Ik hoop dat die broer en zus niet écht voor één dag daarheen zijn gevlogen.
Ik vond het ook een leuke aflevering! Vind die broer van Rien zo leuk en die twee samen al helemaal. Vind ze allebei iets ontwapenends hebben. En leuk hoe iedereen reageert op Rien en Femke bij de rozenceremonie, dat het ze zo gegund is!
Grappig ook om te zien dat Rien en zn broer echt precies hetzelfde praten
Ik vond de dynamiek tussen Paul en z’n zus een beetje vreemd? Als mijn broer mij zou aankondigen als ‘de mooiste vrouw van de wereld’ zou ik vragen of alles wel goed met hem gaat. Maar misschien ben ik bevooroordeeld omdat mijn broer me alleen maar uitschold en belachelijke maakte vroeger
Haha ik dacht precies hetzelfde. Ik vond het ook een intens lange knuffel
Ik dacht ook: nu geven ze elkaar een kus
Maar gelijk daarna dacht ik: huh ohnee
Zij is wel echt zin vrouwelijke evenbeeld zeg.
Vond die relatie tussen Paul en zijn zusje ook wel intens overkomen. Leuke broer van Rien trouwens, heel chill
Ik zag Paul op Instagram ook een paar keer voorbij komen met Merel (van dat seizoen met Thomas). Misschien ook wel een leuke match
Aaaahw ik vond Rien zo lief!!! Echt heel tof dat-ie niet voor de show verder gaat.
Vraag me wel af: als hij de enige bachelor was, had ie dit dan ook mogen doen? Want dan heeft het programma minder afleveringen! Misschien dat eerdere bachelors dit ook wilden maar gewoon niet mochten doen vanwege contracten…
Ik vond dat stuk zo vaag met die zus van Paul over Eline. Ik snapte nou niet of ze een beetje aan het stoken was of dat ik het gewoon anders zag.
Ik dacht dat Eline aangaf dat ze zichzelf een beetje verloren was in haar vorige rela maar dat ze dat nu anders wil doen en dat ze nu beter weet wat ze wil.
Maar toen zei die zus alleen maar tegen Paul het problematisch kan zijn dat te Eline zorgzaam is en zichzelf misschien teveel verliest een relatie.
Heb je een beetje zelfreflectie, speelt ze alleen dit door
Heeft iemand anders ook het idee dat er een spoiler zat in de teaser voor volgende aflevering?
Samenvatting
Je ziet het shot van Paul waar hij iemand vraagt mee te gaan op 24-uur date maar in dat shot zie je (donker)blond haar wapperen voor de camera. Dus het haar van degene aan wie hij het vraagt.
In de shots daarna zie je dat Josephine haar haar vast heeft, dat van Yvonne heeft niet dezelfde kleur / wappert niet, en dat van Eline lijkt precies op dat haar wat je zag wapperen.
Misschien is het expres zo gedaan maar vond het wel opvallend en vroeg me af of het nog iemand was opgevallen
Nee niet opgevallen, maar ik ben ook niet zo goed in dat soort dingen opmerken… knap gezien!!
Samenvatting
Jaaaa
Ik heb dat stukje toen nog teruggespoeld omdat ik eerst dacht dat het Yvonne was en ik hoopte van niet haha. En ik dacht het is vast zo geknipt dat je zijn stem wel hoort maar het beeld er niet bij hoort, maar volgens mij zie hem echt praten op dat moment dat het haar wappert. (Al kunnen ze vast alsnog iets geedit hebben om dit zo te laten lijken).
Bij Yvonne zit het ook achter haar oren en is veel steiler en iets later zie je een Eline zitten aan die tafel met een wapperende blondere lok om haar gezicht heen.
En ik dacht dat hij vroeg of de persoon in kwestie een roos wilde aannemen, dus door naar de volgende ronde (of is dat die date haha?)?
een paar weken terug zag je trouwens ook best duidelijk dat het gewoon Eline was bij die date op de boot
Gaan ze niet sowieso allebei nog op 24u date? Voordat hij moet kiezen?
Mwoah, ik denk dat zij momenteel veel meemaken. Hun vader heeft parkinson, zit in een verzorgingstehuis. En hun moeder heeft kanker en komt te overlijden dacht ik. Dat is intens. Hij leek ook erg geëmotioneerd toen ze aan kwam, ik snap dat wel.
Oh slim, dit is een optie waar ik nog niet over na gedacht had! Ik dacht hij gaat met 1 op 24uurs date maar meerdere zou natuurlijk ook kunnen!
Ja ik snap de emotie wel en dat zoiets je closer maakt maar alsnog zou ik m’n broer niet omschrijven als de mooiste man van de wereld. Maar misschien ben ik gewoon gevoelloos
Ik vond het ook intens hoor. Ik dacht ook wanneer houden ze nou een keer op met knuffelen. Echt iets van 5 keer weer opnieuw. Dat ze samenwonen zou ik als vriendin zijnde van Paul ook niet chill vinden.
Ja het kwam wel wat intens over, maar ik dacht dat hij het meer deed om haar op haar gemak te stellen.
Ik vond het juist een mooi moment, en juist leuk als er een (leuke) hechte band is. En al helemaal begrijpelijk icm heftige familieomstandigheden + een superspannend traject. Maar ik ben ook wel een beetje bevooroordeeld want heb zelf een hele hechte band met mn schoonfamilie, dus zie niet snel de “problemen” die het zou kunnen opleveren.
Maar het lijkt mij dus best klote als je daar voor de eerste keer slaapt en je wil samen ontbijten en die schoonzus is er ook direct. Ik heb nooit een slechte band met (ex) schoonzussen gehad maar lijkt me zo niet fijn.