The Bachelorette / Prince Charming

M’n telefoon heeft een automatische collage gemaakt hahaha ik ga stuk

37 likes

Hoe verder we in dit seizoen komen, is jullie mening over Gaby nu anders dan voor het programma, of als je toen nog geen mening had, anders dan aan het begin van het programma?

Voor dit programma kende ik haar eigenlijk niet, alleen van Insta. Toen vond ik haar matig irritant. Aan het begin van het programma vond ik haar eigenlijk best wel leuk, veeeel leuker dan op insta. Maar nu we zeg maar diep in het seizoen zitten, vind ik haar weer heel stom haha echt een verwend mens en ze lijkt gewoon geen persoonlijkheid te hebben (of dat laten ze totaal niet zien).

20 likes

Ik vond haar stom, toen na aflevering 1 wel leuker maar hoe verder ik keek hoe meer ik het idee kreeg dat ze gewoon een rol speelt.

1 like

Ik vond haar in Spangas heel leuk, maar daarna kende ik haar alleen van insta en vond ik haar een leeghoofd zonder kleding. Nu is ze iets minder leeghoofd, maar met lelleke kleding en verschrikkelijke make-up dusja.

2 likes

Dit inderdaad… ze is zo onwijs gemaakt. En ze ging de échte Gaby laten zien en de diepte in blabla nou heb nog niks anders gezien dan een giebelend grietje…

3 likes

Ik vind haar minder leuk geworden. Ze kan super belerend doen naar naar die jongens toe alsof ze echt boven hen staat: zij moeten het maar allemaal perfect aanpakken en zij mag lekker achterover zitten. En als ze het niet goed doen spreekt ze ze daar streng op aan. Ik had het idee dat dat bij De Bachelor met onbekende man altijd veeeel minder was.

5 likes

In mijn familie is echt iedereen tante. Keer tegengekomen op de markt? Tante. Nul familieband? Nog steeds tante. De dag dat ik erachter kwam dat in andere families tantes ook een daadwerkelijke nauwe bloedband hadden veranderde mijn leven.

Ik vond Gaby één kwart aflevering best meevallen tot ze in een van die eerste ging lopen jengelen dat die gast hoogtevrees had en haar daarom niet op haar gemak stelde.

3 likes

Ja ze eist vanalles maar geeft niks imo

6 likes

Weet iemand hoe laat de nieuwe aflevering er eigenlijk op staat? :crazy_face:

1 like

Heb net ook al gecheckt of die er al op stond hahah

Nu nog niet in ieder geval. Echt sad dat ik hier teleurgesteld om ben :joy:

Hij staat erop hoor

1 like

Die ouders van Gaby Hahahahahaha, haar vader is zo grappig :joy:

OMG ik ben bij Zhe Drama beland :clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3:

3 likes

Oh oven aan voor croissants en kijken maar. ZIN IN

Haaaaaaaa Omg, hoop echt dat ze die roos niet meer aan Jordy gaat geven hoor. Het feit dat hij alleen zegt “jij en ik weten hoe het zit en dat is genoeg” echt bah, dan zou ik al denken DOEIIIII. En in het voorstukje van volgende week zie je dat ze maar 2 rozen heeft, denk echt dat Jordy nu ook naar huis moet. Hoop dat ze voor Jethro gaat, vind hem zo leuk

10 likes

Wow that escalated quickly. Ik vind Gaby’s reactie wel een beetje heftig? Volgens mij heeft Jordy ook niet gezegd dat er getongd is en is er gewoon een misverstand over het woord zoenen? Volgende week ziet er ook weer heftig uit!

En die vader is ook wel intens zeg haha. Bij Joey ook: “een burn-out? Van een beetje koken??“ Lekker lomp.

35 likes

Hmm ik vind het ook een beetje overdreven inderdaad… al had ik Jordy wel eruit gestuurd als ik haar was, maar dat ook zonder deze drama haha

Viel me trouwens wel op hoe ze bij de ceremonie naar Joey keek. Heb het idee dat ze hem leuker vindt dan ze wil toegeven, omdat hij minder in haar straatje lijkt te passen dan de andere mannen. Waar hij vandaan komt, zijn werk etc. Ben benieuwd hoe ze volgende week reageert op de vraag van zijn ouders daarover.

7 likes

Wat reageert ze deze aflevering overdreven. Er is iets verkeerd opgevat door de mannen en ze denkt meteen dat iedereen liegt en niemand te vertrouwen is.

En dan wel de twee mannen naar huis sturen die helemaal niks met de drama te maken hadden :sweat_smile:

19 likes