Vond haar best leuk, tot die opmerking over hoe Qhet een afknapper is wanneer iemand geen alcohol drinkt ![]()
Dat stukje bij Beate? Volgens mij waren zij en Diva toen juist heel sarcastisch erover (of ik heb dat verkeerd opgepikt haha)
Ja dat was een grapje volgens mij, want daarna gaf ze Furkan juist een roos vanwege dezelfde waarden die ze hadden.
Dit stukje is ook gepost op de insta van Videoland en iedereen in de comments denkt ook dat ze het serieus meenden. Blijkbaar is sarcasme voor veel mensen moeilijk te herkennen ![]()
Ze moesten alleen lachen omdat beate zo onwetend was en er automatisch vanuit ging dat hij alcohol dronk dus dat voelde voor haar misschien ongemakkelijk. Want ja in die programma’s is er altijd een cocktailparty, elke keer wijn bij het eten etc. Vond er niks sarcastisch aan. Al denk ik ook dat dit misschien al in scene was gezet. Ik zou er zelf ook om hebben gelachen.
Ik vind Beate zoooo mooi. Haar gezicht, haar hele voorkomen, zo zacht en sterk. Zelfs die lelijke outfits van haar soms (die ‘huidskleurige’ mesh steeds?) doen niks af aan haar vibe.
En Kashim inderdaad minder leuk om naar te kijken. Vind haar zo pleasend en accommodating naar de mannen dat het vermoeiend voelt.
Haha meestal herken ik het wel ja.
Beate in die lila jurk ![]()
![]()
![]()
en wat is die Jamie een zak zeg, had hij ook niet een sekstape online staan? Hoop echt dat Diva niet voor hem gaat ![]()
Ik krijg echt de kriebels van Furkan zn gedrag
brrr
Denk dat hij heel jaloers is.
Vond de zoen tussen Beate en Moreno ongemakkelijk om te zien. ![]()
Ik krijg echt de kriebels van Jamie zoooo vol van zichzelf en overal op de voorgrond
Wat is dat met beate en die mesh tussenstukken in haar kleding?
Die Vincent en Kasper blijven er toch alleen maar in op regie aanwijzingen? Vincent zegt hele tijd beata ook ipv beate
Kasper is gewoon het clowntje, nooit dat hij echt kans maakt toch
Echt zo lelijk. Lijken wel miss verkiezingsjurken uit het jaar 0.
Ik heb via een collega vernomen wie Beate kiest, ze kent de winnaar:
Samenvatting
Moreno, van de kus dus
Ja nouja is ook niet zo’n verrassing toch? De enige in wie ze interesse heeft vanaf dat hij erin kwam. Ze vroeg zelf ook tijdens de cocktailparty om tijd alleen met hem te hebben. Toevallig kent dus een vriend van mij moreno ook, zijn broertje gaat met hem om. Hij zei “nou ik heb hem nog nooit met een blonde meid gezien.” Ja dus?
maarja ik denk dat 9 vd 10 kandidaten alleen mee doen voor de fame natuurlijk.
Maar beate had nog een relatie van een paar maanden en dat ging in mei 2025 uit. Ik weet niet wanneer dit seizoen is opgenomen maar lijkt me best snel na elkaar allemaal.
Oo en weet je hoe het ze daarna is vergaan. Ben wel dol op spoilers bij dit soort shows… ![]()
Ik zat al te denken waar ik Mats toch van herkende. Maar die heeft dus een x aantal geleden een relatie gehad met de dochter van Michella Kox.
Dat hij hem niet met een blonde meid heeft gezien kan wel kloppen aangezien ze laatst was gespot met een hele slechte bruine pruik
met Moreno dus.
Bron: een juice kanaal ![]()
Ik vind Diva zo leuk. Authentiek, lief, grappig, slim. Vond ik ook al in het Tony seizoen.