The Bachelorette / Prince Charming

Mijngod wat is die Gaby een dramaqueen, waar sloeg dit op? Ook dat ze al die gasten 1 voor 1 naar voren roept en ze toespreekt als een juf. Doe even normaal. Ik hoop dat zij volgende week eens een keertje wordt ‘aangepakt’ wanneer die jongens wat meer bekenden om zich heen hebben!

20 likes

Jethro mag met mij eindigen :raising_hand_woman:

13 likes

Grote kans wan onzin!!!

Ja dat vond ik ook raar, wat moet je op zo’n moment dan doen?

2 likes

omg Gaab dramaqueen
en Kasper is zo defensief/boos steeds

1 like

Wat een gezeik, had djordy dat nou echt zo gezegd dat t zo verkeerd opgevat is door Jethro of zegt ie nou de waarheid … weet t niet meer maar Gaby moet niet zeiken want die mannen hadden ook kunnen zeggen je bent niet oprecht want je zoent met joey dus. Daar had ze ook uit zichzelf nooit wat over gezegd als djordy t niet gezien had.

Weet je… Jethro mag gewoon lekker met mij gaan daten geheh

1 like

Zo zag ik het inderdaad ook, niet om maten te naaien. Maar misschien ben ik niet helemaal neutraal want Jethro is echt by far m’n favoriet.

8 likes

Hahaah ja dit dus!! En vooral boos worden dat niemand haar ging knuffelen toen ze moest janken. Ik durf ook niet naar mijn boze lerares toe te lopen nadat ze een kwartier heeft staat tieren tegen me

Hoe erg kan je uberhaupt iets uit z’n verband trekken😂

4 likes

Ik kom er net achter dat de Nederlandse Bachelor van een paar jaar geleden kunt terugkijken op Kijk! :heart_eyes: Heb het toen al gezien maar ga nu lekker opnieuw kijken. Ze hebben ook een seizoen van de The Bachelor Australia online staan trouwens.

2 likes

Nou wat een heisa om niks zeg. M’n schoonzusje appte helemaal dat het zo’n spannende aflevering was. Nou, nee? Er werd een hele drama gemaakt om een gekke miscommunicatie en dan gaat Gaby meteen janken en haar vorige relaties erop betrekken etc. Onnodig :confused:

4 likes

Savage Boy! Haha

18 likes

Ja hooor, daar gaan we weer: reality personage dat gaat vloggen.

13 likes

Oke wel eerlijk! Maar mag dit zomaar van Videoland/RTL?

Zo jongen die vader :sweat_smile: intens zeg

1 like

Wat een enorm irritante vader idd, en wat een enorme dramaqueen die Gaby, maar wel weer genieten deze aflevering #guiltypleasure :rofl:

2 likes

Wat een stomme aflevering, drama om niks. Voelt enorm gescript aan want het kan toch bijna niet dat volwassenen zo idioot doen over de interpretatie van het woord zoenen.

Blij dat Kasper naar huis is, vond hem een beetje eng worden. Komt over of hij toch een beetje anger issues heeft, ik zou er bang van worden.

Boy vond ik sowieso wel afstandelijk overkomen, maar misschien is hij ook wel te volwassen voor Gaby? Kan ik mij best iets bij voorstellen.

Team Jethro!

Kijk uit naar volgende week hoe die ouders van Joey er op wijzen dat hun levens zo verschillend zijn, benieuwd hoe ze gaat reageren.

2 likes

My god wat een drama. Hoop dat het niet volgende week alsnog Jethro’s kop kost want vind hem met afstand het leukste.

Ik vind het wel steeds irritanter worden dat serieus de enige ‘inkijkjes’ die we in de dates krijgen, gaan over hun analyses van het spel / ‘de wedstrijd’. Vraag me oprecht af of ze het daarnaast ook gewoon over koetjes en kalfjes hebben. Of over serieuzere zaken zonder dat het programma de hele tijd benoemd moet worden. Dus eigenlijk gewoon een echte date.

Snap natuurlijk wel dat ze niet alles (kunnen) laten zien maar het blijft zo oppervlakkig op deze manier.

4 likes

Ik moest wel lachen om “raps” :joy:

19 likes

Ik ook. :joy: Hij heeft zeker teveel internetgekkies gekeken

4 likes

Ik denk ook dat ze dat er uitknippen. Hoeveel broers of zussen Joey heeft maakt ook niet echt interessante televisie natuurlijk. De dates moeten ook wel wat langer zijn dan we zien, anders zouden ze echt hele dagen uit hun neus zitten eten. Vaak is er een date en een avondprogramma en is de dag alweer voorbij.