Hahaha sorry ik vind het wel grappig
Zo maar vermakelijk wordt dit zeker ahahahha love it
Haha maar voor het niveau kijk je dit soort programma’s toch sowieso niet?
Nee maar dit is wel heel laag ![]()
Sorry maar ben echt diva moe
Omg wat is het toch cringe als die gasten over de rode loper naar Diva en Beate lopen en zichzelf voorstellen “op een originele manier”.
En dan allemaal denken dat ze uniek zijn met hun cringe gedichten ![]()
JAAAA😆
Zooooo’n zin om dit vanavond lekker cringed te gaan bekijken ![]()
![]()
![]()
![]()
Als Monica zegt dat er een derde bachelorette is dan zie je de mannen toch denken ik hoop dat jij het bent
Diva is leuk! Heerlijk spontaan
En die Vince komt ook rechtstreeks vanuit de manosphere gelopen, wat een griezel
Haha, die Casper die dat bucketlist-boek geeft: past bij mij, want ik ben heel sporadisch en avontuurlijk ![]()
Minstens vijf gasten werken ook in de sales haha ![]()
Jongetje van 13 met plaksnor over vrouw van 34: ‘zij is van mij man’ ![]()
Bas doet me qua gezicht denken aan die ene bachelor die altijd bezopen was
Niet 1, 2 maar 3(!) bachelorettes?! Meine gute. Ook nog eens totaal verschillende types om te zien. Ze hadden beter meer kandidaten kunnen selecteren. Lijkt mij sterk dat die vrouwen dezelfde mannen leuk vinden. Merendeel lijkt meer Diva haar cup of tea. Beate komt een stuk rustiger, eleganter en volwassener over. Kan mij niet voorstellen dat ze warm werd van die macho’s, dichters en alternatieve types wat ze de rode loper op hebben gestuurd. ![]()
Hahaha hij zei dit dus echt. Ik dacht dat ik het verkeerd hoorde.
En wat heerlijk dat er zoveel afleveringen online staan al. Echt smullen.
Wow is dat seizoen van Diva (met Tony junior) alweer 5 jaar geleden?! I feel old now ![]()
Ik ben een beetje in dubio of ik ga kijken. Voor mijn gevoel - gebaseerd op de mannelijke kandidaten - is het programma echt ontzettend afgegleden. Beetje dezelfde ontwikkeling die zo’n temptation island heeft doorgemaakt.
Oké ik ben geïnspireerd door Diva’s Vans, is dat nou wel of niet de platform versie?
oh Tiger King doet ook mee zie ik