The Bachelorette / Prince Charming

Dacht dat het lippenstift was. Zat ook al te kijken ahaha

1 like

Fascinerend hoe die mannen ervan overtuigd zijn dat er een klik is puur en alleen omdat het gesprek niet stil viel en er oogcontact was. En een bachelorette het volgende moment aangeeft dat het gesprek ongemakkelijk en stroef verliep. Iets met 2 verschillende planeten. :sweat_smile:

8 likes

Die Furkan komt me zo bekend voor. Van een ander reality programma denk ik, ik kan er alleen niks van vinden op Google. Iemand een idee?

2 likes

Hij dat ook in dames in de dop. Bij de lunchdate challenge.

4 likes

Aaaah dat is het! Thanks, kon het maar niet plaatsen.

3 likes

Aaaah dankje!

Hoe beate kijkt bij dat gesprek als die kunstenaar zegt dat hij ontslag heeft genomen bij zijn kantoorbaan en geen veel geld wil verdienen en kunstenaar is geworden. Duidelijk waar zij wel warm van wordt :rofl:

9 likes

Haha hier heb ik ooit ook een match mee gehad maar niks van gekomen. Staat bekend onder de meeste meiden ook

1 like

Ik snap echt niet wat Beate in Vince ziet? Vind het ook zo’n ander type dan zij.

12 likes

Ik vind dichten zo awkward :weary:

10 likes

Waarsch de moneyss, ze gaf eerder ook aan dat ze wil dat de man verdient
Maar what is up met Daichin, hij doet helemaal belangrijk bij haar terwijl hij eerst geïnteresseerd was in Kashin :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik krijg echt de rillingen van die vent. Dood eng. Volgensmij heeft hij ook ooit eens meegedaan aan een Belgische bachelorrette, en toen kwam hij ook best ver. De bachelorrette was een Belgische tennister dacht ik.

2 likes

En die spijkerbroek omg :joy:

7 likes

Kashin met haar bh-topje (?) op een kameel in de woestijn, met een tegen de zon verpakte bedouin naast zich. Leek wel alsof ze in elk shot roder werd. :scream:

1 like

waar hebben ze al deze clowns van mannen gevonden joh

zit toch niets tussen

8 likes

De enige die ik nog enigzins sympathiek vind is de relatietherapeut, die geeft geen ‘ik doe mee voor de fame’-vibes af.

ja enigszins, ik vind hem alleen heel ongemakkelijk om naar te kijken.

2 likes

Ik skip echt alles van die derde meid, interesseert me gewoon echt helemaal niks.

5 likes

Ik snap de toegevoegde waarde van een derde (onbekende) Bachelorette ook niet

6 likes

Klopt, en iets irriteert me ook aan haar haha. Zag de exit van Levin trouwens ook niet aankomen!

2 likes