The Bachelorette / Prince Charming

Ik ben ook een familiemens maar als 30+er met je zusje samenwonen vind ik ergens best een afknapper. Superfijn dat je een goede band hebt maar nee. Ik weet natuurlijk de situatie ook niet precies het kan ook uit noodzaak zijn.

2 likes

Ik ben ook best positief verrast door Eline, vond haar in het begin ook beetje wat softer en nikszeggend, om het zo maar te zeggen, maar vond haar in dat gesprek met Julie wel echt goed overkomen alsof ze wel echt weet wat ze zoekt en wat ze wil en dat ze wel echt een stuk sterker in haar schoenen staat. Dus beetje gek inderdaad dat die zus het zo interpreteerde en vertelde aan Paul?

5 likes

Ben trouwens benieuwd hoe het verder gaat tussen femke en rien aangezien bali en ibiza niet bepaald om de hoek is. Ik denk dat femke eerst een tijd dan bij rien blijft op ibiza.

Ik vind hoe Paul over Josephine praat wel echt mega irritant de hele tijd

Kleine opdonder? Krijg daar een beetje vieze vibes van

6 likes

Zei hij dat?! Omg en ook al de hele tijd “ondeugend”. Werkelijk op niks gebasseerd. Ik blijf erbij hij vind haar vooral gewoon geil en wil haar het liefst de slaapkamer doorslingeren. Want ik zie 0.0 klik tussen die 2.

6 likes

Dit is in Amsterdam niet zo gek toch? Veel vrienden van mij van 30+ wonen daar ook nog met huisgenoten en ken ook wel mensen die met hun zus wonen. Weet niet of het anders is als het 2 zussen zijn ipv broer+zus

3 likes

Nee zeker niet

1 like

Maar Paul is advocaat toch :crazy_face::crazy_face:

1 like

Nee zeker is dat niet gek, ik zeg ook, of uit noodzaak dat ie dan met zn zusje woont. Maar dan nog kan je zo een huisgenoot of een vriend/vriendin vinden i.p.v. je zusje hoor. Heb er zelf ook gewoond en dat is geen probleem, zeker niet als je het via via regelt. Ik zou het echt een afknapper vinden. Maar als zij er blij mee zijn prima.

1 like

Het zou ook zomaar kunnen dat ze beiden mantelzorger zijn voor hun moeder

1 like

Ik vind juist bij hen wel enige klik / energie itt Yvonne, daar zie ik echt niks in & denk ook dat ze als personen niet matchen

Net weer de nieuwe aflevering gezien. Ik snap Yvonne wel. Eline lijkt ook vooral over te blijven vanwege haar uiterlijk. We zien natuurlijk flarden, maar ze komt zo sociaal wenselijk over in haar manier van doen. Aan de andere kant: die fysieke aantrekkingskracht tussen Yvonne en Paul lijkt er veel minder te zijn. En ja… dat is voor veel mensen (lees: mannen) toch wel errug belangrijk.

7 likes

Nouja ik vind als vrouw aantrekkingskracht ook belangrijk, voelt voor mij als verschil tussen friendzone en relatiezone

6 likes

Haha ja ze heeft gewoon golven/ krullen die ze niet behandeld als krullen!! En mega veel haar, waardoor het er een beetje ontploft uit ziet altijd

En ik vond Yvonne wel echt zuur hoor, heb haar het hele seizoen niet sympathiek gevonden :’)

15 likes

Ja eens. Eerst die rare reactie op die zoen en nu gooit ze Eline ook voor de bus op het moment dat ze wordt afgewezen

7 likes

Ik snap de (zure) opmerkingen van Yvonne wel, vooral als je ziet hoe Eline reageert op dat ze uitgenodigd wordt voor de 24 uurs date. Zoals Paul ook zegt, alsof het een kleinigheidje was.

Ik denk dat Paul uiteindelijk voor Josephine gaat kiezen.

1 like

Jaa, + ook echt hoe ze reageert op Eline als zij zegt van ‘oohh nee heb jij geen roos? :pleading_face:’, zo heel koeltjes van ‘nee is oke hoor!’, kreeg daar helemaal de kriebels van. Zo’n vriendin die dan aardig is tegen je gezicht maar waarvan je doorhebt dat ze je eigenlijk niet toelaat/niet echt mag.

7 likes

hhahaha ja :joy:

3 likes

Ja mega onsportief. Ik snap wel dat ze ze zich gekwetst voelde op dat moment maar waarom moet ze Eline er zo bij betrekken. En jezus weer over die zoen. Josphine heeft ook met hem lopen tongen. Get over it. Paul voelde volgens mij ook 0.0 fysieke aantrekkingskracht naar haar toe. Ben sowieso verbaasd dat Yvonne er nog zo lang in zat.

11 likes

Femke en Rien waren zo schattig :pleading_face:

ik heb wel het idee dat er best weinig 1 op 1 dates waren tov vorige seizoenen. Ik weet bijvoorbeeld nog bij het seizoen van Tony dat Julia te pas en te onpas gevraagd werd (gevoelsmatig) en nu heeft paaal bijvoorbeeld maar één 1 op 1 met Josephine gehad. In het verlengde daarvan snap ik ook wel dat Yvonne het jammer vind dat ze alleen die boks-date heeft gehad en daarom het wat lastiger kan afsluiten/accepteren dat die fysieke aantrekkingskracht niet aanwezig bleek te zijn of zich niet ontwikkelde. Ik vond haar wel onnodig mean girl opeens hoor, ik snap niet waar die spanning tussen haar en Eline vandaan komt (want dat was al voor de zoen van Eline) maar hij is behoorlijk aanwezig. Overigens vind ik Eline echt een typische voor de Fame-kandidaat. Het helpt ook niet mee dat ze al een HNTM heeft meegedaan en dat ik haar zus ook zo’n Fame-type vind

3 likes