The Bachelorette / Prince Charming

Haha lekkere bitchy vibe hing daar zeg, was vast een gezellige after, lol. Ik vind Eline overigens ook een stuk leuker dan “eigenlijk ben je dan gewoon tweede keus”- Josephine. Ben benieuwd of er dit jaar wel iemand het langer uit gaat houden dan 6 maanden.

10 likes

Maaar zijn Josephine en paaal nog samen? Kan het morgen pas kijken

2 likes

Nee

3 likes

Wauwww ik vind Yvonne zoooo nep en achterbaks, Vooral als je al die stukjes ziet waarin ze aan het roddelen is. En Eline is eigenlijk veel te lief (wat je niet zou verwachten)! Vraag me wel af waarom Yvonne vond dat Eline Paul niet had kunnen bieden in een relatie wat hij zou willen…

10 likes

Ik vond dit echt zooo kinderachtig van Josephine. Zo’n houding van: “ik hoef hem niet meer maar jij mag hem ook niet hebben”
:roll_eyes:

17 likes

Bij Prince Charming heeft de tweede keus ook goed uitgepakt, die zijn inmiddels zelfs getrouwd haha

8 likes

Ach iedereen is toch bijna altijd 2e, 3e, 4e keus in het leven. Tenzij je voor altijd bij je eerste liefde blijft :stuck_out_tongue_closed_eyes:

9 likes

Ja dit was echt extreem onsympathiek. Ik denk dat zij zich echt de tering schrikt als ze dit terug ziet en hoort dat het geluid van haar microfoon is gebruikt.

7 likes

Sorry maar hoe naïef ben je dan als je daar van schrikt? Je weet toch dat je een microfoontje om hebt én dat je aan ordinaire reality tv meedoet

1 like

Ewww wat hebben Yvonne en Josephine zich van hun lelijkste kant laten zien. Vind oelinda ook echt een meangirl samen met Yvonne.

Vond het tussen rien en Femke een beetje vaag, alsof ze elkaar wel leuk vinden maar het niet verder is gekomen dan hartjes sturen op whatsapp ofzo

14 likes

Zou me ook niet verbazen als die inmiddels al uit elkaar zijn hoor. Doet me denken aan een vakantieliefde

2 likes

Ja echt knap van Eline dat ze er gewoon boven weet te staan en zo rustig reageert de hele tijd

24 likes

Blij dat ik niet meer wekelijks die ongelooflijk kakkerige R hoef te horen van Josephine.

9 likes

Josephine en Paul hadden duidelijk ook nog niet alles uitgesproken. Was ook best wel gek hoe ze tegen elkaar deden daar op die bank. En ze leek me al een beetje een mean girl en die tweede keus opmerking vond ik daar precies bij passen

4 likes

Lees net op de roddelkanalen dat Eline en Paul ook alweer uit elkaar zijn :joy:

2 likes

Eline heeft er nu zelf ook een tiktok over gemaakt :laughing:

3 likes

Hoe ze ook binnen kwam wandelen hahahha
Vond haar echt niet leuk overkomen.

Snap het wel dat Paul zich gekwetst voelde. Nu kwam het eigenlijk over alsof ze er alleen maar in zat voor bekendheid (waarschijnlijk wel) terwijl het voor hem toch wel veel serieuzer was.

5 likes

Hoe cringe is dit trouwens:

https://www.tiktok.com/@milanlemmen/video/7371747237816323361

5 likes

:joy:
En dees: TikTok - Make Your Day

4 likes

Je kan deze meid zonder tiktok niet laten hangen hè?
Heb je een linkje?

1 like