The Bachelorette / Prince Charming

Zo nou echt he. Gewoon niet 1 kandidaat waarvan ik dacht die is leuk. En bij de 3e bachelorette zijn toch veel jongens veel te jong voor haar. Iig, ik denk niet dat je als 34 jarige vrouw op een 25 jarige zit te wachten.

9 likes

Ik vind de 3e bachelorette echt 0 toegevoegde waarde, waarom ook zo geheim…

9 likes

Die Mats die de laatste aflevering is weggestuurd ken ik ergens van? Slecht gecast wel, veel te kinderachtig voor alle drie de dames.

1 like

Beate blijft wel echt een vibeje hoor hahahaha maar oh mijn god die mannen :smiling_face_with_tear:

4 likes

Die Furkan nadat zijn groep dat touwtrek-spel niet had gewonnen??? Hahahaha wtf

5 likes

OMG er doet een oud scharrel van me mee hahahahah :rofl::rofl: Bram

Echt een zak, wel errrrug groot geschapen :laughing:

10 likes

Hij is ook wel eens in mijn dm geslide en een vriendin van mij heeft ook met hem gescharreld… kleine wereld haha

2 likes

Ja volgens mij woon je ook in Brabant toch? Echt een rokkenjager is het :rofl:

Kwam hem vorige week nog tegen op Bumble dus geloof niet dat het iets is geworden met Beate :crazy_face:

5 likes

Ik zie het sowieso niet echt gebeuren dat mensen met deze programma’s liefde vinden. Iedereen weet dat wanneer je mee doet aan zo’n programma, dat je er een influencer carrière uit kan trekken. Ik verwacht ook dat dat de voornaamste rede is van de meeste deelnemers

8 likes

Jaa klopt en ik stuurde hem laatst een berichtje van goh wat leuk de bachelor en binnen 10 seconden had ik ook weer antwoord :joy: wat een man

En @PaulieBleeker helemaal mee eens

4 likes

Zat iedere keer zo te genieten van Beate’s blik toen er weer een man voorbij kwam. Ze zijn allemaal veel te jong qua leeftijd, maar ook qua doen of laten (lijkt het nu). Toen met Sylvia zaten er best wat leuke mannen tussen. Denk dat zij dat ook wel had gehoopt…

3 likes

Die zwarte jurk van beate :skull_and_crossbones: erg lelijk. Past toch ook totaal niet op zo’n zonnige cocktailparty.

3 likes

Ja Beate is eind 20 en volgens mij zit er bijna geen man van 30+ bij toch? Echt broekies ja, maar het voorstukje liet zien dat er hopelijk wel wat drama in gaat komen hahaha.

Vind Beate echt een top wijffie :laughing:

8 likes

Die twee mannen (Melvin en Ferry ofzo?) zijn getrouwd. Dat is wel echt super leuk! Maar had het idee dat er destijds nog wel mensen meededen die echt kwamen voor de liefde en dat het nu wel echt voor de instafame is. Jammer!

6 likes

Marvin en Ferdi ja :rofl: !
Ja dat was echt een heel leuk seizoen.

Sowieso, al die deelnemers zijn uitgenodigd volgens mij.

9 likes

Ja dat! Ik vond hem tot nu toe echt heel leuk heel sympathiek maar kom op zeg hey… als je als zo omgaat met de tegenslag van een spelletje touwtrekken 🫠

2 likes

Dat met die 3 kussen steeds vind ik zo oubollig, geef gewoon ff een knuffel.

1 like

Sylvia en die kale kapitein zijn ook wel echt serieus in relatie geweest!

5 likes

:laughing::laughing:

4 likes

Ja waarom gaf niemand een knuffel? En iedereen zo vragen of ze 3 zoenen mochten geven. Hebben ze geleerd van vorige seizoenen om het awkward moment te voorkomen :sweat_smile: of moet het van de productie ofzo?

Die derde bachelorette, ik kan alleen maar blijven kijken naar haar bovenlip. Is die filler nou scheef gezet oid?

8 likes