The Bachelorette / Prince Charming

Dat haarrrrr, brrr. Zo onaantrekkelijk. Hoeveel potten gel zullen hier inzitten

3 likes

Dat lijkt mij ook idd. Alles wat je met anderen bespreekt voordat de laatste aflevering is uitgezonden zijn spoilers natuurlijk. En ik denk dat het wel een hele indrukwekkende ervaring is, dus dat er genoeg over te bespreken is.

Valt me nu pas op dat Jethro ook vrij lang is. Ik had het wel geweten…

7 likes

Misschien ook te ver weg voor hem vanuit Limburg.

14 likes

Oefff Jethro voor hem zou ik zelfs die opgerolde pijpjes accepteren

16 likes

Boy en Jethro beginnen en eindigen de groep met hetzelfde handje, maar dan wel precies op de juiste manier. Ik weet ook niet waarom ik dit zie. :grimacing:

1 like

Ja dat zachte ei is typisch iets voor Limburgers volgens Niek :tipping_hand_woman:

1 like

Lars Veldwijk is mijn neef en ik ben altijd heel beledigt als er commentaar op hem is, maar eigenlijk snap ik het ook wel :joy:

En ik heb hem voor het laatst 15 jaar geleden gezien ofzo

30 likes

Zaten ze allemaal wel achter haar aan of is het een makkelijke weg naar bekendheid? Daar heb ik zo m’n twijfels wel over haha

10 likes

Ja same, volgens mij wilde het grootste deel van die jongens gewoon op tv komen

2 likes

Ik ben een beetje verliefd op Jethro hoor, wil niet dat Gaby met hem eindigt!!!

4 likes

Ik vind het eigenlijk leuker als een man zo uitziet dan een fitboy met een sixpack.

19 likes

Zo, ik zat een beetje op de Insta’s van de mannen te kijken maar die Jada Borsato doet echt een goede poging om Quinty Trustfull en Annemarie Keizer op te volgen zeg.

5 likes

Ja ik vind hem ook echt buiten de boot vallen. En zowel Niek als Boy hebben al gezegd dat ze niet goed begrijpen wat Gaby in hem ziet. Vond de vraag van Niek ook flauw “was het lust of liefde?” Wat verwacht je voor antwoord? Jaa het was lust ik was gewoon teringgeil! Of ja het was pure liefde… Nou ehhh zoals hij al zei het was gewoon in het moment.

4 likes

Ik kan echt niet wachten om onze zogenaamd spirituele en altijd veel te intens starende Djordy te zien communiceren met die nuchtere ouders van Gaby.

En wat heeft ze nou toch met Joey?! Hij komt zo humorloos en saai over. En ik tune altijd een beetje uit als hij begint te praten. Zo eentonig en half onverstaanbaar en er komt nooit een hele zin uit, lijkt het, altijd bijzinnen en dan ratelt ie zo maar een beetje door.

Hij zei in de afgelopen aflevering ook iets als ‘Ik denk dat het wel zo is dat ik wel denk dat ik dat dacht.’

17 likes

Ik las dat Sylvana Simons de tante van Djordy is maar vervolgens staat er dat Djordys vader de neef is van Sylvana. Hoe is dan Sylvana de tante van Djordy? Huh

Als die vader haar neef is als in zij is zijn tante ipv zij is zijn nicht, dan is Sylvana Jordy z’n oudtante.
In hechte families noemen ze oudtantes vaak ook gewoon tantes.

Als Sylvana z’n vaders nicht is is ze zijn achternicht en is het raar om tante te zeggen.

2 likes

afbeelding

34 likes

Ja dat noem je toch gewoon een achternicht? En zijn familie lijkt me niet hecht. Hij heeft ook geen contact meer met zijn vader.

Lijkt me dan gewoon een feit dat het niet zijn tante is.

“Controversieel”. Flikker op superguide. Je kan haar ook gewoon politica noemen.

8 likes