Ja maar een echte man die helemaal ingetuned is in zijn mannelijke energie gedraagt zich als een leider, dus hij vraagt haar natuurlijk ipv te gaan zitten wachten!!!
🥹
Ja maar een echte man die helemaal ingetuned is in zijn mannelijke energie gedraagt zich als een leider, dus hij vraagt haar natuurlijk ipv te gaan zitten wachten!!!
🥹
Mijn gaydar gaat wel een beetje af bij Emile
Nou weer geen eliminatie, het wordt wel langdradig zo. Zucht…
Furkan is echt zo ongemakkelijk. Telkens als hij Beate apart neemt komt hij zo wanhopig over en hij zegt ook steeds hetzelfde.
Ja echt, ook dat ie haar steeds een kus probeert te geven ![]()
Zo saai. Zelfs met drie bachelorettes…
Heb ook nog steeds het gevoel dat Enrico totaal niet geinteresseerd is. Hij neemt geen enkel initiatief. Was een beetje verbaasd toen kashin zei dat ze hem mistte.
Dat vind ik wel meevallen. Wat heb je van deze show nodig om het ‘niet saai’ te krijgen?
Meer groepsdynamiek, meer ‘echte’ content. Alles is zo gemaakt en zo scripted, ik vind het echt niet leuk om naar te kijken
Ik vind het ook saai en ik denk dat het komt omdat de bachelorettes te normaal zijn. Het zijn leuke vrouwen die gewoon normaal/stabiel/volwassen reageren. Te saai voor reality.
Wie eindigt met wie? Ik denk Beate met Moreno, Diva met Jim (hoop niet met Jamie) en Kashin met Joël.
Ja in Beate en Kashin kan ik me wel vinden, Diva en Jim zie ik totaal geen chemie dus dat zie ik niet gebeuren. Weet niet wel met Diva, ze heeft wel meer spanning met Mats en Jamie maar of het meer is dan dat daar twijfel ik aan.
Ik denk dat ze misschien voor ‘veilig’ gaat omdat die Jamie en Mats wat meer een bad boy uitstraling hebben en ze aangaf in het verleden alleen maar toxic relaties te hebben gehad. En die Jim is volgens mij wel een goeie vent, dus hoop dan dat ze daar voor gaat (of voor niemand).
Wat Emile en Casper daar nog doen is me een raadsel want die krijgen echt nul aandacht van de dames haha
Precies dit.
Furkan is zo’n engerd.
Ja en hij heeft zo’n zelfmedelijden jemig. Blij dat hij weg is. En jamie vind ik ook vreselijk. De moeder van diva was duidelijk ook niet onder de indruk haha. Ik zat nog te denken, 4 jaar is natuurlijk geen groot leeftijdsverschil. Maar toch vind ik dat met 23 en 27 al wel behoorlijk wat. Met 23 jaar ben je echt nog een jochie.
Dit vond ik ook een toneelstukje. Vooral heel creepy hoe zijn houding veranderde toen hij geen roos kreeg en je echt zag dat hij zijn best moest doen om vriendelijk te blijven. Beate dodged a bullet there.
Hij heeft echt issues
Moest eigenlijk wel lachen. “Ik heb het naar mezelf bewezen” ofzoiets. Geen idee meer wat hij er van maakte maar jemig. Vond hem bij de ouders ook heel nep met zijn perfecte antwoorden.
Vond de aflevering verder wel tegenvallen. Ik snap wel waarom er een derde Bachelorette bij is gekomen. Als je alleen Beate en Diva had dan was het nog saaier, want er komt weinig zinnigs uit Diva. Vind Beate wel echt leuker hier dan in The Bachelor.
Die twee vriendinnen van Kashin zijn volgens mij influencers. Die Florence had een podcast waarin Gaby Blaaser ook een keer in zat. Wel toevallig.
Huh maar snappen jullie de keuze om Selvin weg te stemmen? Ik dacht dat Casper wel eindelijk zou gaan, of Enrico zelfs