The Bachelorette / Prince Charming

Ik vind haar stem ook echt irritant, en ook dat ze de hele tijd Engels praat tussendoor :roll_eyes:

1 like

Ja Oelinda praat heel nasaal vind ik en daardoor vrij onprettig om naar te luisteren.

4 likes

Wel verwacht dat deze twee naar huis zouden gaan.

Ben benieuwd naar volgende week. Zou Rien een date willen met 1 van de meiden van Paul? hahaha

4 likes

Haha ik ben ook benieuwd, cliffhangerrr.
Maar kan me eigenlijk niet voorstellen dat dat het is.

Ik vind Rien & Femke wel echt schattig als ze 1 op 1 zijn, ik denk eigenlijk dat dit ook al lang en breed een gelopen wedstrijd is.

Dat Oelinda naar huis moest zag ik gaandeweg de aflevering ook wel aankomen, met name door de edits die gedaan waren waar ze juist best wel (onterecht) zelfverzekerd was.

Bij Paul weet ik niet of zijn dame voor de lange termijn er tussen zit. Ik denk dat hij zich vooral aangetrokken voelde tot bepaalde dames, maar zie op dieper niveau nog niet echt iets ontstaan bij iemand

Verder best een saaie aflevering

1 like

Ik heb bij Rien en Femke constant het gevoel alsof zij elkaar al voor het programma/veel langer kennen.

5 likes

Bij Paul en ‘zijn’ vrouwen merk ik ook weinig chemie. Lijkt allemaal beetje oppervlakkig te blijven.

Als ik de Bachelor was, was ik voor Milan gegaan: lief en onwijs mooi. Maar Rien gaat idd voor Femke denk ik. Vind haar niet zo leuk, ze lacht bijna niet en reageert zo droog op alles.

10 likes

Ik vond Milan ook leuk maar cringe wel echt door haar tiktoks. Ze wil wel heel graag influencer worden. Ook zo’n TikTok over ‘hoe is Monica in het echt???’ dan denk ik doe normaal je bent zelf toch ook een vrouw van 30 waarom ben je zo onder de indruk

6 likes

Ik vond t vooral beetje ongemakkelijk dat ze elke keer in blote outfits over dat eiland paraderen (bijv. in Stone Town) en nu ook weer bij die man om een sapje te kopen. Terwijl het daar heel islamitisch is en echt niet gewaardeerd wordt als je daar zo bloot over straat gaat. En wordt er ook altijd gewaarschuwd om in het buitenland geen eten/drinken bij die stalletjes te kopen ivm voedselvergiftiging :nauseated_face:

6 likes

Ik vond trouwens roos haar reactie op het einde een beetje dubbel. Ze nam het rien kwalijk dat ze nog geen 1 op 1 had gehad, terwijl ik juist vond dat zíj de mannen een beetje aan het lijntje hield, geen keuze kon/wilde maken & eigenlijk voor beide mannen volgens mij totaal niks voelde. Dan had ze wellicht eerder haar pijlen op Rien moeten richten!

Ik vind Femke inderdaad ook met momenten erg droog. Maar ik denk dat dat ook een bepaalde behoudendheid is, want er zijn ook wel momenten dat ze echt straalt. Ik vind Femke ook wel echt een ontzettend mooi gezicht hebben, maar niet altijd even veel uitstraling hebben. Milan is ook echt prachtig. En Yvonne lijkt op Elise Boers

9 likes

Nee ik denk eigenlijk dat Paul Rien heeft aangesproken op het feit dat hij Roos naar huis heeft gestuurd, omdat hij nog wel een date met haar zou willen oid

Verder dacht ik dat die speech van Rien naar Milan over Femke ging ipv Milan, maar blijkbaar speelt er tussen hen ook wat

Ik snap niet zo goed wat amber daar nog doet? Ze toont niet heel veel interesse, is ook niet heel open, ik vind haar een beetje afstandelijk en ongezellig overkomen soms.

vind Femke en rien wel lief samen, beetje cringe maar je ziet wel dat ze elkaar leuk vinden en zou het ook heel raar vinden als Femke het niet uiteindelijk wordt, denk dat hij ook wel weet dat zij het voor hem is ennnn denk misschien wel dat Rien zn keuze daarom eerder maakt en zijn zoektocht eerder stopt en dat hij dat volgende week aan Paul gaat vertellen?

Voor Paul zit er waarschijn niks serieus tussen maar denk dat hij uiteindelijk voor Eline gaat. Dat Yvonne er nog in zit snap ik ook niet helemaal, ik zie bij hun nul chemie of interesse in elkaar. Heb eerder het idee dat Yvonne erin zit om te winnen om het winnen ipv om Paul

7 likes

Ik denk ook dat Rien gaat zeggen dat hij verder wil met Femke en dus kapt met het programma verder.
Ik moest wel lachen om Oelinda hoe ze zei dat zij nu echt wel op #1 of #2 zou staan, terwijl er totaal geen chemie was. Maar waarom moet Paul letterlijk iedereen (proberen te) bekken

10 likes

Ah dat zou ik echt wel tof vinden, als dát het zou zijn, dat Rien de zoektocht stopt.

3 likes

Ja ik kan me niet voorstellen dat het gaat over Roos, dan had Paul haar zelf een roos moeten geven. Denk eigenlijk ook dat dit het is! Al vraag ik me af of dat mag van de productie.

Ik moest een beetje gniffelen om Oelinda dat ze dacht dat ze op 1 of 2 stond bij Paul :crazy_face: ja sorry onaardig maar zij was m’n BEC

9 likes

Ja Oelinda met haar special snowflake gedrag nehhh.

Roos heeft eigenlijk geen enkele keer interesse getoond. Ze komt ook vrij gereserveerd over. Ik denk dat Rien en Paul allebei wel serieus geinteresseerd waren maar ze toonde ook geen enkel initiatief. Dan past zo’n programma sowieso niet bij haar. Ben verbaasd dat ze 28 is trouwens.

Ik denk dat Rien ook voor Femke gaat, vind Milan een beetje een muurbloempje en denk dat Rien dat maar saai vindt uiteindelijk. Paul gaat sowieso voor Josephine.

5 likes

Ik heb het nu pas gezien, maar dit denk ik ook!
Vooral omdat je die familie daarvoor hoort zeggen van ‘je bent dus verliefd?’ en dat hij daardoor inziet dat het voor hem eigenlijk wel duidelijk is (wat ook al weken te zien is haha).

Vraag me wel af of hij ook echt meteen stopt of dat hij het alleen eindelijk durft toe te geven.
Al maakt het voor het programma eigenlijk toch niks uit want toen ik vandaag zat te kijken dacht ik al dat ik die stukken met rien net zo goed kon skippen omdat het toch al zo duidelijk is haha.

5 likes

Leuke aflevering vandaag :grin:
Ik heb al lekker vroeg gekeken.

4 likes

Ja dat lijkt me ook wel lastig voor hem hoor.
Moet hij per se iemand kiezen aan het einde?

Oh ik vond deze aflevering wel leuk. De “speech” van Rien vond ik ook erg lief. Femke kan dan altijd wel zo nuchter reageren, maar vind ze een hele leuke match. Mooi hoe hij ook deze keuze gewoon maakt en dus niet de anderen aan het lijntje houdt.

16 likes