijna iedereen die uit het zuiden komt en nu in Ams woont, ik ook. Jullie westerlingen lachen ons anders de hele tijd uit
Ik vind oelinda zoooo irritant. Blijkbaar komt die vervelende houding voort uit onzekerheid (surprise). Stom dat als je zelf zo onzeker bent dat je zelf wel mean girl gedrag vertoont
Ik vind Roos wel steeds leuker. Gewoon rustig, volwassen, niet op een negatieve manier bezig met anderen
En go josefine dat ze het niet pikt dat paaaal haar als lustobject ziet/behandeld
Ja, ik vond die reactie van Oelinda toen haar date werd gekaapt wel een beetje kinderachtig “dan ga ik naar huis”. Meid, doe rustig. Ik vond het gesprek met Paul er ook heel ongemakkelijk uitzien, ik zie het niet gebeuren tussen die twee.
Ja same, beetje manipulatief naar Roos en kinderachtig ofzo
Ik vind haar echt vreselijk. Ga dan.