Die vrouwen gedragen zich als een stel brugklassers als het om zoenen gaat.
Omg inderdaad! ‘nu heb ik ook met jou gezoend schat’ (want speeksel blijft lang in je systeem?) who cares
Waarom dragen ze trouwens hetzelfde badpak met opengeknoopt broekje?
Ja denk van Femke, bij Milan stond dat badpak echt niet qua kleur.
Vond die badpakken er ook een beetje goedkoop uitzien ofzo
Klopt en ook nogal kinderlijk. Ik heb wel op de instagram van Roos dr bikinimerk gekeken en dat ziet er al stijlvoller uit vind ik.
Vind je? Die bikini’s vind ik juist behoorlijk tacky.
haha true, maar toch liever dat denk ik dan iemand die hele vage opmerkingen maakt zoals dat Josephine ondeugend is en dat over die mooie kinderen tegen Eline (wtf was dat ook).
En hij was daarna nog een beetje op zijn teentjes getrapt toen Eline liet merken dat ze dat een aparte opmerking vond. Iets van ‘kan je daar dan niet om lachen, hebben we niet dezelfde humor?’
Oohh dat laatste triggert mij. Alsof dat afhangt van 1 lompe tikje seksistische opmerking van hem, of je (dezelfde) humor hebt. Het lekker omdraaien en ontkennen ofzo.
Ik ben nu aan het kijken en ik schrik steeds een beetje van Oelinda’s stemgebruik. Maar als ze met Paul praat vind ik zewel een match daarin (onbelangrijk, I know), beiden klinken ze alsof ze de lucht er uit persen
Hahha ja dat viel mij ook al op, ze praten allebei alsof ze hun kaken op elkaar geklemd hebben
Waarom heeft paaal niemand naar huis hoeven sturen
Ik vind haar stem ook echt irritant, en ook dat ze de hele tijd Engels praat tussendoor
Ja Oelinda praat heel nasaal vind ik en daardoor vrij onprettig om naar te luisteren.
Wel verwacht dat deze twee naar huis zouden gaan.
Ben benieuwd naar volgende week. Zou Rien een date willen met 1 van de meiden van Paul? hahaha
Haha ik ben ook benieuwd, cliffhangerrr.
Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat het is.
Ik vind Rien & Femke wel echt schattig als ze 1 op 1 zijn, ik denk eigenlijk dat dit ook al lang en breed een gelopen wedstrijd is.
Dat Oelinda naar huis moest zag ik gaandeweg de aflevering ook wel aankomen, met name door de edits die gedaan waren waar ze juist best wel (onterecht) zelfverzekerd was.
Bij Paul weet ik niet of zijn dame voor de lange termijn er tussen zit. Ik denk dat hij zich vooral aangetrokken voelde tot bepaalde dames, maar zie op dieper niveau nog niet echt iets ontstaan bij iemand
Verder best een saaie aflevering
Ik heb bij Rien en Femke constant het gevoel alsof zij elkaar al voor het programma/veel langer kennen.
Bij Paul en ‘zijn’ vrouwen merk ik ook weinig chemie. Lijkt allemaal beetje oppervlakkig te blijven.
Als ik de Bachelor was, was ik voor Milan gegaan: lief en onwijs mooi. Maar Rien gaat idd voor Femke denk ik. Vind haar niet zo leuk, ze lacht bijna niet en reageert zo droog op alles.
Ik vond Milan ook leuk maar cringe wel echt door haar tiktoks. Ze wil wel heel graag influencer worden. Ook zo’n TikTok over ‘hoe is Monica in het echt???’ dan denk ik doe normaal je bent zelf toch ook een vrouw van 30 waarom ben je zo onder de indruk
Ik vond t vooral beetje ongemakkelijk dat ze elke keer in blote outfits over dat eiland paraderen (bijv. in Stone Town) en nu ook weer bij die man om een sapje te kopen. Terwijl het daar heel islamitisch is en echt niet gewaardeerd wordt als je daar zo bloot over straat gaat. En wordt er ook altijd gewaarschuwd om in het buitenland geen eten/drinken bij die stalletjes te kopen ivm voedselvergiftiging