The Bachelorette / Prince Charming

Jeeetje Yvonne laat zich wel heel erg kennen zeg. Vind het ook zo raar om te zeggen dat hij de verkeerde keuze maakt? En ze het zo jammer vindt dat ze niet nog meer de kans heeft gekregen om die spark te laten ontstaan? Bedoel hij voelt het gewoon niet… laat het dan ook gewoon gaan ipv zo te willen forceren en dan ook nog ff iemand anders voor de bus te gooien.

9 likes

Ik ben nu aan het kijken en moet dit na zoveel afleveringen eens kwijt: bij (sommige?) meiden met lipfillers kan ik alleen maar kijken naar hoe gek die mond beweegt tijdens het praten. Zo afleidend!

6 likes

Ik denk dat dit ook komt omdat al die meiden en Paul echt te pas en te onpas een voedselvergiftiging hebben opgelopen. Niet echt lekker daten als je in je broek schijt

4 likes

Dat karaoke moment met Yvonne :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:. Zo’n akelige ongemakkelijke setting

Ewwww vind Yvonne echt naar doen. Heeft wel een beetje haar ware aard laten zien nu

7 likes

Paul die tegen de moeder van Josephine zegt “ja en dit klinkt misschien niet leuk maar:” Ik dacht oh nee, hij gaat toch niet weer zeggen dat ze zo ondeugend is :woozy_face: maar nee, hij zei weer kleine opdonder. Zo flauw

6 likes

Wie hebben dat dan? Zie dat nooit.

2 likes

Is mij ook helemaal niet opgevallen. In programma’s als love island is het standaard maar ik vind deze vrouwen juist wel redelijk naturel.

Niet duidelijk? Josephine is toch echt héél duidelijk?

14 likes

Nee dat is ze al heel lang

1 like

En Eline ook lijkt me. Die heeft dan wel niet zo’n typische gedrapeerde naaktslak als lip maar wel tja… een lip die niet natuurlijk meebeweegt met haar mondspier

2 likes

Typische gedrapeerde naaktslak

Whahahaha. Ik heb een slechte dag en vind helemaal niks van de lippen van Eline, maar hier moet ik heel hard om lachen. Thanks.

4 likes

Ja!! Neem gewoon je verlies en als je dit denkt zeg dan dan niet. Vooral niet op tv wtf.

Ik vond haar sowieso al een beetje bitchy overkomen en nu bevestigde dit het voor mij al helemaal. Wat grappig is want er wordt steeds gezegd dat Yvonne zo goed weet wat ze wil in een relatie en het meest volwassen is, terwijl ik dat juist niet per se zie ik zie juist eerder een jaloers persoon.

Maar eigenlijk vind ik de rest leuker dan Paul dus misschien was Yvonne dan de beste match.
Eline is misschien sociaal wenselijk maar veel mensen zijn dat ook gewoon van zichzelf?

6 likes

Moest echt gieren om dronken Paul tijdens de karaoke :smile: “Doe die radio gewoon uit man”

4 likes

En Yvonne ging ook nog voor de “grap?” Een soort van oproepje doen,van haii ik ben single dm me. Hi ha ho. Vraag me af of ze Paul nou echt zo leuk vond en daardoor zo reageerde of dat er iets anders is voorgevallen. Anders reageer je toch niet zo lijkt me. Vind het behoorlijk genant. En alsof zij bepaald dat hij een verkeerde keuze maakt. Daar heeft zij niks mee te maken, zo simpel is het.

4 likes

Hahah dan ligt er een jenga spel met die vragen op de blokjes en pakken ze allemaal steeds het bovenste blokje zonder terugleggen :sweat_smile:

5 likes

Lol Josephine kon al lopen met 7 maanden :yawning_face:

5 likes

Ik vond de opmerking over eline’s snackgedrag: “omg soms eet ik één hele zak chips” van hetzelfde cringewaardige niveau

9 likes

Ja poeh poeh een hele zak chips

dat hele gesprek was zo tering cringe

4 likes

Hij Videoland plaatst een tiktok over “de golden bachelor”. Het zelfde principe alleen dan met een man in de leeftijdscategorie vab 65-75j :eek:

2 likes

Hahaha neee ik cringe heel erg :face_with_peeking_eye:

https://www.tiktok.com/@videolandnl/video/7367386270227533089

Mij lijkt het echt niet interessant om naar datende oudjes te kijken?

4 likes