haha ik bedoelde dat de vader in de preview zegt: hehe, eindelijk iemand uit Amsterdam (na Enschede, Brabant en Limburg).
Nee Regilio en Sylvana zijn dan dus volle neef en nicht. Dus dan slaat het inderdaad nergens op dat Jordy haar z’n tante noemt, ze is z’n achternicht.
Huh nee toch? Sylvana is de tante van Jordy zijn vader, dus de oudtante van Jordy, dus gewoon zijn tante.
Ik vrees dus echt dat hij die ouders weet in te palmen. Dat hij graag zo’n sterke vrouw als Gaby aan z’n zijde heeft…en dat ze zoveel raakvlakken hebben en hij haar bewonderd bladiebla. Lijkt me trouwens zo kut zo snel de ouders ontmoeten. Mijn nachtmerrie.
Oh ja, duh, Regilio is de zoon van dr zus staat er natuurlijk.
Hadden jullie gezien dat Boy meteen verder ging met zijn toetje opeten nadat ie de roos kreeg?
Hahaha my type of man
hahahahhahahaha die lach ook.
yo top. ik moet doooorrrr
OMG ik dacht ff dat je mijn lach hoorde, moest zelf megahard lachen tijdens het filmen hiervan. Maar het is een GIF.
Ja maar hij droeg twee verschillende schoenen toen hij afscheid nam van die andere guys, dus het leek alsof hij zo naar die date ging!
Wat ik dus ook nog irritant vind: in afl 1 (ik heb net alles teruggekeken) pakt Gaby thuis haar koffer in, maar als ze de koffer uit de auto pakt daaro is dat een andere koffer. HOEZO is dit ook al nep? Naast Gaby’s lach, Niek zijn lippen en Djordy zijn intenties. Straks is Kasper ook nog degene die voor de fame gaat
Ik zag ergens (insta denk ik) dat zij echt 5 koffers mee had dus dit was dan net een van de andere waarschijnlijk. Ook wel lomp om daar op beeld met 5 koffers aan te komen😂
Haha ooooh ok, dat valt me weer mee! Je moet natuurlijk ergens al die glitterjurken in opbergen.
Of Jethro die voor de fame gaat.
Als ik zijn stories zie dan heb ik wel het idee dat hij er hard op gaat ja…
Hoe verder we in dit seizoen komen, is jullie mening over Gaby nu anders dan voor het programma, of als je toen nog geen mening had, anders dan aan het begin van het programma?
Voor dit programma kende ik haar eigenlijk niet, alleen van Insta. Toen vond ik haar matig irritant. Aan het begin van het programma vond ik haar eigenlijk best wel leuk, veeeel leuker dan op insta. Maar nu we zeg maar diep in het seizoen zitten, vind ik haar weer heel stom haha echt een verwend mens en ze lijkt gewoon geen persoonlijkheid te hebben (of dat laten ze totaal niet zien).
Ik vond haar stom, toen na aflevering 1 wel leuker maar hoe verder ik keek hoe meer ik het idee kreeg dat ze gewoon een rol speelt.
Ik vond haar in Spangas heel leuk, maar daarna kende ik haar alleen van insta en vond ik haar een leeghoofd zonder kleding. Nu is ze iets minder leeghoofd, maar met lelleke kleding en verschrikkelijke make-up dusja.