The Bachelorette / Prince Charming

Nou aan de vooruitblik te zien heeft Oelinda echt een super vette date.

Yvonne vind ik helemaal niet meer leuk. En Amber heeft ook maniertjes die on-echt aanvoelen. Ook toen Femke vertelde dat ze gezoend had.

En Josephine heeft helemaal gelijk over wat ze zei in het zwembad over hoe Paul haar illustreert. Maar wel weer jammer dat ze er vervolgens niks over zegt tijdens de 1 op 1.

Nog even een poll:
Na al deze afleveringen is je beeld over de mannen misschien veranderd. Als je MOET kiezen, met wie zou je dan een date willen?

• Paul
  • Rien

0 stemmers

2 likes

Ik moet weer lachen om hoe belachelijk kinderachtig die opmerking van Amber van ‘ja maar als je daarna met hem zoekt dan hebben wij allemaal met elkaar gezoend’ is.

Echt zo basisschool van hahaha hij heeft daar ook aan gelikt en jij ook nu hebben jullie gezoend lekker puh.

19 likes

Ik vind Paul echt zo’n goorlel maar tegelijk ook ongemakkelijk, omdat hij geprobeerd gladjes wil doen ofzo.

In het begin vond ik Rien juist echt drie keer niks met z’n lange haar en wat zweverig, maar ik vind hem eigenlijk meer down to earth dan Paul.

13 likes

Even los van of Oelinda wel of niet wegging: Ik snap gewoon niet dat je een keuze kan baseren op het vinden van een veer/onweer? Ipv gewoon het volgen van je gevoel icm verstand?

4 likes

Denk dat die mindset beter bij Rien past dan bij Paul.

7 likes

Wat was die opmerking ook over dat speeksel blijft hangen in je systeem???

3 likes

Ik denk eerlijk gezegd meer dat dan een soort coping mechanism voor haar is. Wat ze zei: als het goed gaat in haar leven, dan komt daarna telkens een klap. Dus als het dan ook maar neigt naar dat die klap gaat komen dan is het ‘makkelijker’ om dan maar zelf weg te gaan en allemaal tekenen van het universum te herkennen. Ipv dat je blijft en het risico loopt dat je de klap alsnog krijgt

3 likes

Er werd een date gekaapt, er gebeurde niet iets heftigs ofzo.

3 likes

Hahah ja I know, ik probeer me ook maar even in te leven in iemand die een veer opraapt en zegt dat dat haar teken is om los te laten :joy:

Die vrouwen gedragen zich als een stel brugklassers als het om zoenen gaat. :woozy_face:

2 likes

Omg inderdaad! :rofl: ‘nu heb ik ook met jou gezoend schat’ (want speeksel blijft lang in je systeem?) who cares

Waarom dragen ze trouwens hetzelfde badpak met opengeknoopt broekje?

2 likes

Ja denk van Femke, bij Milan stond dat badpak echt niet qua kleur.

2 likes

Vond die badpakken er ook een beetje goedkoop uitzien ofzo

Klopt en ook nogal kinderlijk. Ik heb wel op de instagram van Roos dr bikinimerk gekeken en dat ziet er al stijlvoller uit vind ik.

2 likes

Vind je? Die bikini’s vind ik juist behoorlijk tacky.

1 like

haha true, maar toch liever dat denk ik dan iemand die hele vage opmerkingen maakt zoals dat Josephine ondeugend is en dat over die mooie kinderen tegen Eline (wtf was dat ook).

En hij was daarna nog een beetje op zijn teentjes getrapt toen Eline liet merken dat ze dat een aparte opmerking vond. Iets van ‘kan je daar dan niet om lachen, hebben we niet dezelfde humor?’

1 like

Oohh dat laatste triggert mij. Alsof dat afhangt van 1 lompe tikje seksistische opmerking van hem, of je (dezelfde) humor hebt. Het lekker omdraaien en ontkennen ofzo.

Ik ben nu aan het kijken en ik schrik steeds een beetje van Oelinda’s stemgebruik. Maar als ze met Paul praat vind ik zewel een match daarin (onbelangrijk, I know), beiden klinken ze alsof ze de lucht er uit persen

1 like

Hahha ja dat viel mij ook al op, ze praten allebei alsof ze hun kaken op elkaar geklemd hebben

1 like

Waarom heeft paaal niemand naar huis hoeven sturen

2 likes