The Bachelorette / Prince Charming

Ja het leek meer alsof hij haar echt wou ‘kopen’ met ‘ik heb dit en dit’.

3 likes

Sowieso heb ik het gevoel dat Kashin soms de budget dates krijgt, deze keer weer met dat pottenbakken ofzo. Zaten ze zo tussen het gras te boetseren. Maar misschien doet ze dat liever dan paragliden

2 likes

Precies. Hij schrok niet eens van het verhaal toen Beate er naar vroeg, maar had al gelijk zijn woordje klaar. Voor mij wel duidelijk dat hij dit dus echt zo tegen Bas heeft gezegd.

2 likes

Hahaha ja ook dat hij Beate niet zou willen terugzoenen omdat hij een “businessman” is. Bedoelde hij “gentlemen” ofzo :joy:?! Werd echt paar keer gezegd hahah

5 likes

Ja dat vond ik ook zo knullig :joy:. Wat heeft een businessman te maken met iemand niet zoenen. Wat een ei. Idd hij moet haast wel gentleman bedoelen.

3 likes

Ik vond de laatste aflevering zo saaai? Waarom vallen er steeds ook maar zo weinig mannen af lol :smiling_face_with_tear:

5 likes

Ja het wordt zo echt langdradig.

3 likes

Ik heb het idee dat ze in het verleden veel meer deden? Ze zien elkaar nu echt weinig. En de gesprekken zijn ook slaapverwekkend.

Mats was wel eerlijk over Diva. Dat gegiechel en verlegen gedoe kan je toch niks mee.

5 likes

Ja ik irriteer me elke aflevering ook meer aan Diva. Dat gegiechel en wegkijken steeds. Ik snap dat je even verlegen bent soms maar zo is toch geen gesprek te voeren, snap Mats wel ja :sweat_smile:

Vind Beate van de drie dames het leukst, die komt mij het meest normaal over.

4 likes

Vraag me sowieso af of je wel een heel serieus gesprek kan voeren met haar. Ik kijk Nederlandse series etc met ondertiteling omdat ik bijna niets versta en dan staat er steeds ‘Diva giechelt’ Pff, ik snap Mats wel, maar waarom gaat ie dan niet lekker naar huis?

2 likes

pfff ik krijg echt zo de kriebels van furkan!!! die zit daar 100% voor zichzelf

11 likes

Sowieso!! Hij woont bij mij in de stad en ben hem al vaker tegengekomen, vriendinnen van mij ook. Hij loopt de hele tijd op en neer langs volle terrassen en daardoor hebben we het idee dat hij gezien wil worden hahaha

7 likes

Ja, overduidelijk dat hij iets voor zichzelf moet overwinnen omdat hij vroeger altijd zo onzeker is geweest

5 likes

Hahaha ik vind Beate echt heeeeerlijk. Beate: ja ik val gewoon niet op losers, snap je.’ En daarna zegt ze dat als een man zegt geen tijd te hebben voor haar maar wel met vrienden gaat zuipen ze bij haar aan het verkeerde adres zijn.

Echt geef me wat van deze energie. Vind haar echt een queen.

17 likes

Ieuw. Hij had honderden reacties verwacht. Alles voor de fame.

5 likes

Vind hem ook een vies mannetje maar volgens mij zei hij dat omdat de deelnemers hiervoor werden ‘gewaarschuwd’ tijdens mediatraining. En voor hem viel dat toch ff vies tegen whahaha

2 likes

Huh ik hoor hem wel wat anders zeggen? Hij zegt dat hij inderdaad had verwacht dat hij 100den vrouwen in zijn dm had verwacht en dan zegt hij niet persee om mij, maar omdat ze mediatraining hadden gehad en dat daar tegen hem hebben gezegd. Verder geen mening over deze man.

4 likes

Ik vind hem ook niks, maar wel eerlijk en ook wel grappig dat hij toegeeft dat het er maar 3 zijn.

5 likes

Ja dat snap ik ook wel. :wink: Maar hij geloofde het dus wel en was het misschien ook de motivatie om daarom mee te doen.

Ding is dat voorheen de deelnemers flink wat volgers ook kregen, maar ook dat valt tegenwoordig mee.

Ja de nieuwigheid is er nu wel af. Ik vraag me af of de meeste deelnemers zijn benaderd door de productie of dat ze zich zelf hebben aangemeld.

Was bas niet degene die zelf een briefje aan diva gaf met de vraag of ze op date wilde? Alsof hij zelf de bachelor was :face_with_raised_eyebrow:

2 likes