The Bachelorette / Prince Charming

Ik denk dat het wel leuk kan zijn! Mannen en vrouwen van die leeftijd hebben vaak minder blad voor de mond en zijn minder bezig met hoe ze overkomen op tv. Minder maskers.

Moet even denken aan de moeder van Josephine, dat is toch ook een leuk mens om naar te kijken!

4 likes

Vond haar maar irritant. Olof als bachelor please.

5 likes

Olof is nu gelukkig in de liefde toch?
Dan maar Jan als Bachelor :sweat_smile: “Ach dartelend meisje, hier een roosje voor jou”

2 likes

Het valt of staat denk ik inderdaad met wie ze als bachelor kiezen. In de trailer zie ik die vrouwen echt zieke gala jurken aan hebben, ik zie dat somehow bij Nederlandse 65+ vrouwen niet gebeuren.

Maar ik moet een beetje loskomen het idee dat 65+ oud en bejaard is. Want dat is absoluut niet zo als ik bv kijk naar mijn moeder, die technisch gezien ook mee zou kunnen doen aan dit programma

2 likes

Haha is dit een ding ja?

Ja in interviews is te lezen dat Paul echt 4x een heftige voedselvergiftiging heeft gehad.

2 likes

Volgens mij noemde hij t ook Zanzibarf op instagram

2 likes

Niemand de laatste aflevering gekeken? :laughing:

1 like

Jawel, maar tering saai en de uitslag was toch al overduidelijk.

14 likes

Woow ik dacht letterlijk hetzelfde 2 minuten geleden, ben nu halverwege de aflevering en dacht: even in het topic kijken, maar het verbaasde me dat er nog geen reacties waren.

Maar toen zag ik gelijk daarna jouw reactie haha.
Ik ga de aflevering even afkijken.:grin:

2 likes

Inderdaad beetje saaie aflevering…
Ze laten maar een paar kleine stukjes van die 24 uurs dates zien.

Ben nog wel benieuwd naar volgende week!

3 likes

ik dacht even dat hij toch Eline zou kiezen omdat hij bij haar roosmoment heel ontspannen leek en bij Josephine keek hij erg moeilijk. Benieuwd of ze nu nog samen zijn. En heb even spoedsfspraak bij de tandarts ingepland na alle beelden van Riemke, wat een slowmotion-zoetigheid zeg :smile:

3 likes

Die 24-uursdates waren meeeega saai waarom werd er niet getongd

7 likes

Ik heb ook alleen het einde gekeken

2 likes

Volgens mij volgende week wel sensatie met de Reünie. Voor de rest waren de afgelopen 2 afl echt doodsaai

4 likes

Fabrizio dat was pas een heerlijke bachelor!!! Vooral toen ie zn roots ging laten zien en ze de sirtaki gingen dansen en hij helemaal niet wist hoe t moest hahaha helemaal in traditionele kleding zo’n pannenkoek

11 likes

Ugh inderdaad. Hoe kan een safari in tanzania en alles nog zo SAAI overkomen.
Ik merkte wel verschil in Pauls gedrag, hij was wel duidelijk wat enthousiaster bij Josephine. Bij paul en eline bleef het gewoon vrij stroef. Eline heeft ook niet bepaald dr hart op de tong en ja, komt daardoor heel saai over, en dat heeft Josephine wel wat meer. Niet dat dat ook maar ooit iets wordt met die 2.

5 likes

Ik vond de dates (ook bij Josephine) super oppervlakkig nog steeds. Ze kennen elkaar nog steeds maar nauwelijks eigenlijk, dat merk je echt aan de vragen welke er gesteld werden. Ik denk nog steeds dat er hoofdzakelijk sprake is van lust tussen Paaal en Josephine.
Het verbaasde me wel dat het Eline zo verbaasde, wij weten natuurlijk niet allemaal wat er gezegd en gedaan is op die 24 uurs date. Maar vond daar bijzonder weinig chemie tussen die twee. Paaal kwam nog steeds niet heel veel verder dan zeggen dat ze zo’n mooie vrouw is

Verder wel echt een vreselijk saaie finale zeg. En denk eigenlijk dat de juice ook allemaal wel zal meevallen l

6 likes

Ja normaal gesproken zijn de deelnemers aan ‘t einde al helemaal verliefd op elkaar maar hier is echt precies niets gaande

Echt een saai seizoen

4 likes

Ik heb ook wel het idee dat ze veel meer 1 op 1 tijd hadden in vorige seizoenen, dus dit was ook de tweede date voor ze? Snap dan ook wel dat het oppervlakkig blijft allemaal en dat was eerder niet zo