Hij komt uit Amsterdam dus dat zou wel goed gaan.
Maar hier staat dus niet of Regilio en Sylvana neef en nicht zijn of neef en tante. Als ze zijn tante is, is ze Jordy z’n oudtante. In veel families worden hechte banden gewoon genoemd bij de meer nabije versie.
De tweelingzus van mn oma waar ik bijna net zo close mee ben opgegroeid heb ik ook m’n hele jeugd oma genoemd. Haar zoon was ook mijn oom, ook al was het officieel dan dus een oudoom. Zijn zoon (niet Lars ) is mijn achterneef, maar we noemen elkaar ook neef en nicht.
Als het veel verder gaat dan dat snap ik dat je het niet meer zo moet noemen, maar dit snap ik wel.
Maar als Regilio en Sylvana dus neef en nicht zijn, zou ik het logisch vinden als Jordy haar (achter)nicht noemt, niet tante.
In de tv-show danst ze samen met met haar 47-jarige neef Regilio: de zoon van haar oudste zus van 68. Die samenwerking bevalt haar goed. ,We hebben het fantastisch samen’’.
Het is dan dus zijn oudtante? Dat ik me hierin verdiep ook haha
Haha nou ja op dezelfde plek geboren zijn is niet altijd een recept voor succes. Mijn ouders komen ook uit Amsterdam maar ik betwijfel of ze het met hem zouden kunnen vinden.
Echt weer zo typisch Djordy dit, lekker boeiendddd. Al was Sylvana z’n moeder. Alles voor de fame he
haha ik bedoelde dat de vader in de preview zegt: hehe, eindelijk iemand uit Amsterdam (na Enschede, Brabant en Limburg).
Nee Regilio en Sylvana zijn dan dus volle neef en nicht. Dus dan slaat het inderdaad nergens op dat Jordy haar z’n tante noemt, ze is z’n achternicht.
Huh nee toch? Sylvana is de tante van Jordy zijn vader, dus de oudtante van Jordy, dus gewoon zijn tante.
Ik vrees dus echt dat hij die ouders weet in te palmen. Dat hij graag zo’n sterke vrouw als Gaby aan z’n zijde heeft…en dat ze zoveel raakvlakken hebben en hij haar bewonderd bladiebla. Lijkt me trouwens zo kut zo snel de ouders ontmoeten. Mijn nachtmerrie.
Oh ja, duh, Regilio is de zoon van dr zus staat er natuurlijk.
Hadden jullie gezien dat Boy meteen verder ging met zijn toetje opeten nadat ie de roos kreeg?
Hahaha my type of man
hahahahhahahaha die lach ook.
yo top. ik moet doooorrrr
OMG ik dacht ff dat je mijn lach hoorde, moest zelf megahard lachen tijdens het filmen hiervan. Maar het is een GIF.
Ja maar hij droeg twee verschillende schoenen toen hij afscheid nam van die andere guys, dus het leek alsof hij zo naar die date ging!
Wat ik dus ook nog irritant vind: in afl 1 (ik heb net alles teruggekeken) pakt Gaby thuis haar koffer in, maar als ze de koffer uit de auto pakt daaro is dat een andere koffer. HOEZO is dit ook al nep? Naast Gaby’s lach, Niek zijn lippen en Djordy zijn intenties. Straks is Kasper ook nog degene die voor de fame gaat
Ik zag ergens (insta denk ik) dat zij echt 5 koffers mee had dus dit was dan net een van de andere waarschijnlijk. Ook wel lomp om daar op beeld met 5 koffers aan te komen😂
Haha ooooh ok, dat valt me weer mee! Je moet natuurlijk ergens al die glitterjurken in opbergen.
Of Jethro die voor de fame gaat.
Als ik zijn stories zie dan heb ik wel het idee dat hij er hard op gaat ja…