Lees net op insta dat Maud die mee deed aan de laatste bachelor, ongeneeslijke kanker heeft en eind november euthanasie laat doen. Echt onvoorstelbaar, zo jong nog en zo dapper:
Off topic maar wat knap en verhelderend dat ze al afscheid heeft genomen van vrienden en daar geen contact meer mee heeft. Eerst snapte ik het niet maar later in het stuk is het super duidelijk.
The golden bachelor afl 1 en 2 staat op videoland
Schakel net in
Er komen 17 vrouwen
Er zit niet erg veel afwisseling in, meer dan de helft is geblondeerd en gebotoxt
Ja dat masker is niet eens nodig bij die Lucienne, die bachelor herkent haar niet eens lol
Heh ik had Chantal hier echt niet bij verwacht. Ik erger me aan die eeuwige zwarte kohlpotlood rond haar ogen. Zo gedateerd, hard en smoezelig
Haha hoe die Yvonne op Gerard reageert tijdens die cocktailparty vind ik echt hilarisch, alsof hij haar al gekozen heeft.
En die ene met die idiote hoedjes (Gabrielle) op d’r hoofd gooit echt meteen d’r eigen glazen in door haar houding hahaha.
Moet wel zeggen dat ik dit programma altijd al cringe vind, maar met boomers… pfoe! Vind het trouwens ook niet echt een bijzondere man tbh? Beetje standaard rijke witte oudere man.
Ben nu bij aflevering 2, en dat is al (tot nu toe) gelukkig een heel stuk minder cringe dan die rode loper ongemakkelijkheid. Ik vind die vrouwen in hun eigen kleding ook zoveel mooier dan in die harnassen van pailetten gala jurken.
En als ik ze zo zie denk ik: wat leuk om ouder te worden! Allemaal (oke, de meesten) leuke lieve warme vrouwen!!
Aahhw ik hoop dat die man volgende keer zegt ‘dames, iedereen gewoon 1 kus op de wang’, het was echt een aaneenschakeling van akward onderhandelingsmomenten over het aantal kussen
Pff ik kwam hier om dat te zeggen… De laatste aflevering (3) ook weer. Uitgekozen voor een date: “Oh mag ik je een kus geven”
Afl. 3
En die Mariëtte vond zichzelf echt zo geweldig, en toen moest ze eruit haha die had ze niet verwacht geloof ik: “Hij weet niet wat ie mist”
Gossie met die naaldhakken door het grind moeten
Dit is de eerste keer dat ik The Bachelor kijk, maar is het altijd zo saai of ligt het aan dit seizoen? Misschien scheelt het dat het leuke vrouwen zijn en er daardoor (tot nu toe) geen ruzies zijn. Maar ik vind die Gerard ook zooo saai
Ik kijk ook voor de vrouwen. Leukste momenten vind ik als ze samen zijn zonder Gerard
Dit is voor het eerst een NL variant met een oude man dus dat kun je niet echt vergelijken met eerdere Nederlandse seizoenen. Die waren met jonge mensen en vond ik nou ook niet altijd heel spectaculair maar dit is wel echt bejaarden tv ja
Ik vind het zo gek dat ze die vrouwen terug lieten kijken op hun bruiloft/trouwjurken. Dat kan toch echt heel erg pijnlijk zijn?
Ik snap echt niet wat die vrouwen allemaal in Gerard zien. Vind hem echt heel saai en oninteressant
Ik denk dat je ook wel andere dingen leuk en interessant gaat vinden op die leeftijd. Ik had het gekker gevonden als mensen hier zouden zeggen: wat een leuke man, geweldig, ik zou het wel weten
Ja tuurlijk, maar toch vind ik de vrouwen die meedoen en ook dezelfde leeftijd zijn een stuk leuker
Oh ja ik vind dat op een enkeling na ook geen leuke of interessante types
Gênant dat ie zo doorgaat over zoenen enzo