Het enige wat ik continu zie is Josephine die aan haar hoofd zit. Vond haar meer gespannen dan Eline, misschien omdat ze eerder met de andere vrouwen erbij dat minder liet zien.
Ben benieuwd hoe het nu met Rien en Femke is. Ze volgen elkaar niet op insta
Ben benieuwd naar volgende week. Vooral omdat in de preview Amber zo vraagt of ze nog wel bij elkaar zijn. Lijkt mij meer dat ze dit vraagt aan Rien/Femke en niet aan Paul.
Gisteren werd nog op de juicekanalen gezet dat ze samen gespot zijn op ibiza dus dat alles wel snor zit
Ik zag gisteren op juicechannel (even in een spoiler voor de tere zieltjes)
dat Femke een story had gepost dat ze op Ibiza was en ze daaruit de conclusie trokken dat ze nog samen zijn. Daarna verwijderde ze de story weer
Ik vraag me af of de volgorde van de date omgekeerd was (en de activiteit) of Paul dan voor Eline was gegaan. Ik heb zelf namelijk met feestjes of andere activiteiten dat het einde mij het langste bij blijft. Op een festival bijvoorbeeld, is de laatste set echt bepalend voor mijn mening en gevoel over het feest.
Ik heb ook altijd het idee met the bachelor dat diegene die de laatste date heeft, dat die ook wordt gekozen (maar weet dat niet zeker). Ik vond die date van Josephine ook veel prikkelender ofzo
Ik zou je niet teveel laten sturen door wat er in die stukjes gezegd wordt. Ze proberen daarin juist alleen maar meer kijkers te creeeren voor de volgende aflevering
Nee dat had absoluut geen verschil gemaakt. Het was helemaal geen close call, hij ging overduidelijk voor Josephine
Ik denk dat hij gewoon niet kon wachten om met Josephine de nacht door te brengen lol. Hij was ook meteen vrij touchy
Waarom staat de reünie er niet op??? Wilde juice
Omg hahaha je hebt gelijk, was helemaal in de war
Ik heb op tiktoks wel voorbij zien komen dat paaal lekker wat festivalletjes aan het pakken is met het coole clubje van bachelor kandidaten, een soort cross over want Merel Anna Noëlle en Karen chillen nu ook opeens met hem
Ik vind het heel ongemakkelijk om te zien hahah. Sommige van die meiden willen zó overduidelijk z’n aandacht. Zoals die meid met die krullen die boos was dat ze geen kans had gehad. Die grijpt nu overduidelijk haar kans
Zou me niet verbazen als hij met Merel van het seizoen van Thomas eindigt. Wel een leuke meid volgens mij
Waar kan ik dat zien? Ik heb geen TikTok en kan de filmpjes niet vinden via google
Ja uhhh TikTok al die meiden zitten daar fame te vergaren. Zag ook een interview met Josephine voorbijkomen van Faceland.
Hii, je naam is zichtbaar bij het delen van die link. Weet niet of je dit wist!
@Rozecoupeschaar (dacht dat ik op je berichtje reageerde) dus even tag erin ge edit
Ja echt cringe fest
Zouden we haar dan niet iets leukers gunnen dan paaal 🫣 zeker na die blamage met Thomas
Ik zag net ook een TikTok voorbij komen van Josephine waarin ze verteld dat ze een podcast gaat beginnen samen met Yvonne…… De eerste gast is ook Paul
Ik ben benieuwd naar de aflevering van morgen!
Ik las dat Paul in Parijs gespot zou zijn met Eline
Haha love it dat ze in deze reünie een aantal keer het geroddel onderling gewoon uitzenden