Voor diegenen die nu iets nieuws zoeken: op videoland staat nu de golden bachelor, over een 72 jarige Amerikaanse man. Dacht ah dat is vast cute, maar bij de allereerste ontmoetingen tong ie al met twee dames whaha. Gretig die oudjes.
Ik zag het voorbij komen maar toen dacht ik; nahhh toch maar niet. Maar door jou ga ik nu kijken
Ik ben hieraan begonnen, maar die man zoent echt iedereen
Klinkt als boer Geert vibes!
Hahah ja echt grappig is het, ik ben nu bij de laatste aflevering! Maar wat me opviel is dat ze echt vrij weinig laten zien en door die weken heen vliegen. Gaan veel mensen uit elke week en echt in aflevering 6 was het al van: we gaan op homestay met de laatste 3!
Ik moet wel zeggen dat ik al die meiden op Tiktok wel ontzettend cringe vindt. En de ‘ludieke/sarcastische’ reacties die ze onder elkaars tiktoks plaatsen of welke ze low key zelf even droppen in de tiktoks nog erger. Er zijn er ook gewoon een aantal die echt op geen enkele manier relevant waren in dat programma (Claudia, Shalini, Eline, Veerte) maar dit vreselijk uit melken. En dan ook opeens helemaal besties worden met de meiden uit vorige seizoenen
Ik vond de tiktok van viccle wel super treffend: TikTok - Make Your Day
Huh Eline heeft gisteren ook een TikTok geupload dat ze vóór Parijs al in een soort sleur waren gekomen, dat er weinig pit in zat en dat ze eigenlijk alleen maar thuis op de bank zaten filmpje kijken. Parijs voelde ook niet spetterend en toen was eigenlijk al besloten dat het niks werd?!
Maar bij de reünie deden ze inderdaad alsof het allemaal nog helemaal leuk was en dat ze elkaar aan het leren kennen waren etc. Waarschijnlijk wilden ze daar niet toegeven voor al die andere meiden en Josephine dat het ook niet was gelukt?
Zo fake allemaal
Knap wel om zo snel al in een sleur te raken
Nou dat valt toch wel mee? Als je onherkenbaar moet blijven en alles in het geheim moet doen snap ik wel dat je al snel terugvalt op “thuis op de bank een filmpje kijken”. Zeker als je eigenlijk net niet bij elkaar past.
Oh dat snap ik goed! Is ook geen commentaar op het samen een filmpje kijken, dat kan juist enorm knus en fijn zijn. Maar als je al zo snel op elkaar uitgekeken bent, ben je elkaars type gewoon niet. Dan is er niet echt sprake van een sleur, dat is wel de lading die Eline eraan geeft.
Ze waren tijdens de show toch ook best awkward, vooral met die kus.
Gister afl 1 gezien ook van Golden Bachelor.
HOLY TERING! Die laat er idd geen gras over groeien.
En wat zien al die wijffies er goed uit. Hurrrrrrlak!
Jaaa wat een lieve man zeg
Ooo die ene dame die gewoon de bruiloft van haar eigen dochter mist
Haha wat een types die vrouwen, totaal niet hoe ik dit programma voor me zag.
Ik hoop dat de Nederlandse versie wat minder hysterisch wordt.
Hysterischer dan dit kan in ieder geval niet.
Zijn jullie nog verder gegaan met de golden bachelor? Ik ben nu bijna klaar met aflevering 1. Heerlijk dit
Niet meer… vond het te gepolijst