Jaa ik kwam er ook maar niet op, maar vgm heeft hij ook meegedaan aan fboy island ( als überhaupt mensen die keken haha)
Vond haar in echte meisjes juist enorm tegenvallen en diep in het kontje zitten van Michella. Sindsdien ben ik echt afgeknapt op diva en zie vind ik het juist allemaal maar wat hypocriet en ingezette authentiekheid.
Klopt! Daar zat ie ook in, waardoor ik stiekem wel mijn twijfels heb of ie niet gewoon meedoet voor de ‘fame’?
Ik vind Diva wel een lieve meid, maar ze komt nog zo kinds over (en nee dan bedoel ik niet haar stem, die staat daar los van) maar soms heb ik het idee dat ik naar een meisje van 14 zit te kijken die giebelt om alles wat een jongen zegt.
Saaie aflevering van vandaag. Die date tussen bas en beate was wel geslaagd maar die date van diva, de hele tijd zo voor de grap elkaar afzeiken echt totaal geen klik die 2. En volgens mij heeft enrico echt 0,0 interesse in kashim, hij lult maar een beetje met dr mee
en furkan komt wanhopig en pushering over.
Die Kashin komt zo leeg en nep over. Hele tijd alleen maar ooooh eeeeecht, oooh my gooood, wat lieeeeef
Die “date” van Kasin en Enrico?! Wat was dat?
Ja van alles wat je daar kan doen kom je met dit
. Hoe was de date? “Ik heb foto’s van haar gemaakt.”
Jaa zo’n rare date, zou het programma dat bedacht hebben? Die andere dates waren veel leuker. Zou toch liever op een jetski zitten dan foto’s van me laten maken
.
Vind het wel een leuk seizoen hoor met 3 bachelorettes
Dit vroeg ik mij ook af, ik denk wel dat zij daar zelf ook zeggenschap in hebben. Maar dat de productie een aantal ideeen voorlegt zoiets? En buiten die dates om is er in de villa weinig te doen dus ze hebben alle tijd om foto’s te maken op dezelfde soort uitziende plekken. Ik vond het enrico wel sieren dat hij zei van, eh ik maak wel foto’s van jou. Ik zou me ook ongemakkelijk voelen. Alles is beter dan dat, van mijn part ga je samen iets boetseren of mozaieken. Als kashim met dat idee zelf kwam vind ik dr een beetje sneu.
Ik had het idee dat de date eigenlijk een parkwandeling was en dat ze daar maar voor de fun (?) het maken van foto’s erbij deden. Dat het idee vooral was dat ze elkaar even konden spreken. Maar wel vrij suf alsnog.
Jaa eens! Echt een poepie wel hoor dat hij dat dan alsnog doet.
Wat is die vince een vreselijk ventje. Hoe kom je erop om zo’n uitspraak te doen, wat een sneuneus.
Ik was wel onder de indruk van hoe Beate het aanpakte. Super rustig, eerst zijn kant van het verhaal horen en ook heel duidelijk haar grenzen aangeven en daar bij blijven. Dit zou misschien normaal moet zijn, maar ze deed het echt heel netjes vond ik.
Ik vind het ook zo stom dat hij dan zoiets zegt. Ik vraag me af of hij dat misschien expres zei zodat hij juist weggestuurd zou worden? Geen idee of er een soort clausule in het contract staat over zelf de show verlaten met een boete ofzo?
ik krijg bij hem het gevoel dat hij gewoon er in gezet is door de productie en een beetje drama moest veroorzaken. Bedoel er is toch geen logische verklaring dat Beate hem er zo lang in zou laten zitten??
Bram ging zelf weg en Beate is ook ooit zelf weggegaan. Volgens mij mag dit gewoon, Bram is iig geen rijke vent dus lijkt me niet dat hij die boete gaat betalen ![]()
Ah oke, ik vroeg het me af. Want waarom zou je anders zulke rare uitspraken doen? Goed, we weten natuurlijk niet hoe die mannen zijn onder elkaar als de camera’s niet draaien.
Onzekerheid.
Ik vond dat hij ook heel onzeker overkwam in de 1 op 1 met Beate. Het gesprek ging helemaal niet vloeiend / natuurlijk. En als je dan in een groep komt waarvan veel met een vlotte babbel, is het voor sommige (onzekere) mannen ook lastig te zeggen “date was helemaal niets” of we hadden totaal geen klik. Tenminste, dat denk ik.
Vond het eigenlijk een rare man. Ene moment zei hij dat hij een mooi huis had gebouwd, ander moment “ja, thuis is waar jij bent” ofzoiets. Dus hij lulde maar wat.
Volgens mij is hij gewoon een weirdo hahaha schijnt dat hij in de bachelorette België ook mee heeft gedaan (?) en waarschijnlijk gewoon door de productie gevraagd
Ja is gewoon een onzeker ventje en wil zichzelf veel te graag bewijzen. Hele tijd dat gelul dat hij een zakenman is, een mooi huis met zwembad heeft bladibla. Ik denk dat hij gewoon stoer wilde lullen tegen de anderen en niet had verwacht dat bas het aan beate zou vertellen. Bovendien als hij dat niet gezegd heeft lijkt het me dat je anders reageert en jezelf meer verdedigd. Allemaal grootpraat. Maar het staat niet op camera dus het is zijn woord tegen die van bas. Alsof iemand vincent geloofd. Dat pocherige gedrag vind toch geen enkele vrouw aantrekkelijk ![]()