The Bachelorette / Prince Charming

Ik vind die vader echt verschrikkelijk juist. Wat een lompe, onbehouwen, vervelende man zeg. Ook die opmerking dat iemand een burn out krijgt van een beetje kokerellen.

67 likes

Ja ik vind hem ook vreselijk. Ook al die opmerkingen dat ze ver weg wonen, lekker boeiend

3 likes

Ik vind die pa echt heerlijk, constant iedereen in de zeik aan het nemen

En man man man wat overdrijft Gaby enooooorm

1 like

Ooooh geweldig, kan niet wachten volgende week als de ouders van de gozers komen, zo leuk!!!

Vond het ook wel enorm overdreven allemaal, het gesprek waar Jethro het over heeft met Kasper en Jordy, hebben wij dat ook gezien? Nee toch? Ik kan het me niet zo goed herinneren. Maar goed, ik vond Niek in het begin een beetje lachwekkend, maar waarom vind ik hem iedere afl leuker worden :woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3::woman_facepalming:t3:. Heb me kapot gelachen om die brownies die hij ergens vandaan getoverd had, genieten!

5 likes

Even praktisch gezien, hoe zou dat gaan met familie/vrienden? Bijvoorbeeld, is de familie van Kasper uiteindelijk wel overgevlogen en hebben ze maar met elkaar gechillt? Want Z-Afrika is niet om de hoek en je gaat ook niet dagen wachten na de laatste ceremonie.

Sorry moest even mn gedachten verzetten na net een halfuur mensen over de definitie van het woord zoenen te zien vallen.

4 likes

Ben net begonnen met de aflevering,maar wat awkward dat Gaby ook zo vanaf een afstandje meekijkt.En ik zou Gaby echt eens in iets moois willen zien qua outfit,meer classy met mooie kwaliteit stoffen want ik erger me echt aan haar kleding steeds.

4 likes

Ik ben net begonnen, maar ‘hoe ga ik met een mooie dochter om’ WTF IS DAT VOOR VRAAG.

Ik wil voor mijn dertigste miljonair zijn

Wat heeft jullie dochter nou nodig

Deze mannen. Geen woorden voor.

21 likes

Oh ik had het juist een beetje te doen met Jethro haha. Zijn hele punt van zn verhaal leek me meer dat hij wilde duidelijk maken dat hij er nog wel voor wilde gaan ook al had ze gezoend met Joey en Jordy, maar toen onderbrak Gaby hem en ging het alleen over Jordy. Terwijl dat helemaal z’n insteek niet leek. Zou als ik hem was echt balen als je in je verhaal iets noemt waarvan je denkt dat het algemeen bekend is en je iets aardigs wil zeggen maar dat alleen dat van Jordy er dan uitgepikt wordt en er een hele drama ontstaat.

Ik vind Kasper echt een eng mannetje, die verkoopt zich als lollig iemand maar hij doet zo boos steeds.

56 likes

Hahaha ik ga stuk,Joey die kok is geweest “oh is dit een afzuigkap??”.

3 likes

Ik ging ff terugkijken want nu ging ik twijfelen maar eerlijk: het is ook wel een vreemde afzuigkap :joy:

1 like

niemand:
niemand:
gaby’s vader: AMSTERDAM

48 likes

Ik vond het ook wel hard dat hij over Kasper direct zei ja die past niet bij je… Hij had hem 1,5 keer gezien toen. Denk dat Gaby ook niet de meest zekere is van haarzelf omdat haar vader overal met zijn eigen mening overheen walst.

4 likes

ja vond ik ook! vond het ook knap van kasper dat hij zich zo in kon houden tijdens de ceremonie, ik was echt heel defensief geworden in zo’n geval denk ik

wat gaat er volgende week gebeuren denken jullie

Wat een onnodige draaaaaamaaaaa in deze aflevering, jeetje.

Hahahaha echt dit he :rofl::rofl::rofl:

Ik vind Kasper wel zon getriggerd mannetje, bah. Hoe ie ook kijkt, niet echt gezellig als t erop aan komt.

10 likes

Volgens mij had hij een grotere klik met de mannen dan met Gaby

5 likes

‘GOdvErDomMe Gaby WaT kAn jIJ mE RaKeN’

109 likes

Er stond sowieso voor deze aflevering al gescript dat er drama moest komen en er gejankt moest worden. Oprecht best knap dat je dat kunt maken door enkel het misverstand zoenen/kussen :joy:

5 likes